-Mu'nun Çöküşü ve Yeni Bir Başlangıç-

788 21 0
                                    

Mu kıtası dünya üzerindeki levhaların birbirinden ayrılmasıyla birlikte doğal felaketlere marus kaldı. Dev dalgalar, volkan patlamaları, depremler çok kişinin canını aldı. Toplam kurtulanlar tahminen elli bin kişiydi. Mu kıtası Asya kıtasına yakın olduğu için kurtulanlar oraya ayak bastılar. Ve uygarlıklarını devam ettirmeye başladılar. Büyük piramitler, binalar, surlar yaptılar.  Ama değişik bir şey fark ettiler onlar gibi olan insanlar. Ama Türkler kadar güçlü değiller ve kurta dönüşemiyorlardı. İlk başta dostça yaklaştılar. Türklerin güçlerini ve kurta dönüşebildiklerini görünce tehdit olarak algıladılar. Türkleri avlamaya çalıştılar ama yapamadılar. Onlardan kat kat güçlüydük ve hızlıydık. Bu yüzden binlerce asker ile yüz kişilik Türk köylerine saldırmaya başladılar. Saldırı güçleri yetmiyordu. Yüz Türk binlerce askeri zorlanmadan deviriyorlardı. Türkler onların bu tutumuna karşı onlara karşı savaştılar. Türkler liderlerine canite collis diyorlardı. Zayıf olduklarını görünce yer yüzüne hakim olma fikirleri ile küçük beylikler kurup o bölgelerde hükmetmeye başladılar. Asyada çin seddini yaptırdılar. Kırk kişi ile kocaman bir sarayı kuşattılar. Bir rivayete göre canite collis'in küçük oğlu kurt formunda diğer Türklere yol gösterdi. Onları Anadoluya getirdi.  İslamiyeti seçtiler. Bizanslılar ve haçlı askerleri ile savaştılar. Türkler yabancı ırklarla evlendiler ve soylarındaki kurt gücünü deforme etmeye başladılar. Bu yüzden yenilmezler olarak hitap edilen Türkler savaşlarda ağır yaralar alıyorlardı. Şu an Türkiye Cumhuriyetinde tahminen altı yüz saf Türk var.

Not: Bu bilgilere ulaşabilmek için hayatımın elli yılını harcadım.

Yusuf ESENTEPE

Bu yazanları okuyunca şok olmuştum devam edemedim diğer sayfalar yırtılmıştı. En çok ilgimi çeken şey ise bunu yazan kişinin dedem olduğuydu. Sülalecek kaçıktık heralde. Tak tak bir ses duydum babam uyanmış olmalıydı. Hemen kapıya doğru koştum ve çat diye bir ses içeri bir sis bombası düştü çok fenayım. Kalkamıyorum...

Saklı TarihHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin