Anny
Sešla jsem s Lisou schody. Dole stále čekal William. Stoupla jsem si vedle něj a ignorovala jsem jeho nataženou ruku. Lisa slíbila že nikomu neřekne to že nás viděla se líbat. Když Lisa odešla, William se na mě otočil a přitáhnul si mě do medvědího obětí. Nijak jsem na to nereagovala a tak mě William s povzdechem pustil. Myslela jsem si že půjde za ostatními ale od otevřel vchodové dveře a vyšel ven. Těsně než stihl dveře zavřít jsem mu chytila ruku a zatáhla jsem ho dovnitř. Podíval se na mě s nechápavým výrazem a já jsem mu místo odpovědi nebo nějakého vysvětlování skočila do náruče. Dal mi pusu na tvář jako malému dítěti. Já jsem ho místo toho políbila. Pomalu mě položil na zem a začal si zouvat boty. Udělala jsem to samé a pak jsem ho chytila za ruku. Vypadal že mu tohle jako omluva stačila když mě vedl mezi ostatní na taneční "parket" který Lisa udělala z jídelní místnosti.
Lisa
Když jsem zaslechla bouchnutí vchodových dveří, lekla jsem se že se Anny naštvala a odešla ale za chvíli do místnosti vstoupil William a za ním byla Anny. Byla jsem ráda že neodešla protože jsem se jí chtěla omluvit za to že jsem na ni takhle vyjela když vlastně nebylo proč. Chvíli jsem stála u repráků a skládala playlist, ale pak za mnou přišel Mike. ,,Lásko? zatančíš si se mnou?" zapředl mi u ucha a tak jsem se na něj s kývnutím otočila. Tancovali jsme spolu a při tom jsme opatrně pozorovali jak se u baru škádlí William a Anny. Strašně jsem jim to přála byli spolu hrozně sladcí. Když skončila pomalá hudba, byla na playlistu hudba v rychlejším tempu a to už jsem viděla jak se k nám připojili i Will a Anny.
Stoupli si kousek od nás a při tanci si něco povídali. Nechtěla jsem být nezdvořilá ale i když jsem se sebevíc snažila, neslyšela jsem ani slovo z toho co si povídali. Jak se ale ukázalo asi to nebylo důležité protože se Anny zamračila a pak si jen opřela hlavu o jeho hrudník a byla zticha. po chvíli písnička skončila a Mike si mě vyhodil na rameno. Trochu jsem při tom vypískla protože jsem to nečekala a tím jsem si získala pozornost ostatních dřív než bych chtěla. Když jsem se vzpamatovala tak jsem se narovnala a řekla ,, Myslím že je čas na přípitek." v tom mě Mike položil a já jsem šla se všemi v patách k baru. Já s Anny jsme si stouply za bar(protože jsme často jejím rodičům míchaly koktejly a bavilo nás to) tak jsme ostatním něco namíchali a přidali jsme do toho alkohol. Když to bylo hotové, vyložila jsem na pult skleničky a do každé z ní hodila limetku, mátu a kostku ledu. Anny na to hned nalila to co jsme namíchaly. Každý si vzal skleničku a všichni jsme si ťukli.
Potom Scotta napadlo že by jsme se mohli kouknout na nějaký film. Ostatní na to kývli a tak jsem pověřila kluky aby přinesly ještě z knihovničky v patře sedací pytle. Mezitím co Mike a William šli pro pytle, se Scott a Fritz někam vytratili a tak jsem já, Anny a Jeremy odnesli konferenční stolek pryč do kuchyně. Když je kluci přinesli tak je hodily před gauč a my jsme si na ně posedali. Já a Anny jsme si spolu chtěly sednout na gauč jako vždycky když u nás Anny spí a my koukáme na film, ale William a Mike dostali nápad jako dvojčata a stáhli nás každý k sobě.
My holky jsme sice protestovaly ale kluci si jako většina prosadili že se pustí horor a tak jsem Anny hodila deku -i přes to že bylo horko jako prase- a já jsem si ji vzala taky, ne proto že by nám byla zima ale alespoň jsme měly kam schovávat hlavu když se něčeho lekneme. Chtěla jsem podat deku i Kate ale ta si před Jerem hrála na hrdinku, i přes to že na našich holčičích přespávačkách byla vždycky nejvíc vystrašená.
Mike
Nakonec jsme teda koukali na horor který vybral Jeremy. Holky se celou dobu schovávali pod dekou. Asi v polovině filmu se k nám připojili i Scott a Fritz. Bylo mi divné že byly tak dlouho pryč ale neřešil jsem to. Scott byl trochu rudý v obličeji a když jsem viděl Fritzovi zpocené a rozcuchané vlasy, hned mi bylo jasné proč byli tak dlouho pryč. Dál jsem se ale věnoval filmu a po očku pozoroval deku pod kterou byla schovaná Lisa kterou jsem hladil po zádech. Po chvíli se jí tam rozsvítil telefon a tak jsem usoudil že si asi píše s Anny protože mi to dokonale napovídal Williamův nechápavý výraz který na mě upíral. Když film skončil, tak jsme se šli najíst. Měl jsem hlad jako vlk a tak jsem si ani nevšiml že Lisa už nesedí na gauči ale šla pustit hudbu.
William se za mnou přihnal s telefonem v ruce. Chvíli jsem nechápal ale když mi William dal telefon do ruky pochopil jsem. William našel na internetu nějaké picí hry a tak jsem mu telefon vzal a šel jsem s tím za Lisou. Ta řekla že neví jestli je to dobrý nápad ale že by jsme ty hry mohli zkusit a tak když jsme se najedli, tak Lisa prohlásila ,,Mike a William našli nějaké hry co by jsme mohli hrát, ale jelikož je pozdě tak jsem se chtěla zeptat jestli tu nechcete všichni přespat, aby jste nemuseli teď po tmě domů." Já jsem s radostí přikývl a všichni ostatní taky. A tak jsme se začali dohadovat jak budeme spát. Jako první padl návrh aby kluci spali v jednom pokoji a holky v pokoji druhém ale to ostatní Kate hned zamítli že takhle spát nechtějí a že si každý může vybrat kde chce spát. Nakonec jsme se dohodli tak že si každý lehne až bude unavený tam kam chce.
Potom jsme šli hrát hry jako první jsme strefovali kelímky malými ping-pongovými míčky. ten kdo se netrefil tak si dal panáka. To se první zřídila kate. Asi nebyla zvyklá pít protože se složila po čtvrtém napití. Potom jsme hrály karetní hry. Pak jsme si šli ještě zatrsat. Každý v ruce držel panáka a s ním tancoval. Chvíli jsme tancovali a Jeremyho napadlo dát si taneční souboj. Byli jsme všichni už trochu opilí a tak jsme s tím souhlasili. Začala už nejvíce napitá kate. Sice byla už unavená protože to na ní bylo vidět ale i tak začala tančit.
ČTEŠ
FNaF - ztracená
ActionMladá dívka si hledá práci ví že potřebuje nějakou brigádu ale zároveň musí stíhat školu. Tam má ale problémy pár nových žáků a jeden nejdivnější. Fialooký chlapec ji pomotá hlavu neuvěřitelným způsobem. V jedné chvíli stojí v kanceláři na noční br...