6

6.5K 760 705
                                    

Stray Kids - Another Day


İşe giderken artık daha çabuk bitmesini istiyordu genç adam. Evde Minho bekliyordu onu. Kaç gündür aklına takılan şey yine takıldı aklına genç olanın. Ona bir iş bulmalıydı. O ne kadar önceden bir hayvan olsa da şu an bir insandı. Onun ihtiyaçlarını seve seve karşılardı ama Minho artık bir insandı yürüyebiliyordu ve ev yaşamı ona sıkıcı geliyor olmalıydı. Belki de kliniğinde yardımcı olarak çalışabilirdi? Sonuçta o da önceden bir hayvandı. Kurduğu cümlenin saçmalığına bakıp güldü genç olan. Şu bir kaç gün cidden rüya gibi geçiyordu. Sanki az sonra uyanacaktı.

Ama bunu kesinlikle düşünecekti sonuçta işte de Minho olursa yaşamı daha katlanılabilir olurdu. Evden çıkarken büyüğüne istediğini yapabileceğini söylemişti ama o zaten 3 yıldır insandı yani bunu demesi biraz tuhaf olmuştu belki de evi kendinden iyi biliyordu. 

Direksiyonu sağa kırarken hep gittiği marketten bu sefer kedi maması almadan çıktı. Gülümsedi genç adam. Ne kadar kedi Minho'yu da sevse bu hoşuna gitmişti. O , gence göre insan görünüşüyle bir yunan tanrısına benziyordu. Keskin burnu, kocaman irisli büyük gözleri ve güzel dudakları vardı. Yoldan geçse gelen geçenin hayranlıkla bakacağı bir yüz verilmişti Minho'ya. Bu genç adamı hem şanslı hissettiriyor hem de biraz kıskandırıyordu. 

Küçük bir nefes verdi genç adam. Neden hep işten dönerken hayatını sorguluyordu? Bunu bırakmalıydı. Hızla evin garajına arabayı park etti. Koşar adımlarla asansöre binmeden merdivenden çıktı. Kapıyı açıp büyük olana seslendi. Bir yandan da ceketini askılığa asıyordu. 

Ses gelmeyince odalara baktı tek tek. Daha sonra mutfağa. Yoktu. Nereye gitmişti? Bu sefer endişeyle bağırdı. Cidden rüya olamazdı değil mi?

" Minho!"

Tuvaletten çıkan genci görünce rahatladı. 

"Kayboldun sandım."

Uzun olan gülümsedi.

" İnsan olduğum için bazen ihtiyaçlarım olabiliyor. "

Küçük olan kızgın bakışlarla baktı büyüğüne.

" Sen kediyken bu kadar edepsiz değildin!"

Uzun olan kahkaha attı ve genç adama sarıldı. İkisi de birbirinin kokularıyla mest olurken sonsuza kadar böyle kalmak istediler.

" Aslında edepsiz olmamın sebebi sensin "

Genç adam ayrıldı büyüğünden.

" Nedenmiş o?"

" Lisedeyken yanımda okuduğun yaoilerden bahsediyorum."

Genç olanın gözleri kocaman açıldı.

" Sen her şeyi hatırlıyorsun?"

Uzun olan güldü ve başını salladı. 

" İnsan olacağını bilseydim yanında soyunmazdım."

" Çok geç artık her şeyi gördüm."

İkisi de kahkaha attığında arada garip bir hava oluşmuştu. İkisi de suspus birbirine bakarken genç adam konuştu birden. 

" Eğer sen de gidersen seni asla affetmem Minho."

Büyük olan sarıldı kocaman. Genç adamın kafasını okşadı. Bundan asla bıkmayacaktı.

" Söz veriyorum hep yanında olacağım."


-------------------------------------------------------------------

Büyük olan elinde tepsiyle gelirken genç adam şaşkınlıkla ona bakıyordu.

" Sen bunları 3 yılda nasıl öğrendin?"

Büyük olan gülümsedi. 

" Bilirsin evde çok sıkılıyordum ve evdeki telefonu kurclarken yemek videosuna denk gelmiştim. Ondan sonra böyle şeylerde geliştirdim kendimi. "

Küçük olan hayranlıkla baktı büyüğünün elindeki tavuğa.

" Vay canına cidden muhteşem gözüküyor."

Büyük olan tepsiyi ortaya koyup karşı masaya geçti. 

" Tadına bak ."

Genç adam bir parça kopardı tavuktan ve ağzına kattı. Gözlerini kocaman açtı. Nasıl bu kadar iyi yapabilmişti? 

" Sen harikasın Minho, bundan sonra yemekleri sen yapmalısın! "

Büyük olan daha çok gülümsedi ve yemeğini iştahla yiyen sincaba baktı. O büyümemişti daha.

Yemeklerini bitirdikten sonra beraber yataklarına geçtiler. Küçük yine büyüğüne sarılmıştı. Ama bu sefer o Minho'nun tüylerini okşamıyordu, Minho onun başını okşuyordu. Genç adam küçüklüğünden beri ilgi görmemişti hep ilgi göstermiştı. Tanrı ona cidden acımış ve o yüzden dileğini gerçekleştirmişti... Ama bunun da bir bedeli olmalıydı değil mi?






*******************************************************************************************************


Voah bu da bitti *-*

Sıkıcı gidiyorsa söyleyin ona göre düzenleyeyim.

kendinize iyi bakın <3







cat [minsung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin