Když jsme sešli dolů tak jsme viděli na podlaze ležet Liama a vedle něho shozenou skříňku. Jakmile nás Liam zpozoroval tak se začal tvářit jako naprosté neviňátko. Derek se na něj vražedně díval a já jsem nemohl jinak, než se smát. Nakonec se Derek taky pousmál a zakroutil hlavou. "Radši se ani nebudu ptát, co jsi dělal." Okomentoval to a vydal se i se mnou do kuchyně na snídani. Po celou dobu po mě smečka pokukovala.
Snažil jsem si toho nevšímat ale bylo to nepříjemné. Měl jsem na ně nutkání zavrčet ale nakonec jsem ani nemusel. "To ho musíte pořád pozorovat? Nechte ho v klidu." Umírnil je Derek a oni přestali. Celkem jsem si oddechl. Po snídani se všichni sbalili a někam odjeli. Bylo vidět, že by s nimi nejraději jel i Derek, ale ten musel zůstat se mnou. Mrzelo mě, že jsem v podstatě rozdělil smečku.
Seděli jsme na gauči a já stále bojoval s pocitem viny. Tolik jsem přemýšlel, že jsem nepostřehl, jak se ke mě Derek naklání. Probral mě až polibek. Vážně mi moc chyběl. Otočil jsem se na něj, dal mu ruce kolem krku a políbil ho nazpátek. Vyzvedl si mě na klín a začal mi dávat polibky všude, kam dosáhl. Postřehl jsem, jak mi jeho ruce zabloudili pod tričko a tak jsem se od něj odtáhl.
Na jeho tváři se objevil smutný a omluvný výraz. Už chtěl něco říct ale umlčel jsem ho polibkem. "Tady ne." Zašeptal jsem a opřel jsem si čelo o to jeho. Vzápětí jsem vypískl, když se i se mnou v náručí zvedl a vydal se do ložnice. Bylo mi jasné, co se teď bude dít, ale nehodlal jsem mu v tom jakkoliv bránit.
Když jsme došli do ložnice tak mě opatrně položil na postel a vyhoupl se nade mě. Zrudl jsem a čekal, co se bude dít dál. Pohladil mě po tváři a dal mi pusu na špičku nosu. "Ničeho se neboj. Kdyby se cokoliv stalo, stačí říct a já přestanu. Dobře?" Vím že by mi nikdy úmyslně neublížil a taky jsem věděl, že to chci. Přitáhl jsem si ho k sobě a políbil. "Budu to brát jako souhlas." Zasmál se a znovu mě políbil.
Time skipe:
Derek mě objímal a já se k němu s radostí tulil. Byl jsem spokojený jak psychicky, tak fyzicky. Vůbec nevím, proč jsem se toho tolik bál. Bylo to naprosto úžasný a rozhodně to chci zažít znovu. Derek se odtáhl a já se začal bát, že se něco stalo. "Klid, chci si dát jen sprchu. Jestli chceš, tak můžeš jít se mnou." Chvíli jsem se zdráhal ale nakonec jsem se přidal. Navzájem jsme se umyli a potom se šli oblíct. Taky jsem musel dát do pořádku to, co jsem způsobil. Bylo toho míň, než jsem čekal.
Nakonec jsme skončili na gauči stulení k sobě a dívali jsme se na filmy. Zrovna jsme se dívali tak na pátý film, když se rozrazili vchodové dveře a dovnitř vešla vysmátá smečka. "Kde vlastně byli?" Zeptal jsem se Dereka a zároveň se díval na spokojenou smečku. "V zábavním parku." Nevěřícně jsem se na něj podíval. Když můj výraz zaznamenal tak se zasmál. "Děláme si i výlety. Teď vybíral Isaac." Celkem jsem jim ten výlet záviděl.
Všichni se posadili a až pak jsem si všiml, že každý z nich měl nějakou tašku. "Dá si někdo čaj nebo kafe?" Zeptal se Derek a když zaznělo několik souhlasů tak se zvedl, a vydal se do kuchyně. Jakmile ho nebylo vidět tak si ke mě sedla Erika a podala mi svoji tašku. "To je pro tebe. Snad se ti bude líbit. Já osobně si myslím, že ti bude slušet." Vzal jsem si od ní tašku a vyndal jsem z ní něco jako rybářský klobouk. (Všichni snad chápou co tím myslím.) Byl světle zelený a byl na něm obrázek vyjícího vlka.
