Kendimi tanıtmam gerekirse benim adım Mehmet .18 yaşında liseden mevzun olmuş asosyal tiplerdenim. Daha doğrusu pek arkadaş canlısı değilim. Spor faliyetlerinde hiç gümüş madalyam yoktur. Spor salonunda arkadaşlarım boş demir ile başlarken ben yüz yirmi kiloyla başlayınca biraz kıskançlık ve korku hissini hissedebiliyordum. Birazda bu yüzden onlardan uzak duruyordum. Her neyse ben olaya giriyim.
Babam geç saatlere kadar çalışan bir üniversite profesörüydü. Ünlü ve çılgın tarihçi olarak gazetede ve internette çok haberlere çıktı. Son kez bir hafta önce uyurken görmüştüm. İlginç olan olay ise babam çalışma odasının kapısını ilk defa açık bırakmıştı. İnsanın başına ne geliyorsa meraktan geliyor. İçeri girdiğimde çok değişik bir yer, ikiyüz elli metre karelik evin en büyük odası burası heralde. Baya eski bir hafası vardı koltuklar, tablolar, kitaplar sanki 1980lerdeyim. Gizli arşiv diye yazan bir kitap ilgimi çekti ve kitabı açtım. Macera başlasın...
**********************************
Bölüm 1
Türkler Mu kıtasında yaşayan gelişmiş bir uygarlıktı. Avcılık yaparak yaşarlardı ve kendilerine has bir ticaret sistemi vardı. Önemli bir eşya ile takas yaparlardı. Değerli eşyalar olarak zırh, silah, kesici alet, odun gibi materyaller kulanırlardı. Gelişmiş bir uygarlık oldukları halan daha marina çukurunun dibideki bina kalıntılarından anlaşılabiliyordu. Bundan on bin yıl öncesinde mu kıtasında yaşarken 20 katlı binalar, büyük surlar, yer altı metrosunu andıran ray sistemi örnek verilebilir. Asıl önemli olan Türklerin ne olduğuydu. Türkler modernleşmiş dünyada Kurtadam diye tabir edilen kişilerdi. Türklerin bir çok türü vardı. Her üç asırda bir Mu kıtasının belli bölgelerinde yaşayan Türkler oranın şartlarına göre evrim geçirirdi.
-Savaşçı-
Bu tür normal ve yalnız kurtlara göre daha hızlı ve güçlüdür. Liderlerine bir sürü zihni ile bağlıdır. Her zaman birlikte hareket eder yalnız kalamaz. Eğer bir savaşçıyı sürü zihniden kopartırsanız ölür.
-Şaman-
Bu tür diğer kurtların yaralarını iyileştirmede ustadır. Tek başlarına yaşıyan güçlü tek türdür.
-Gardiyan-
Bulundukları bölge sert kayalıklardan oluştuğu için levha gibi kemikleri vardır. Etleri ve kasları çok serttir. Öldürülmesi en zor kurttur.
-Yanlız-
Tek başına yaşayan bir türdür. Genelde saklanırlar gün yüzüne çıkmazlar.
-Vahşi-
Bu tür şimdiye kadar üç kez karşılaşılmıştır. Normal kurtlara göre daha tehlikelidir. Daha güçlü daha hızlı daha çevik. İnsana döndüklerinde kokuları değişir. Bir hayalet misali izi sürülemez. Gözleri göz bebeğine yakın mavi geri kalanı ise kırmızıdır.
-Normal-
Normal halk insanlarıdır. Daha uysaldır vede genelde dişidirler.
-Kral-
Kurta dönüşen ilk Türkün kanından gelenler kral olabilir. Gözleri kırmızıdır ve diğer kurtlara hükmedebilirler.
-Uyumsuz-
Sonradan dönüşen Türk kanı taşımayanlardır. Evrim geçirmezler ve diğerleri kadar güçlü olamazlar.
Not: Saf Türk kanından gelenler kurt adam olabilir. Aile soyunda bir yabancı ile birleşme varsa kurtluk bozulur.
Uyumsuz kurtların çocuğu kurta dönüşemez. Bir kişinin uyumsuza dönüşme ihtimali binde birdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Tarih
Hombres LoboHer şey genç bir çocuğun babasının çalışma odasında gizli arşiv yazan dosyaları karıştırmasıyla başlar. Dosyalarda Türklerin gerçek tarihleri yazar. Nereden geldikleri ne oldukları, başlarına ne geldi Asya'ya ayak bastılar nasıl geldiler. Koskoca ci...