özel bölüm [1]

4.1K 521 175
                                    

New Hope Club & Dann Poala - Know Me Too Well

( Bu şarkıyı Minho'nun vlogunda duymuştum ve öyle hoşuma gidiyor ki...)

Han'ın ağzından

"Hey şunu düzgün yer misin dikkatimi dağıtıyorsun!"

Sahte bir sinirle karşımdaki adama sızlandım. Bana burundaki dondurmayla anlamaz bakışlar atarken fazla tatlı gözüküyordu. Gülerek burnundaki çilekli dondurmayı sildim.

Burnuna bakmış sonra yemeye geri dönmüştiü Minho. İlk defa dondurma yiyordu ve tadını çok sevmişti.

Hastaneden çıkalı 3 ay olmuştu. Bu süreçte yapmak istediğimiz ne varsa yapmıştık. Kliniği geri almış ve Minho'yu aşçılık kursuna yazdırmıştık. Cidden iyi işler yapıyordu.

Karşımda oturmuş elindeki dondurmaya hayatındaki en güzel şeymiş gibi bakan Minho'ya baktım. Ona kendisi gibi güzel olan her şeyi deneyimletmek istiyordum. Sadece duyduğu çok fazla şey vardı. Merak ettiği çok şey vardı ve ben hepsini onunla teker teker tekrar yapacaktım.

Ona baktığımı fark eden sevgilimin dudakları kıvrıldı.

" Biliyorum ben daha lezzetliyim ama dondurmaya da haksızlık etmesen iyi edersin. "

Güldüm ama hala bakmaya devam ediyordum. Çoğu kişinin gözü de bu masadaydı zaten. Güzelliği fazla dikkat çekiyordu ve ben cidden kese kağıdı fikrini mantıklı bulmaya başlamıştım.

Kasemden bir kaşık alıp ağzıma götürdüğünde gülümseyip ağzımı açtım.

" Birileri bugün bana fazla aşık hm? "

" Her gün sana daha fazla aşık oluyorum. "

Cevabım onu gülümsetirken konuştu.

" Bana aşık olmamak mümkün mü?"

Kahkaha atarken koluna vurdum. Cidden odun bir sevgilim vardı.

Beraber dondurmayı bitirdiğimizde kalktık.

" Tanrım tadı çok güzeldi. Bu kadar aydır yemediğim için çok pişmanım. "

" Peh bir de aşçı olacaksın! "

Dalga geçerek konuştuğumda bana sahte sinirli bir bakış attı. Ben koşmaya başladığımda ise çok geçmeden o da kovalamaya başlamıştı.

Sessiz sokakta delicesine koşarken hayatımda hiç bu kadar eğlenmemiştim. Sonunda beni yakaladığında dengemizi kaybedip yere serilmiştik. Üstüme düştüğünde kahkaha attım ve üstümden ittirmeye çalıştım. O ise üstüme daha çok yüklenip kollarımı tutmaya çalışıyordu. Sonunda kollarımı tutup hareketsiz kaldığımda derin bir sessizlik oluştu.

Issız bir sokağın ortasında Minho'nun altındaydım. Yanaklarım hızla kızarırken bir yandan da utanmaz tarafım Minho'nun kusursuz yüzünü inceliyordu.

"N-neden kalkmıyorsun?"

Minho yüzümü inceliyordu benim ona yaptığım gibi. Ben daha çok utanırken sonunda kalktı.

Yanaklarımı sıkıp utangaç sincap diye dalga geçti.
Ben de gülümsedim.

" Eve kadar yarış? "

" Yenilmek mi istiyorsun?"

" Belki. "

" Üçç, iki, bii- "

Sözünü bitirmeden koşmaya başladığımda yüzüme vuran sıcak rüzgar ve sokakta yankılanan kahkaham bana çok iyi hissettirmişti.

" Hilecisin sincap!"

Arkamdan bağıran Minho'ya karşı daha çok hızlanıp bir kahkaha daha bıraktım ıssız sokaklara. Biz böyle eğlenirken dedem yukarıdan bizi izliyordu. Onun tonton gülümsemesini hissedebiliyordum çünkü...

________________________________________

🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
🥺çok uwuyum🥺
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

dedeyi asla unutmam✨

Hep bir dedem olsun istemişimdir tonton tonton böyle *-*

Dedeleri sevin💖

Sizi seviyorum sağlıcakla kalın ✨

cat [minsung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin