15

3.4K 463 294
                                    

Coyote Story - This Side Of Paradise

Genç adam karşısındaki uçsuz bucaksız denize bakarken her şeyi sorgulamaya başlamıştı. Sorgulamak onun için belki bir vazgeçilmez olmuştu. Belki isyankar diyebilirledi ama ona göre çok mantıksızlık vardı. Bu dünyaya ait her şey mantıksızdı ona göre. Ama bir o kadar da güzel.

Sevmeyi tattığında bağımlı oluyordun mesela. O bir kez tatmıştı şimdi bağımlısı olmuştu. Onu seven insanlar giderse o da ölürdü. Hayata tutunma amacı hayatı sevmekti. Çok güzel bir şeymiş gibi geliyordu ama. Sevgi değişiyordu işte. Bazen acıtabiliyordu. Bir anda gittiğinde boşluktaymış gibi hissederdiniz. Sanki giderken bir parçanı götürmüş gibi. Genç adam küçük yaşta anlamıştı sevginin önemini. Kimse sevmiyordu onu, o da kendisini sevmeyi öğrenmişti. Bu kadar uzun süre ayakta durabilmenin yolu buydu ona göre.

Başkasının sevgisi başka oluyordu ama. Ne zaman büyüğü ona baksa iliklerine kadar hissediyordu sevildiğini. Tanrıya şükretti bir kez daha Minho'yu ona gönderdiği için. Onlar olmazsa da yaşayabilirdi belki ama yaşam için hiçbir amacı olmayacaktı.

Öyle ya büyükbabası öldüğünde ruhu alınmış gibi geziyordu. Amacı kalmamış gibiydi. Oysa ki nasıl severdi dedesiyle menekşe sulamayı. Beraber Minho ile oynarlardı balkonda . Menekşelerden birini yediği için kızmıştı Minho'ya. O anısı aklına gelince hafifçe gülümsedi. İnanması güçtü bazı şeylere ama gerçekti. Minho artık insandı ve dedesi gitmişti. En önemlisi o artık büyümüştü.

Çalan telefon düşüncelerini bölerken cebinden çıkarıp ekrandaki isme baktı. Umarım güzel gitmiştir diye geçirdi içinden.

" Efendim Seungmin."

" Baban mahkemeyi aldı. "

" Ne?"

Karşı taraftan bir kahkaha duyuldu.

" Operasyon başarılı. Kanıtlar var zaten mahkeme yarın ama kliniğin değil. Artık özgürsün. "

Genç adam kızmıştı arkadaşına. Korkutmuştu onu.

" Ayrıca bana eski evinin adresini vermişsin onun için kızacağım sana. "

" Önemli olan ben değildim biliyorsun. Minho- Ah! "

Genç adam karnında hissettiği derin ağrı ile inledi. Bir yandan Seungmin'in endişeli seslenişlerini duyuyordu. Ama gözleri gittikçe kararıyordu. Gözleri kapanmadan önce tek gördüğü şey avukatın elindeki tabancayı bırakıp kayalıklardan kendini aşağıya atışıydı.

___________________________________________________

Evet Namjoon Han'ın babasını seviyordu...

Bu hikayede böyle maalesef (。•́︿•̀。)

Of of hem sincabıma hem gamzelime kıydım kızmayın bana ama (っ˘̩╭╮˘̩)っ

cat [minsung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin