~5~

71 3 0
                                    

Mike

Co teď? řekl jsem si když jsem seděl na zemi kde mě Any nechala. Byl jsem vzrušený a v oparu chtíče a ke všemu tak nadržený, že jsem si z frustrace vyhonil. Pak už jsem byl unavený a tak jsem si šel lehnout.

Ráno jsem se vzbudil neobvykle brzy. Vstal jsem a pak jsem se šel nasnídat. Byl jsem nervózní. Včera jsem totiž i trochu pil protože jsem věděl že se se mnou Any chtěla sejít přesně kvůli tomuhle. Jenže jsem jen pil a nic nejedl a tak to skončilo tak jak to skončilo. A pak jsem vyjel po ní..... Ale na druhou stranu nemohl jsem si to vyčítat. Protože teď po ní prahnu víc než kdy dřív.

Už jsem měl dosnídáno a zvedal jsem se , když v tom jsem se zarazil. Jak ale teď budu moct komunikovat s Any... ona totiž neví že jsem byl opilý. No to co jsem si nadrobil tak to si taky sním...

Vyšel jsem z domu. A šel jsem o pár domů dál. Vyzvedl jsem Williama. On byl z nějakého důvodu do něhož jsem nebyl zasvěcen, oblečen do černé. Taky měl upravené vlasy. Já jsem nikdy nechápal jeho myšlenkové pochody, a tak jsem se ho opravdu opatrně zeptal ,, jak to že je dnes taková změna?" on se jen zastavil v chůzi a pak se nadechl. ,,Víš já.....Líbí se mi Any a tak jsem na ní chtěl zapůsobit." Uvnitř mě něco hrklo a tak jsem se rozhodl že mu to asi oznamovat nebudu. A taky jsem nevěděl jak by reagoval kdybych mu řekl že jsem vyjel po dívce kterou miluje. Udělal jsem to taky kvůli tomu že vím, že když se mu něco zalíbí tak si to začne nárokovat.... a to už jsem znova zažít nechtěl.

Byly jsme na základce a jemu se líbila jedna holka z osmičky. Byla vysoká a měla tmavé až skoro černé vlasy a modré oči. Problém nastal až ve chvíli kdy se William dozvěděl že se mi ta holka líbí taky. William s ní ani nechodil ale strašně si na ní dělal nároky. Když se to dozvěděl tak mi vyhrožoval ale já jsem se s ní i tak furt bavil. Jednou jsem se s ní domluvil aby šla ke mě s tím že je chytrá a já jsem potřeboval aby mi vysvětlila matematiku. Po škole šla Emily ke mě a já jsem na ní čekal před školou. William vyšel ze školy s ní a když mě uviděla tak se ke mě rozběhla když to William zpozoroval tak mu zčernali oči a vytáhl nůž. Byl naštvaný a tak se ke mě rozběl a začal mě mlátit. Emily na něj začala křičet že my dva spolu nic nemáme až po půl hodině která pro mě byla jako věčnost se William vzpamatoval a slezl ze mě. On byl tehdy v pořádku ale já jsem na tom tak moc dobře nebyl protože jsem měl zlomený nos a naražené předloktí od toho jak mě shodil na zem. Asi týden jsem se s ním nebavil a bál jsem se ho. On se ale snažil a to hodně, Aby se mi mohl osobně omluvit od té doby jsme nejlepší kamarádi.

Z mého transu mě vytrhl až Will který na mě zakřičel a musel do mě strčit. Myslel jsem si že už to bude v pohodě ale on se mě najednou zeptal,, a ty? taky se.....ti Any líbí? " Začal jsem se potit protože jsem nevěděl jak mu na to mám odpovědět. Věděl jsem že kdyby se nějak dozvěděl že se mi Any líbí a kdyby náhodou zjistil že jsem s ní i něco měl tak si myslím že by mě zabil. ,,Nooo..... j-j-jo.. a-ale já ti ji přebírat nechci....jen se na mě prosím nenaštvi jako minule.." Už se william nadechoval aby něco řekl ale když slyšel že mu ji nechám uklidnil se a kývl hlavou. Vydechl jsem úlevou a pokračovali jsme spolu v cestě pro Scotta.

Moc se omlouvám za neaktivitu. Kdyby jste se ptali jak to že vydávám tak krátce po sobě tak je to proto že mě moje besties donutili.... Mimochodem budu ráda kdyby jste mi napsali jestli vám to vyhovuje takhle nebo jestli by pro vás bylo lepší kdybych vydávala jednu kapitolu v pondělí a jednu v pátek. Budu ráda za vaše komenty, ohlasy a kdyby vám něco bylo nejasné tak se ptejte, já nekoušu🤣 Vaše Ann. :-*

FNaF - ztracenáKde žijí příběhy. Začni objevovat