The Neighborhood - Daddy Issues
Başka bir günün akşamında iki genç yine beraber oturuyorlardı. Yemekten sonra televizyon izlemeye karar vermişlerdi. Küçük olan bir an düşündü. Minho hiç dışarı çıkmamıştı, onu gezdirebilirdi. Heyecanla büyüğüne döndü.
" Minho dışarıda dondurma yemeye gidelim mi? "
Büyük olanın yüzü düştü. Gergince küçüğünün yüzünde gezdirdi irislerini. Söyleyip söylememek arasında kalırken sonunda cesaretini toplayıp küçüğünün ellerinden tuttu.
" Jisung bunu sana söylemem gerekirdi biliyorum ama sana ayak uyduramam veya beni istemezsin diye söyleyemedim. Ben insan oldum, evet ama... Yürüyemeyen ayaklarıma karşılık bana yürüyebilen ayak verdiler ama evden çıkamamam gibi bir şart koydular. Eğer evden çıkarsam geri kediye dönüşeceğim, kalıcı olarak. Yani seninle dışarıda gezemem. Küçükken de beni böyle severdin ama şimdi bir insanım ve ihtiyaçlarım çoğaldı. Belki beni istemezsin artık. Eğer istemiyorsan istediğin her an kedi olabilir- "
Jisung büyük olanın sözünü dudaklarıyla kesince büyük olan ilk başta şaşırdı. Sonra o da karşılık verdi. Küçüğün narin dudakları yumuşacıktı. Öpücükleri istek veya arzu barındırmaksızın sadece aşkla doluydu. Sonunda nefesleri kesilince ayrıldılar.
" Kedimle öpüştüğüme inanamıyorum."
Büyük olan düzeltti.
" Artık insan olan kedin."
Jisung'un beraber yapacaklarını hayal ettiği bir sürü şey vardı. Ama yapmasalar da olurdu. Yaparsalar o gidecekse bunlardan vazgeçebilirdi. Minho için...
" O zaman evde yapabileceğimiz şeyleri düşünelim. "
Büyük olan sırıttı.
" Ne gibi? "
Küçük gözlerini kocaman açıp büyüğünün koluna vurdu.
" Ya sen masum bişeydin nasıl azgın bir herif oldun? "
Büyük olan kollarını bağladı.
" Jisung her şeyine şahit oldum ben biliyorsun değil mi? "
Minho küçüğün üstüne adımlamaya başladı. Küçük olan geri geri giderken sonunda sırtı duvara yaslandı. Büyüğüne masum masum bakarken büyük oğlan gittikçe daha çok yaklaşıyordu. Yüzleri arasında santimler varken küçüğünün burnuna bir öpücük kondurup geri çekildi.
" Çok masumsun, belki benden daha masum. "
Küçük olan hala kocaman gözlerle büyüğüne bakarken büyük olan dudaklarını yalayıp tekrar konuştu.
" Bana böyle bakamaya devam edersen seni düşüresiye kadar öperim." (Yazar 2gether izlemedi tabiki saçmalamayın :) )
Ve hızla geri çekildi. Küçük genç şu sıralar şok üstüne şok yaşıyordu. Büyükbabasının öldüğü gün kedisi insan olmuştu ve 1 ay önce bunu öğrenmişti ama eğer evden dışarı çıkarsa sonsuza dek tekrar kedi olacaktı. Bunu bile bile kedisine aşık olmuş onu öpmüş ve ilk öpücüğü de kedisine gitmişti. Bunlar cidden gerçek miydi yoksa rüyada filan mıydı? Az sonra şuradan at kafalı bir adam çıkıp ona thug life çekmeyecekti değil mi?
" Nasıl bir hayal gücün var senin? At kafalı bir adam neden sana thug life çeksin? "
Küçük olan büyüğüne döndü şaşkınca.
" Düşüncelerimi de mi okuyabiliyorsun? "
Büyük olan güldü ve alnından ittirdi yavaşça küçüğünü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cat [minsung]
Short Story[tamamlandı] Han Jisung küçüklüğünden beri yanında olan kedisinin neden hiç yaşlanmadığını sorgulamazdı. Tek istediği yanından hiç ayrılmamasıydı... start [ 14.01.2021 ] finish [ 27.01.2021 ] #13 minsung [ 12.02.2021 ] #13 hanjisung #4 chanmin