Ohromeně jsem se na něj díval a pak si ho nasadil. Podíval jsem se na Eriku, která se na mě dívala jako na svatý obrázek. "Teď jsi mnohem roztomilejší než normálně" Začala se nade mnou rozplývat. Trochu jsem zčervenal ale usmál jsem se na ni. "Děkiju, je krásný ale nic si mi kupovat nemusela." Bylo to od ní milé, že na mě myslela. "Ale já chtěla a nejsem v tom sama." Nevěřícně jsem se podíval po ostatních.
Každý měl v ruce tašku a usmívali se na mě. Přišla ke mě Lydie a sedla si z druhé strany vedle mě a podávala mi tašku. "Příště musíte jet s námi. Nebo ještě líp. Příště budeš vybírat ty." Vzal jsem si od ní tašku ve které byl malý model ruského kola. "Můžeš si ho někam postavit." Už jsem přesně věděl kam ho postavím ale na to ještě dojde. Další byl na řadě Scott který mi podal náramek. Hned jsem si ho nasadil na ruku. "Mají ho všichni a ti co s námi nebyli ho dostanou." Vysvětlil a pak mi každý z nich ukázal ruku na které byl ten náramek.
Další tašku mi podala Allison. Byli v ní ponožky s balónkama. "Pokud se ti nelíbí, tak je nosit nemusíš." Řekla nejistě Allison a hrála si s prsty. "Líbí se mi. Mám doma podobný tričko. Budu je nosit k němu." Usmál jsem se na ni a položil ponožky k ruskému kolu. Většina smečky se na mě nevěřícně koukala ale raději jsem to neřešil. Teď mi podával tašku Peter. Jediný dospělý, který s nimi jel. Uvnitř byl rámeček s fotkou. Stáli před ruským kolem a mávali do objektivu. Pohladil jsem rámeček a položil ho na stůl.
Od ostatních jsem dostal tašky plný všeho možného cukroví. Potom mi začali vyprávět co všechno zažili a já se na ně musel usmívat. Byli jako malé dědi. Koutkem oka jsem zahlédl Dereka který stál ve dveřích, v rukou tác s hromadou hrnků a úsměvem na rtech. Po chvíli si ho všimla i Erika a rychle ode mě odskočila. Derek položil tác na stolek, vytáhl mě z gauče, sedl si a pak si mě stáhl na sebe.
Všichni se na nás zvědavě dívali. "Co?" Zeptal se Derek s úsměvem. "Nic, jen... Jindy by jsi už dávno vrčel." Oznámil tu skutečnost Scott. "Jestli chceš, tak klidně zavrčím." Začal ho škádlit Derek. Vyděl jsem jak se v Peterově tváři mihlo porozumění a potom nasadil zvláštní úšklebek. "Jak se zdá, tak jste si to tu užívali." Zrudl jsem a stáhl si klobouk do obličeje. Slyšel jsem několikanásobné zalapání po dechu, když to všem došlo. "No konečně!" Zajásal Scott a já jsem byl přesvědčen že se dneska nikomu z nich nepodívám do očí.
Derek si mě k sobě pořádně přimáčkl a zasmál se. "Vy jste si užívali tak i my si snad můžeme trochu užít." Zaskučel jsem a snažil se, aby mě bylo co nejméně vidět. Do té doby, než jsme šli spát, se vedla živá diskuze na téma zábavního parku. Naštěstí. Když se šlo spát, tak jsem si vzal své dárky a šel do ložnice. Derek za mnou přišel zrovna tehdy, když jsem se převlíkal. Prohlídl si mě od hlavy až k patě a potom se mi zadíval do oči.
Trochu jsem zčervenal ale pohled jsem mu opětoval. Přišel ke mě, objal mě a dal mi pusu na rameno. "Doufám, že to nejí jen hezký sen ze kterého se zítra ráno probudím." Zašeptal mi do kůže a odtáhl se ode mě tak, aby mi viděl do očí. "Až se probudíš, tak tu budu." Ujistil jsem ho a dal mu pusu na tvář. Pustil mě a sám se začal převlíkat. Já už jsem byl převlečený a tak jsem zalezl do postele a čekal, až se ke mě Derek přidá.
Moc se vám omlouvám že dlouho nevyšla další kapitole ale je toho na mě poslední dobu moc. Opravdu se budu snažit vydávat kapitoly co nejdříve ale nic neslibuji. Musíte mít se mnou trpělivost. Taky doufám, že se vám můj příběh líbí.
Vaše DragonLaydy