William
Seděli jsme v obýváku Lissy bytu a já s Mikem jsme jim vyprávěli o našem životě nočních hlídačů. Záměrně jsem vynechal tu část kde jsem si postavil vlastního animatronica protože jsem měl pocit že to nemusí vědět.
Měl jsem ale pocit že mi Any chce něco říct protože po tom co jsem to dovyprávěl byla bílá jako stěna. Vstal jsem proto a vzal ji za ruku. ,,nechceme se jít projít ven?" Navrhl jsem ostatním. všichni přikývli a tak jsem vzal Ann za ruku a vyšli jsme do chodby. Podal jsem jí bundu aby se mohla obléct a mohli jsme jít ven dřív než ostatní aby jsme se tam v tolika lidech necpali.
Sám jsem se oblékl a vyšli jsme s Anny ven. Chtěl jsem ji chytit za ruku ale ona mi ucukla. Zastavil jsem se abych zkontroloval naši vzdálenost od ostatních, a pak jsem se na ni otočil. ,,Co se děje?" řekl jsem hruběji než jsem chtěl.
Anny sebou trhla a zakryla si uši. ,,Nekřič prosím." omluvě jsem se na ni usmál. ,,Co jsi říkal o té... pizzerii? Jak že se ta poslední jmenuje." ,, Freddy fazbear's pizza? to myslíš?" Přikývla ,,já jsem asi něco pokazila.." Nechápavě jsem se na ni podíval. Neměl jsem nejmenší tušení co mi měla v plánu říct.
,,Hledala jsem si práci." řekla zkroušeně. Chtěl jsem jí chytit za ruku ale ona ucukla znovu. ,,a co jsi na tom mohla pokazit?" zeptal jsem se ji mile protože mi neustále nedocházely souvislosti. Podívala se na mě s vyčítavým výrazem. ,,Tobě to nedochází že?"
Zakroutil jsem hlavu v záporném gestu. ,,Williame, Já začnu pracovat ve Freddy Fazbear's Pizzerii." Vydechla a sklopila hlavu. Přikývl jsem ale jinak jsem nic neříkal. Nevěděl jsem co jí na to mám odpovědět ale pak mě něco napadlo. Než jsme se s Mikem dostali sem na školu, pracovali jsme jako noční hlídači jinak bych nevyprávěl ráno tenhle příběh. ,,Já tam budu pracovat s tebou." řekl jsem odhodlaně.
Podívala se na mě s nevěřícným výrazem ve tváři. ,,Ne." odpověděla mi jednoduše. ,,Promiň ale tvoje ne mě v tuhle chvíli nezajímá. Jsem jediný kdo ví jak tam všechno funguje a především jak fungují animatronici."
,,Jak by jsi to mohl vědět?" Zeptala se mě ironicky. ,,Protože jsem je postavil. Jsem jediný kdo tě před nimi může ochránit." zastavil jsem se v chůzi a rychle si stoupl před ní což způsobilo že do mě narazila. Zasmál jsem se tomu jak se po srážce s mým hrudníkem tvářila. ,,Miluju tě Any. Chci aby jsi to věděla." rozpřáhl jsem ruce a čekal dokud mi Ann neobmotala její maličkaté ruce kolem krku. Položil jsem jí ruku na bok a druhou na zadek.
Potom co jsem si ji za zadek přitáhl až úplně ke mě, obtočil jsem obě moje ruce kolem jejího pasu a pořádně jsem si ji přitáhl k sobě. Trochu jsem se od ní odtáhl aby ke mě zvedla svoje uplakané oči. Sklonil jsem se abych ji mohl políbit a ona si stoupla na špičky aby na mě dosáhla. ,,Neplakej. Všechno spolu zvládneme." Ann jen přikývla ,,Když já se o tebe bojím." prohlásila.
,,Neboj se vím nejlépe jak tam všichni ti animatronici fungují nic se mi nemůže stát a tobě taky ne když tam budu s tebou. Ví o tom Lisa?" zeptal jsem se na otázku která mě zajímala. Bylo důležité abych věděl zda na to budu sám a nebo prostě budeme všichni noční hlídači tak jako za starých časů.
Ann kývla na souhlas. ,, Ano ví o tom. To s ní jsem na to číslo v inzerátu volaly." ,,Dobře tak pojď se mnou." odpověděl jsem jí a chytil jsem ji za ruku. Došli jsme spolu k Lise a Mikovi. Zaklepal jsem mu na rameno a musel jsem se zasmát když se Mike vyděsil tak moc že nadskočil. ,,Co je?" zeptal se už klidněji.
,,tak noční hlídači na věky?" Zeptal jsem se vesele. Mike přikývl ,,jasně proč ne?" řekl ale pak se zastavil ,,Cožeee???" zeptal se zděšeně. ,,No Ann a Lisa přijaly místo ve Freddy Fazbear's pizzeria a samy to tam nezvládnou tak mě napadlo jestli se ti po tom místu třeba nestýská? zeptám se ještě kluků." Odpověděl jsem v pohodě ale Mike byl najednou bílý jako stěna.
,,Neříkej že se toho místa bojíš Mikey Viky." zasmál jsem se mu. ,,Nebojím a neříkej mi tak." řekl nasupeně a odešel směrem za ostatními.
Zasmál jsem se mu. Ano je pravda že jsem se toho místa taky bál ale bylo to jen kvůli tomu co jsem ve své černé minulosti způsobil. Nerad jsem to říkal ale když si na to vzpomenu měl jsem z Freddy Fazbear's pizza pořádně nahnáno. Musel jsem ale být silný pro Ann slíbil jsem jí to.
Podíval jsem se na ni. Stála na místě a koukala do země. Přišel jsem za ní a položil jsem jí ruku na tvář. Vzhlédla ke mě a upřela na mě své šedé uslzené oči. Sklonil jsem se a dal jsem ji jemnou pusu na rty. obmotala mi ruce kolem krku a já jsem si ji za pas přitáhl pořádně k sobě. Obě ruce jsem ji obmotal kolem pasu a držel jsem ji co nejblíže u sebe.
Mike se zatím stihl zeptat ostatních a jak se tak zdálo tak všichni souhlasili. Byl jsem rád že se tam zase podívám protože jsem už dlouho měl v plánu něco s tím místem. Ale díky této náhodě jsem se tam ani nemusel vloupat.
Seděli jsme v parku na lavičkách a povídali jsme si o směnách v pizzerii protože před chvílí přišla Lisse zpráva od šéfa s rozpisem směn. Prý se máme domluvit tak aby vždycky byla maximálně čtveřice v práci. Měli jsme zatím rozpis na jeden týden což znamenalo pět dní. Teda pět nocí. ,,První půjdu já s Ann bude to tak nejlepší. Musím Animatroniky zkontrolovat a pak vám řeknu jestli je bezpečné tam pracovat. Kdyby něco nebylo v pořádku tak prostě odstoupíte od smlouvy. Jednoduchý jako facka." prohlásil jsem a ostatní se zasmáli.
ČTEŠ
FNaF - ztracená
ActionMladá dívka si hledá práci ví že potřebuje nějakou brigádu ale zároveň musí stíhat školu. Tam má ale problémy pár nových žáků a jeden nejdivnější. Fialooký chlapec ji pomotá hlavu neuvěřitelným způsobem. V jedné chvíli stojí v kanceláři na noční br...