Anny
Stála jsem v předsíni Williamova domu. Vinny šel ještě pro peníze aby jsme cestou koupili něco k jídlu. Vinny nejdřív nechtěl nic kupovat ani když jsem mu vysvětlila že je to slušnost. Poslechl mě až když jsem řekla že si teda dojdu domů pro své peníze a půjdu na tu párty s někým jiným. Williamovi zčernali oči když jsem řekla že si zavolám Scottovi aby na tu párty šel se mnou. Natlačil mě na zeď a dlouze mě líbal a při tom neustále opakoval že můžu jít jen s ním a že na mě nikdo jiný nemá právo.
Když jsme se dolíbali, sehnul se William k mému krku a vytvořil mi tam pár červených znamének. Věděla jsem že to udělal kvůli tomu aby ostatní viděli že jsem jeho. Nijak mi to ale nevadilo líbilo se mi že je takhle majetnický.(Asi jsem divná ale fakt se mi to líbí. Nesmí ale být majetnický moc. Jsem jediná?) Vytáhla jsem mobil zrovna ve chvíli kdy mi přišla zvláštní SMS. Neřešila jsem to a zavřela jsem ji. Najela jsem na kontakty a otevřela jsem zprávy s Lisou.
Anny: Ahoj lis nechcete s něčím pomoct?
Lisa: Ahoj. Víš že by se dvě ruce hodily? XD
Anny: A čtyři ruce navíc ti stačit nebudou? XD
Lisa: Jo ty by se hodi... Počkat cože?
Anny: Jsem u Vinnyho a jdeme něco nakoupit a jelikož ještě není sedm a nemusíme na sraz tak mě napadlo jestli nechcete pomoct.
Lisa: Tak jo můžete přijít aspoň to budeme mít rychleji.
Anny: ok zatím ahoj.
Lisa: Ahoj.
William
Seděl jsem na pohovce a snažil jsem se Anny vysvětlit že na párty není potřeba nic kupovat. Anny najednou vstala. ,,Je to slušnost Vinny." Oznámila mi ,,No a?" Odpověděl jsem jí trochu přísnějším tónem než jsem původně zamýšlel. Anny se otočila a chtěla jít do chodby. ,,Fajn pokud nehodláš jít se mnou něco koupit, tak já si dojdu domů pro své peníze a napíšu třeba Scottovi nebo...." Zarazila se. Nakonec jsem se odhodlala dopovědět to jméno které jsem nechtěl slyšet.. ,,Nebo Mikovi." Dořekla s úsměvem. Ani to nedořekla a už jsem stál za ní. ,,S Mikem nepůjdeš!" řekl jsem hlasem plným chtíče. Přitlačil jsem ji ke zdi a políbil jsem ji. Jednu ruku jsem jí dal na bok a druhou jsem jí zmáčkl zadek. Dlouho jsme se líbali a když jsem se od ní odtáhl opatrně jsem ji chytil za krk. Položil jsem si čelo na její čelo a dal ji pusu na špičku nosu.
Sehnul jsem se k jejímu krku. Její vůně se mísila s tou mojí. Byla to opojná kombinace která mě vzrušovala. Věděl jsem že si na Ann dělají zálusk všichni protože byla moc krásná a tak mě napadla taková malá věc. Sehnul jsem se k jejímu krku a vytvořil jsem tam pár červených znamének. Byl jsem majetnický parchant ale bylo mi to jedno. Jediné co jsem chtěl bylo aby všichni věděli že Anny patří jen mě. Sice tam byla pozvaná jen naše parta ale moc dobře jsem věděl že by s Mojí Ann chtěli být Scott i Jerremy, a tek jsem nechtěl riskovat že by se něco zvrtlo a někdo jiný by si vzal moji Ann.
Když už jsem skončil s děláním cucfleků, odtáhl jsem se abych se na svojí práci mohl podívat. Anny se na mě s tázavým výrazem ve tváři podívala. Nejspíš nevěděla co jsem udělal. Chytil jsem ji za ramena a popostrčil do předsíně. Měl jsem tam zrcadlo které se táhlo až na podlahu. Postavil jsem Anny zády k zrcadlu a pak když jsem si stoupl za ni, jsem se otočil směrem k zrcadlu. Anny vypískla. ,,Vinny!" Mírně jsem se pousmál. ,,Co pak? je něco špatně?" Anny se na mě podívala s vyděšeným výrazem. V tu chvíli mě přešla veškerá legrace.
ČTEŠ
FNaF - ztracená
ActionMladá dívka si hledá práci ví že potřebuje nějakou brigádu ale zároveň musí stíhat školu. Tam má ale problémy pár nových žáků a jeden nejdivnější. Fialooký chlapec ji pomotá hlavu neuvěřitelným způsobem. V jedné chvíli stojí v kanceláři na noční br...