~8~

49 3 0
                                    

Anny

Dneska ráno jsem se s holkama domlouvala že by jsme mohly jít spolu po škole někam na zmrzlinu. Vyšla jsem z domu zamávala jsem mamce. Šly jsme s holkama směrem od baráku ke škole, když v tom nás dohnali kluci. Zeptali se jestli mohou jít s námi. Všechny jsme naráz přikývly. 

Pohled holek se ukotvil na Mika a Jerremyho. Já jsem se koukla na Williama. Byl oblečen v černé mikině na zip s kapucí a pod ní měl bílé triko, černé slim jeansy a černé boty.  Znamenalo to že jsme byli oblečeni stejně, až na to že já jsem měla černou mikinu přes hlavu s kapucí a dlouhou kapsou. 

William byl nějaký zamlklý a tak mě udivilo když mě po chvíli chůze chytil za ruku. Jen jsem mu ruku stiskla na oplátku aby se vzpamatoval protože se mi zdálo že je v jiném světě. On se na mě jen podíval s milým úsměvem ve tváři a já jsem se na něj taky usmála.

William se podíval na hodiny v telefonu a rychle se otočil na kluky kterým oznámil že jestli si nepospíšíme  tak přijdeme pozdě do školy a dostaneme všichni poznámku. Já jsem byla vždy jedničkářka a tak jsem nechtěla abych měla spatný známky a tak jsem Williama zatahala za ruku a rozešla jsem se s ním za ruku do školy. Bylo mi jedno že se ostatní diví proč ho držím za ruku. 

Já jsem si ho oblíbila hned poprvé co jsem ho viděla. Byla jsem ráda že si první den sedl ke mě protože jsme si tak dlouho mohli povídat i když byla hodina. Zrovna to bylo po druhé za hodinu co nás učitelka napomenula že jestli nepřestaneme tak nás rozesadí, když se mě Willi zeptal ,,Myslíš že by jsme mohli být přátelé?" s úsměvem jsem mu odpověděla že už kamarádi jsme ale on nedal pokoj a dál se ptal ,,A nemohli by.....jsme být  kamarádi...nejlepší?"  Na venek jsem jen přikývla ale uvnitř jsem v tu chvíli byla nejšťastnější holka pod sluncem.

Už byla přestávka a  já jsem si povídala s holkama o tom našem odpoledním nákupu. Přidali se k nám i Jerremy, Scott a Mike. Po chvíli jsem na zádech ucítila pohled. Malinko jsem se otočila a uviděla jsem nenasytný pohled patřící Williamovi. Otočila jsem se zpět na holky a na krku jsem ucítila horký dech.

Najednou se na mých ramenou ocitly dvě velké ruce. Ignorovala jsem je a stále jsem si povídala s holkama. Po chvíli se mi ty velké ruce přesunuly na boky a já jsem se podívala na jejich majitele. Mile se usmíval a při tom si povídal s Mikem. Jemně jsem se mu opřela o hruď a dál řešila s holkama do kolika můžou být venku. 

Nakonec to dopadlo tak že se nás kluci zeptali jestli by se k nám nemohli přidat. Holky se zasněným výrazem ve tváři přikývly a nepatrně se přiblížili k Jerremymu a Mikovi. Všichni jsme si  vyměnili čísla aby jsme se mohli domluvit kdy půjdeme ven.

Po škole jsem si s Lisou volala skoro hodinu. Mluvily jsme spolu o všem možném ale to nehorší přišlo až po tom co jsme jen mlčely. 

Anny: Líbí se ti někdo ze třídy?

Lisa: No jo no Mike.... je roztomilý a hodný. A víš co?

Anny: Ne... děje se něco? 

Lisa: Já vím co se děje... Kate se líbí Jerr.

Anny: Fakt? Hustý....

Lisa: A... Tobě se líbí kdo?

Anny: No.......

Lisa: Ale no tak mě to přece můžeš říct.

Anny: no...Tak jo no... Líbí se mi Will.. Ale nikomu to prosím neříkej zatím jsme jen nejlepší kamarádi.

Lisa: Aha tak to pak jo no.

Anny: Hele já už musím tak zatím ahoj.

Lisa: Čau.

Po tom co jsem si dovolala s Lisou jsem si šla připravit věci abych mohla vyrazit do města. ,,Ahoj mami uvidíme se večer" Zavolala jsem když jsem si brala bundu z věšáku. Otevřela jsem dveře a najednou....

....Pokračování příště........

FNaF - ztracenáKde žijí příběhy. Začni objevovat