William
Vešel jsem do třídy s kluky v těsném závěsu. Jednu ruku jsem měl položenou na popruhu mého batohu a druhou jsem svíral rukojeť mého nože. Ve třídě nás mělo být asi 15 tak jsem si řekl že by to mohlo být v pohodě. Když jsem stál ve třídě, tak jsem se rozhlédl a pak jsem uviděl jedno místo vzadu uprostřed. Sedl jsem si tam a vytáhl nůž začal jsem si tam s ním házet a byl jsem rád za to že budu mít celou lavici jen pro sebe. Po chvíli co si kluci připravili na hodinu se ke mě přidali a pak tam u mě začali domlouvat kdy půjdeme ven.
Bezmyšlenkovitě jsem se rozhlédl po třídě a uviděl jsem jak sem vlítly tři holky. Jedna byla malá druhá strašně vysoká a pak tam byla střední. Odhadoval jsem že by mohla být o hlavu menší než já. Vypadala nádherně. Vlasy měla stažené do drdolu ze kterého se jí uvolnilo pár neposlušných pramenů. Na nohou měla černé sportovní boty a k tomu černé slim jeany. Barvu trika jsem neviděl ale měla černou krátkou mikinu s dlouhými rukávy. Byla vlastně oblečená stejně jako já jen ona měla mikinu krátkou a já normální.
Nenápadně jsem klukům naznačil aby se podívali. Všechny tři to byly kočky ale ta uprostřed byla podle mě nejhezčí. Mike se hned na první pohled zamiloval do té nejnižší. Bylo to na něm vidět. Měl jsem za to že kdybych se podíval pozorněji, našel bych v jeho očích poskakující srdíčka. Ale nemohl jsem mu to dávat za zlé i na Jerovi bylo vidět že se zamiloval. Vypadalo to že se mu líbí ta třetí nejvyšší. Byla oblečena ve velmi krátké sukni a na sobe měla naprosto nepadnoucí triko byla mírně při těle a tak jí to triko moc nesedělo. Vysoké kozačky co měla na sobě jí vůbec k tomu neladili a taky jsem nechápal jak do nich mohla nacpat nohy. Byla celkově oblečena různobarevně a výrazné červené líčení jí na kráse taky nepřidávalo.
Z mých úvah mě vytrhnul batoh který dopadl na lavici těsně vedle mého nože. Podíval jsem se na ni ale ona mi pohled neopětovala. Jen se posadila a koukala do telefonu. Když přišla učitelka tak telefon schovala a čekala co se bude dít. Najednou jsem zaslechl od učitelky ,, Dnes vám budu představovat čtyři nové žáky. Kluci pojďte prosím sem dopředu!" Poslechl jsem a šel si stoupnout před tabuli celou dobu jsem se koukal na tu holku co seděla vedle mě a ona se koukala na mě. Celou dobu koukala jen na mě i když nás učitelka představovala. Potom jen přejela pohledem ostatní a pak se zase koukala na mě.
Když nás učitelka představila, tak celá třída sborově pozdravila ale ta holka jen koukala. V jejím obličeji se zračila nevědomost ale nechápal jsem z čeho. Učitelka nás poslala do lavice a tak jsem si sedl a díval jsem se jak se snaží dělat si poznámky. Chvíli jsem se na ni jen koukal. Mělo to ten účinek který jsem potřeboval. Po chvíli se na mě otočila. ,,Ahoj jsem William." jen se na mě pousmála a kývla hlavou. ,,A ty?" zeptal jsem se jí. Poprvé jsem ji slyšel promluvit když řekla ,,Já se jmenuji Anny.... Anny Fox." Potom se zase vrátila k dělání si poznámek. Po chvíli si jen povzdechla a vytáhla telefon. Vyfotila si to co bylo na tabuli a pak najela na messenger. Někomu poslala zprávu a když se podívala na dívku sedící vedle Mika tak zase zprávu smazala.
Anny
Když zazvonilo na přestávku tak jsem šla za holkami, chtěla jsem jim navrhnout aby jsme šli do nákupáku a nakoupily tam nějaké hezké oblečení. Vlastně chtěla jsem jim říct cokoliv jen abych nemusela furt sedět vedle Williama. Byla jsem nesvá když jsem byla v jeho blízkosti. Nevěděla jsem co mám v tu chvíli dělat.
Když jsem si ale povídala s holkama, cítila jsem na zádech neustále pohled. Mírně jsem pootočila hlavu a viděla jak na mě William kouká. Nestáli jsme od něj nijak daleko a proto jsem viděla jak se mu v očích mihla vlna chtíče. Bylo tam ale ještě něco co jsem nedokázala identifikovat. Snažila jsem se soustředit na to co Kate říkala o nějakých nových botách ale nešlo to. Furt jsem cítila jak se na mě kouká. Po chvíli ten pocit přestal. Znovu jsem se opatrně otočila. Byl otočený na kluky takže jsem na něj neviděla. Nestihla jsem se ale otočit dřív a on se na mě podíval. ,,Musím na dámy." Oznámila jsem holkám a ony jen přikývly.
Když jsem se vracela přemítala jsem si v hlavě proč na mě William tak zvláštně koukal. Nemohla jsem na nic přijít. Nechtěla jsem ale vypadat jako kdybych se ho bála i když to byla pravda. Vešla jsem do třídy a šla jsem si sednout na místo. Až když jsem se podívala na telefon - který jsem měla položený na stehnech - jsem si všimla že má za páskem nůž. Trochu jsem zvedla hlavu zrovna ve chvíli kdy se na mě William podíval. Zasekla jsem se pohledem v jeho sytě fialových očích. Byly překrásně a nemohla jsem od nich odtrhnout pohled.
William
Za chvíli zazvonilo a já jsem zůstal sedět na místě. Vytáhl jsem nůž a zase jsem si s ním začal házet. Kluci ke mě přišli a domlouvali zbytek výletu. Já jsem je ale moc nevnímal. Stále jsem se koukal na Anny. Stála v rohu se svými kamarádkami a o něčem spolu mluvili. Neslyšel jsem je ale nijak mi to nevadilo stačilo mi že ji můžu pozorovat. Byla opravdu nádherná a mě došlo že jsem se asi zamiloval. Problém byl v tom že jsem na lásku nevěřil. Jediné na co jsem věřil byla smrt, ta byla totiž skutečná láska je pouze iluze. Podíval jsem se na kluky a pak jsem s nimi začal domlouvat zbytek toho výletu.
ČTEŠ
FNaF - ztracená
AcciónMladá dívka si hledá práci ví že potřebuje nějakou brigádu ale zároveň musí stíhat školu. Tam má ale problémy pár nových žáků a jeden nejdivnější. Fialooký chlapec ji pomotá hlavu neuvěřitelným způsobem. V jedné chvíli stojí v kanceláři na noční br...