~1~

137 7 3
                                    

Anna

Zrovna jsem si čistila zuby když mi přišla zpráva. Vypláchla jsem si pusu a vzala do ruky telefon. Šla jsem směrem do pokoje a cestou si přečetla zprávu. Byla od mojí nejlepší kamarádky. Prý někde zjistila že k nám mají přestupovat noví studenti. Lisu jsem znala od mala, možná to byl důvod proč jsem jejímu prohlášení věřila.

Došla jsem do pokoje a začala si připravovat věci. Vyndala jsem si černé slim jeany. Vzala jsem si k tomu černou topovou mikinu a pod to černý top. Své fialově melírované vlasy jsem si stočila do drdolu a nějaké pramínky nechala aby z copu vypadly. Obličej jsem si jen vyčistila hydratační vodou. Nikdy jsem se nemalovala protože jsem to neměla zapotřebí -a tak jsem nechápala ty holky co každý den stráví několik hodin před kosmetickým zrcadlem aby se upravily. To já jsem na rozdíl od těch holek měla takový zvyk že jsem si hned po probuzení zacvičila a pak se šla vysprchovat.- Prohlédla jsem se ve vysokém zrcadle a když jsem byla s výsledkem spokojená, vyfotila jsem se a poslala tu fotku Lise. 

Byl to takový náš rituál. Každé ráno jsme se před tím než jsme šly do školy vyfotily a pak jsme si ty fotky navzájem poslaly. Mezitím co jsem čekala na fotku od Liss jsem se šla obout. Vzala jsem si černé sportovní boty s vysokou podrážkou. Vzala jsem si batoh a dala do něj svačinu hodila jsem si tam klíče a hodila si ho na záda. V tu chvíli mi telefon oznámil příchozí zprávu. Podívala jsem se na obrazovku byla tam fotografie. Před zrcadlem stála Lisa oblečená v šedých krátkých kraťasech. Kotníkovými boty na klínku. Měla vínové triko s velkým výstřihem a dlouhými rukávy. V ruce držela bílou mikinu. Musela jsem uznat že jí to moc slušelo. 

Vzala jsem si z linky jablko a se sluchátky na hlavě jsem vyrazila pro Lisu. Když jsem byla kousek od jejího domu Lisa zrovna vycházela ven. Zahrabala v kabelce a zamkla dům. Hvízdla jsem na ni a ona mi zamávala telefonem v ruce. Rozběhla jsem se k ní a ona se mi hned vrhla kolem krku. ,,Ahoj" špitla jejím jemným hlasem. Pustila jsem ji a pak jsem ji pozdrav oplatila. Rozešly jsme se směrem pro kate. Kate bydlela z nás tří nejdál od školy. Proto jsme se s ní potkávaly v parku protože jinak by jsme to do školy nestihly. 

Když jsme se potkali sjela jsem ji pohledem Měla strašně krátkou bílou sukni která jí stěží sahala pod zadek. Kate nebyla nijak moc hubená právě naopak do věcí pro hubené lidi se vůbec nehodila.  Myslím že to ale ona neviděla a tak si na sebe navlékla nepadnoucí svítivě růžový top ve kterém mohla snad sotva dýchat. Byl kolem ní doslova obepnutý. Na nohou měla hnědé kozačky po kolena a celé to doplňoval velmi výrazný make-up. 

Přelétla jsem pohledem znovu Lisu a hned se mi spravila nálada. Opravdu jí to moc slušelo. Byla jsem ráda že máme podobný vkus. Došly jsme do školy pozdě, protože kate si nechala doma telefon. Musela se pro něj vrátit. Kdyby bylo po mém tak jdu do školy hned ale Lisa řekla že na ni musíme počkat.  Vletěly jsme do třídy a zamířily ke svým místům. Učitelka ještě nebyla ve třídě a tak jsem zapla telefon a ještě poslala rychlou zprávu Lise dělaly jsme to tak normálně. Psaly jsme si spolu o hodině. Když jsem došla k místu kde normálně sedávám, zjistila jsem že tam někdo sedí. Teda nebyla jsem si tím jistá ale usoudila jsem tak podle penálu který přesahoval až na stranu kde jsem obvykle seděla. Vzhlédla jsem od telefonu a uviděla na mém místě sedět kluka. 

