Sıradan bir gündü ta ki televizyon haberlerini görene kadar. " Atlantik okyanusunda büyük bir deprem Amerika, Kanada, İspanya ve Fransada Atlantik şeridinde sel felaketi hayatı olumsuz yönde etkiliyor. "
Haber kanalında Atlantik okyanusunu bir kısmını yayınlıyorlar. Dedem ve babam dikkatle haberleri izliyorlardı. Dedemle babam çalışma odasına doğru giderken televizyondan gelen bir haberde yayınlanan görüntü bizimkileri şoke etmişti. Atlantik okyanusunda daha önce görünmemiş bir ada vardı. Babam " Atlantis! Kadim sütunu nasıl ele geçirdiler " dedi ve doğru mahzene doğru koştu aşağıya indiğinde sütün yoktu. Nasıl eve girip aldılar diye düşünürken dedem bana geçen gün öldürdüğün vampirin üzerinde bir şey var mıydı diye sordu. Bende bir çantası vardı dedim. Dedem babama " Bizimkilere haber ver savaş başlıyor. ". Babam " Kimlere haber vereyim tam olarak? ". Dedem " Herkese " dedi. Babam bir dışarı çıktı ve gitti. Dedemde çalışma odasına giderken onu yakaladım " Dede neden bu kadar endişeleniyorsun bizler onlardan daha güçlüyüz " dedim. Dedem ciddi bir bakışla " Bir vampir ölür bin vampir doğar. Büyük büyük büyük büyük deden onları yer altı dünyasına hapsetmişti ve orta çağ bitti. Biraz bilgilenmek istiyorsan kütüphanedeki vampir günlüğünü okuyabilirsin " dedi. Kütüphaneye gittim ve kitabı buldum okumaya başladım. " Vampirler Atlatis geçidinden gelen yer altı canavarlarıdır. İnsanlara benzerler ama soluk ten rengi ve buz gibi soğuk vücutları ile ayırt edilir. Vampirlerin bir sürü türü vardır. " Şekil değiştiren, Buz kesen, Gölge, Lider ve bilinmeyen bir sürü vampir türü vardır. " Yaşadıkları yer ikinci dünya yani dünyanın merkezidir. Bazı seyahatnamelerde ikinci bir dünyadan bahsederler. Vampirlerin evleri obsidyen denen kayalardan oluşur. Vampir birini kanına temas eden canlı vampire dönüşür. Vampirlerin bu dünya ile bağı olan Atlantis kıtası kadim sütun denen bir anahtarı güneş tapınağının içindeki merkezi dairenin içene koyulursa Atlantis yükselir ve vampirler dünyaya yeniden ayak basabilirler. Bazı vampirler doğa olaylarını tetikleyebilir. Gökyüzü bir anda karara bilir. Vampirler karanlıkta daha güçlüdür. Güneş ışığı bağışıklık sistemlerini zayıflatır. Bir vampiri öldürmek için gümüş, meşe ağacı yada bir kurt pençesi gerekir. " bana bu kadar bilgi yeter. Şimdi benim bir kaç vampir üzerinden deneyim kazanmam lazım. Hemen odama çıktım ceketimi aldım ve garaja doğru gittim. Amanın bir Ducati garajda yatıyor. Hemen motora atladım ve yola koyuldum şimdi bir kaç tane kansızı haklamanın zamanı geldi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Tarih
Lupi mannariHer şey genç bir çocuğun babasının çalışma odasında gizli arşiv yazan dosyaları karıştırmasıyla başlar. Dosyalarda Türklerin gerçek tarihleri yazar. Nereden geldikleri ne oldukları, başlarına ne geldi Asya'ya ayak bastılar nasıl geldiler. Koskoca ci...