Time skip:
Měl by u toho být. Potřebuji aby u toho byl. Ale i bez něj to je nejhezčí den v mém životě. Právě mnou prochází neuvěřitelná bolest jen proto abych konečně přivítal na světě své dvě zlatíčka. Výsledek naší lásky. Ano, dneska rodím. Když už jsem si myslel že to bez Dereka nezvládnu tak jsem zjistil, že čekám dvojčata. Táta, Melissa a Deaton se o mě celou tu dobu starali. Všichni se už na děti těšíme. Jen Melissa ví co budou zač. Já jsem se chtěl nechat překvapit.
Když je po všem tak je držím v náručí. Jedno je holčička jménem Thalia. Druhé je kluk jménem Noah. Táta byl naměkko když se dozvěděl jméno svého vnuka. Od Melissy jsem se dozvěděl že jsou oba dva zdravý. Držel jsem své dvě zlatíčka a vím, že teď bude všechno lepší. Budu o něco šťastnější.
Jakmile dojedeme domů tak mě táta konečně povolí vstup do dětského pokoje. Je překrásný. Sice je trochu menší ale tím se netrápím. Táta totiž chystá koupit větší dům aby jsme tam mohli žít všichni. A taky říkal něco o tom že až se Derek vrátí tak chce další vnoučata. Až se vrátí. Sice nevím, kdy se vrátí ale přes své pouto cítím, že je naživu. Alespoň to mě uklidňuje.
V průběhu několika dní se učím pečovat o ty dva prcky. Táta a Melissa mi v tom dost pomáhají. Zatím nejde určit na koho jsou podobní ale to je proto, že jsou ještě malí. Thalia je ta klidnější a Noah si zase rád různě hraje. Deaton říkal že by Thalie mohla být Strážkyní lesa a Noah zase vlkodlak. Pokud to tak opravdu bude tak se rozhodně nebudeme nudit.
Time skip:
Dnes mají prcci páté narozeniny. Thalia má tmavě hnědé vlasy po mě a zelené oči po Derekovi. Noah má zase uhlově černé vlasy po Derekovi a hnědé oči po mě. U Thálii se už probudili její schopnosti a hádejte co. Je to přesně naopak. Thalie je vlkodlak a Noah je Strážce lesa. Je celkem zajímavé se dívat na ty dva když si hrají. Noah nechá všechno rozkvést a Thalia potom plete věnečky.
Celkem se bojím, co by ti dva mohli provést, až půjdou do školy. Raději na to nemyslet. Jakmile se u nich začali objevovat schopnosti tak jsme jim řekli pravdu. Od té doby jim musím místo pohádek na dobrou noc vyprávět o mě a Derekovi. Taky jsem jim dal obrázek který jsem dostal od Petera. Fotku Dereka jsem sice neměl ale snažil jsem se ho vždy popsat tak, aby věděli, jak vypadá.
Co se týče Dereka a ostatních, tak se ještě nevrátili. Vím však jistě, že Derek je naživu. Čas od času přes naše spojení cítím jeho stesk. V těch chvíli mi tečou z očích slzy. Když to vidí Thalie s Noahem tek jsou hned u mě a objímají mě. Vědí že se jejich tátovi stýská a chtěl by zase zpátky. Melissa je postupem času čím dál víc smutnější. Na rozdíl ode mě neví, co se děje se Scottem.
Time skip:
Trvá to další dva roky než se tady objeví Chris Argent s malým dítětem. Přišel k nám domů zrovna, když byli děti venku s tátou. Podá dítě Melisse. Oba se na něj nechápavě podíváme. "Představuji ti tvou vnučku. Jmenuje se Diana." Melisse se nahrnou slzy do očí a hned si začne s malou Dianou hrát. "Poslali mě zpátky s tím, abych se o ni postaral." Všichni jsme posmutněli.
Znamenalo to, že se ještě nechystají vrátit. Tuto smutnou atmosféru přerušilo až radostné ječení mých dětí. Proběhli kolem nás a zmizeli ve svém pokoji. Táta, aniž by si všiml naší návštěvy, se rozvalil na pohovce. "Co se stalo, že jsou tak abnormálně veselí?" Nedalo mi to a zeptal jsem se. "Po cestě mi zavolal realitní makléř a oznámil mi, že kousek od nás se někdo rozhodl prodat dům přesně podle našich požadavků. Hádám že se šli hned sbalit." Nový dům. Větší dům. Podívám se na pana Argenta a malou Dianu a vím, že přesně to jsme teď potřebovali.
Táta se na nás konečně otočí a uvidí naše návštěvníky. Během chvíle jsme mu všechno vysvětlili. Chris se ale potom otočí směrem k dětskému pokoji a zdá se, že usilovně přemýšlí. "Je jim sedm. Celkem mě mrzí že Derek u toho nebyl, když se narodili. Určitě by si je hned zamiloval." Překvapeně se na mě podíval ale potom se usmál.
Když byla dětem představena naše návštěva tak byl Chris nuce jim vyprávět vše, co věděl o Derekovi a ostatních. Když jsem slyšel kolikrát byli ve smrtelném nebezpečí ta mi bylo špatně ale překousl jsem to. Konečně jsem se mohl dozvědět, co se s nimi děje. Scott má s Allison neplánovaně malou Dianu. Ethan a Jackson jsou spolu ale dítě zatím nechtějí. Taky přijali do smečky dalšího vlkodlaka jménem Theo a ten začal chodit s Liamem. Derek je na tom ale prý hůř. Myšlenkami je stále někde jinde. Stýská se mu.
Strašně se mi po nich stýská. Už aby bylo po všem a děti mohli konečně obejmout Dereka. Já ho objímat nechci. Já se na něj přilepím a už nikdy ho nikam nepustím. Chci aby se všichni konečně vrátili. Nevím kolik let to může ještě trvat ale já si počkám. Jednou ho uvidím jak jde k nám a usmívá se na nás. V tu chvíli budu ten nejšťastnější člověk (nadpřirozená bytost) na světě.
Během dalšího měsíce jsme koupili ten dům a začali se stěhovat. Každý jsme měli svůj pokoj a ještě čtyři byli volné. Sice je ten dům poloprázdný ale až se vrátí, tak tu bude veselo. A jelikož počítáme s tím, že se smečka může ještě víc rozrůst, tak jsme si nechali i své staré domy. Teď budeme žít dál a čekat, až se naši milovaní vrátí. Jsme plní naděje víc než kdykoliv předtím.
Já si myslím že to Stiles zvládl docela dobře. Co myslíte vy? Co ho ještě čeká? Stane se ještě něco a nebo bude konečně šťastný? Snad se vám to bude líbit.
Vaše DragonLaydy