Měl fialové vlasy které mu padaly do tváře a zakrývaly výrazné fialové oči. Na sobě měl fialovou mikinu s kapucí a černé slim jeany jako jsem měla já. Vypadal že nevnímá to co se kolem něj děje. Kolem něj stáli tři další kluci a něco s ním řešili. Všichni byli vysocí a hubení. Jeden z nich měl na sobě růžovou mikinu s jednorožcem a citróny, kalhoty měl černé a boty taky. Vedle něj stál další kluk. Ten měl modré vlasy a na hlavě šátek. Triko měl bílé barvy s dlouhými rukávy, podle toho jak bylo utáhlé jsem usoudila že bude mít svaly. Kalhoty měl modré jako normální jeany. Poslední kluk měl zelené triko a světle modré kalhoty. Hlavu měl.....on měl na hlavě telefon. Neměl úplně na hlavě telefon jen měl takovou čepici. Musela jsem se hodně udržet abych nevyprskla smíchy.

Došla jsem na svoje místo a hodila si batoh na stůl. Kluci ztichli a podívali se na mě. Chvíli jsme na sebe koukali a pak přišla do hodiny učitelka. Kluci si šli sednout na svoje místo. Seděli jsme všichni v zadních lavicích. U zdi seděla Lisa a vedle ní si sedl ten modrovlasý kluk. Potom jsem seděla já a vedle mě ten fialooký klučina a pak sedl zrzoun a Kate. Najednou učitelka promluvila ,,Dobré ráno studenti. Dnes vám budu představovat čtyři nové žáky. Kluci pojďte prosím sem dopředu!" rozhlédla jsem se po třídě a viděla že se začali zvedat ti kluci se kterými jsme na sebe před chvíli koukali.

Všichni si stoupli před třídu a učitelka je začala představovat. Jako první ukázala na modrovlasého. ,,Tohle je Mike Schmidt." Potom přešla k tomu klukovi s poníkem na mikině. ,,Tohle je Jeremy Fritzgerald." Pak si stoupla k Fialovému klukovi. ,,Tohle je William Afton." Jako poslední ukázala na kluka s telefonem na hlavě. ,,A tohle je prosím Scott Cawthon." Celá třída je sborově pozdravila, celá kromě mě. Byla jsem zaražená protože ten William se na mě celou dobu díval. Nechápala jsem proč. 

Podívala jsem se na Lisu protože jsem jí to chtěla říct ale ta se koukala jako blázen na Mika který seděl vedle ní. Nijak jsem na to nereagovala jen jsem si povzdechla a chtěla si do sešitu opsat to co učitelka psala na tabuli. Snažila jsem se na to soustředit ale nešlo to. Nelíbilo se mi jaké pocity se ve mě vířily. William co seděl vedle mě se ani neobtěžoval s děláním poznámek. 

Po chvíli jsem to vzdala a podívala jsem se na něj. On na mě upřel své tmavé fialově oči. Byla to nezvyklá barva ale mě v tu chvíli přišla naprosto dokonalá. Sama jsem měla zářivě šedé oči. (poznámka autorky- opravdu takové mám) Chvíli jsem na něj jen koukala a on po chvíli promluvil. ,,Ahoj jsem William." Kývla jsem hlavou na znamení že jsem to pochopila. ,,A ty?" Zeptal se mě. Nadechla jsem se a pak jsem v klidu řekla ,,Já se jmenuji Anny... Anny Fox" odpověděla jsem mu a pak se dál věnovala zápiskům z hodiny. 

Tak doufám že se vám tahle kapitola líbila. Je to už upravené  a tak je příběh smysluplnější. Budu moc ráda za každý koment a hlas pro tento příběh. Vaše Ann😍

FNaF - ztracenáKde žijí příběhy. Začni objevovat