Mike
Seděl jsem na posteli a přemýšlel jsem o tom jak by jsem řekl Willovi o tom že jsem se skoro vyspal s Anny. A po chvíli přemýšlení jsem si usmyslel že bych mohl zavolat Anny a celou tuhle záležitost probral s ní přece jen týká se jí to taky dostatečně.
Mike: A-Ahoj A-Ann. Jak se máš?
Anny: No fajn co ty?
Mike: Já taky ...hele mám dotaz, ale nevím jak to říct no.....jako prostě.. víš.. no
Anny: No tak Miku za chvíli jdeme ven. Nemůžeš mi to říct tam?
Mike: Ne... Já ti to musím říct teď. Víš asi se líbíš Willovi a já jsem s ním nejlepší kamarád a jak jsme se spolu skoro vyspali no myslím že by bylo lepší aby jsem mu to řekl než to....spolu začnete chodit.
Anny: Já ....se líbím.. Já se mu líbím? Opravdu Miku?
Mike: No asi jo když mu zčernají oči kdykoliv o tobě začnu mluvit.
Anny: Tak já už musím pak se na něčem můžeme dohodnout. Ok?
Mike: Tak fajn. Zatím.
Anny
Hned jak jsem dotelefonovala s Mikem začala jsem skákat radostí snad metr do stropu. ,,On mě fakt miluje!" křičela jsem na celý svůj pokoj. Nevěděla jsem co mám dělat nemůžu na něj hned vychrlit že vím že se mu líbím. Myslím že by se přestal bavit s Mikem a já nechci aby se to stalo kvůli tomu že k němu taky něco cítím. A tak jsem svoje city uchovala jen pro sebe.
Po tom jsem si zavolala s Lisou a řekla jsem si že bych jí mohla říct o tom že vím že se líbí Mikovi. Byla z toho moc nadšená a hned jsem se dozvěděla že Kate se líbí Jerremy.
Po tom co jsem si dovolala s Lisou jsem si šla připravit věci abych mohla vyrazit do města. ,,Ahoj mami uvidíme se večer" Zavolala jsem když jsem si brala bundu z věšáku. Otevřela jsem dveře a najednou jsem vrazila do hrudi nějakému člověku.
Zvedla jsem hlavu a uviděla jsem Williama který se na mě mile usmíval. Hlavu jsem zase sklopila a špitla jsem omluvu. A chtěla jsem ho obejít ale on mě chytil za ruku. Zavřel za mnou dveře a mojí ruku zmáčkl o něco silněji než před tím. Potom ji skoro pustil a natiskl mě na zeď. Nahnul se ke mně, a nakonec mě políbil.
Chytil mě za ruku a vedl mě směrem do parku kde jsme měli sraz s partou. Hodila jsem po něm nechápavý výraz a zastavila jsem se. William se na mě otočil a s úsměvem vysvětlil ,, Jsme přece nejlepší kamarádi a...." Zarazil se a tak jsem se mu vyvlíkla a založila jsem si ruce v bok. ,,Víš já už od mala bral kamarádství s holkou jako kamarádství s výhodama. Takže mi odpusť pokud jsem se tě citově dotknul."
Jen jsem nad tím zakroutila hlavou a ruku jsem mu vrátila do té jeho. Už se zase chtěl rozejít směrem k parku když jsem ho zastavila a jemně jsem ho políbila. Usmála jsem se na něj a on si mě znovu majetnicky přitáhl do polibku.
Byli jsme kousek od parku když mi do hlavy vletěla vzpomínka. Zastavila jsem se a otočila jsem se na Willa. S nejistým úsměvem jsem začala mluvit když po mě hodil nechápavý výraz ,,Willi já... musím ti něco říct." William se trochu zamračil a obtočil si ruku kolem mého pasu. Pokusila jsem se mu vyvlíknout ale on kolem mě ruce utáhl ještě pevněji, stoupl si k mým zádům a začal se mnou houpat ze strany na stranu.
Řekla jsem si že to nemá cenu a tak jsem začala rovnou mluvit ,,Víš já jsem se skoro vyspala s Mikem." William se mnou přestal houpat a pak se sehnul k mému uchu a zašeptal ,,Já vím," Prudce jsem se otočila ,,Jak to?" jen se na mě podíval a pak řekl ,, Mluvil jsem s Mikem a on mi to vysvětlil, ale jsem rád že jsi mi to řekla osobně." Pak mě políbil.
ČTEŠ
FNaF - ztracená
ActionMladá dívka si hledá práci ví že potřebuje nějakou brigádu ale zároveň musí stíhat školu. Tam má ale problémy pár nových žáků a jeden nejdivnější. Fialooký chlapec ji pomotá hlavu neuvěřitelným způsobem. V jedné chvíli stojí v kanceláři na noční br...