William
Seděl jsem v parku a jedl jsem zmrzlinu. Anny šla s Lisou do nákupáku a já jsem čekal než přijdou kluci. Mike šel pro Jerremyho a Scotta. Ti dva jsou jako sourozenci. Všude furt chodí spolu a skoro pořád spolu tráví čas...
Jsem rád za to že holky z naší party se líbí klukům z naší party a je to tak i obráceně. Jediný problém je v tom že si to nedokážeme navzájem říct. Ale jen o jednu věc se bojím a to je moje přátelství s Ann. Trochu se totiž bojím že kdybych jí řekl že se mi líbí tak že by se se mnou už nechtěla bavit.
Ale láska je víc než přátelství teda alespoň to tak všichni tvrdí a tak jsem se rozhodl že si připravím menší plán bude to ale těžké musí na to být přesně čas.
Už jsem měl zmrzlinu dojedenou když jsem v dáli zahlédl Anny. Přišlo mi divné že jde sama protože ode mě odcházela s Lisou. Rozběhl jsem se jí naproti a zvedl jsem ji do vzduchu. Tiše vypískla a před tím než jsem ji položil na zem jsem ji políbil. ,,Ehm Ehm.." uslyšel jsem za sebou a tak jsem se za tím hlasem otočil. Stál tam Max. Max je třídní hajzl mlátí holky ale nikdy mu to nikdo nedává za vinu. Vždycky ze všeho vyjde jako ten slušnej. Vzpomněl jsem si na minulý týden.
,,Maxi nech nás prosím" Slyším křičet Anny s Lisou ze třídy šel jsem pro Ann která byla na kroužku dohodli jsme se že pak spolu budeme hrát hry na počítači. Vletěl jsem do třídy a uviděl jsem Maxe s nožem a holky jak se krčí v rohu místnosti. ,,Nech je bejt Maxi. Jestli ti něco vadí tak zbij mě a holky nech být" vytáhl jsem si taky nůž a pak jsem pokynul Maxovi do útoku. Max se proti mě rozběhl a já jsem uhnul Max skoro narazil do zdi ale na poslední chvíli to ustál. Potom jsem se rozběhl a vrazil jsem do něj zlomil jsem mu při tom nos a narazil nohu.
Byl jsem rád že jsem mu tak ublížil protože pak se mě i všem holkám které se se mnou bavily vyhýbal. Ale když vybíhal ze třídy tak zakřičel že se mi jednou pomstí. Myslím že ta pomsta přišla právě dnes. Ale já Anny miluji a tak je tu jistota že jí ani tentokrát neublíží. Ruku jsem jí omotal kolem pasu a za to jsem schytal dva nechápavé pohledy. Jeden patřil mojí Ann a ten druhý byl více nechápavý ale zároveň vysmívavý a patřil Maxovi. Svou ruku jsem kolem Anny utáhl více a trochu jsem ji zatáhl za svá záda v obranářském gestu. Stisk kolem Ann jsem povolil a druhou rukou jsem sáhl za pásek a nahmatal jsem rukojeť mého nože.
Slyšel jsem jak se Anny rozbrečela a omotala si ruce kolem mého pasu. Hodil jsem přes ni ruku aby se uklidnila. Najednou Max vytáhl nůž a začal mluvit ,,říkal jsem ti že si přijdu pro odplatu!" Jen jsem se zamračil a opatrně jsem od sebe odtáhl Anny abych ji neměl šanci zranit. Max najednou vytáhl i druhý nůž. Nadechl jsem se abych mu na to mohl něco říct ,,Nevěděl jsem že jsi tak chytrý na to aby jsi si na boj se mnou vzal dva nože... Ale myslím si že ti to stejně nebude stačit." Max se naštval a skočil po mě. Uhnul jsem jako před pár měsíci a Max se natáhl na zemi. Stoupl si a podíval se na mě.
Potom ke mě klidným krokem přešel a vrazil mi ránu do břicha. Sehnul jsem se a on se pokusil vrazit mi pěstí i do obličeje. Naštěstí jsem uhnul a tak se praštil sám. Pomalu jsem zvedl hlavu a uviděl jsem zbytek party. Narovnal jsem se tváří v tvář Maxovi a řekl jsem mu ,,pomsta bude na mé straně" usmál jsem se a pak jsem kývl na znamení klukům. Mike vystoupil z řady a významně si odkašlal. Max se otočil a Mike mu uštědřil takovou ránu že se v bolestech skácel k zemi.
Začal jsem se smát ale rozbolelo mě břicho a sykl jsem bolestí. Max vstal aby mě trefil ale Anny mu chytila napřaženou ruku ve vzduchu. Myslel jsem že ji nechá na pokoji ale když zjistil že ho drží Ann, smekl s ní o zem. V tu chvíli jsem se naštval tak moc že jsem mu vrazil facku a hned na to pěstí do nosu. Max se zapotácel a utekl.
Vzpřímil jsem se a rozběhl jsem se k Anny měla jen trochu naraženou ruku a tak jsem jí pomohl na nohy. Jakmile vstala tak se ke mě s brekem přitulila. Byl jsem rád že ji k objímání nemusím nutit. Majetnicky jsem jí sevřel boky a ona zvedla hlavu a já jsem ji políbil. Za ten malý polibek jsem si vysloužil mnoho nechápavých pohledů. Mě to ale bylo jedno.
Za pár dní mi bude devatenáct a už teď se mi nemají právo míchat do života. A Anny je osmnáct. Můžeme být klidně spolu a nikdo nám do toho nemůže vstupovat.
Přišel k nám i zbytek party a všichni jsme skončili ve společném velkém objetí. Najednou se Lisa vzpamatovala z toho jak přes ni měl Mike ruku a prohlásila ,,Zítra je u mě soukromá párty. Všichni jste pozvaní a je to jen pro naši partu."
Mike se na ní otočil a řekl ,,To je skvělý nápad lásko." Potom Mike Lisu objal a políbil. Všichni jsme se na ně podívali a oni se naráz zasmáli ,,My spolu chodíme."
Po tom co jsme zjistili že spolu Mike a Lisa chodí, Kate celou cestu vymýšlela jméno které je bude vystihovat oba dohromady. ,,Misa!" najednou vykřikla Kate. Mike a Lisa se na ni významně podívali a pak přikývli.
Procházeli jsme se po parku, šli jsme do obchodu a pak na zmrzlinu. Domů jsme šli až v půl jedenácté. První jsme odvedli Kate. Potom jsme šli domu doprovodit Lisu. Mike bydlí vedle a tak šel domů taky. Potom jsme se prošli s Jerremym.
Bylo fajn jít bok po boku svojí Anny. Ulice byla prázdná a tak jsem se nebál chytit Anny za ruku. Nebránila se a za to jsem byl rád. Asi i ona brala naše přátelství jako kamarádství s výhodama.
Došli jsme k domu kde má bydlet Anny. Začal jsem se těšit na plán co mám připravený na dnešní noc. Začal jsem mluvit ,,Anny?" Podívala se na mě a očima mě vyzvala abych pokračovala zatím co ona hledala v kabelce klíče. ,,V kolik dnes budeš v posteli?" Zeptal jsem se. Anny nechápala otázku ale i tak nejspíše ze slušnosti odpověděla. ,,Jsem unavená protože jsme celý den někde chodili a navíc mě bolí ruka a tak si to musím ošetřit a ještě se musím najíst takže asi v jedenáct budu už ležet v posteli. Proč se ptáš?" Já jsem se ptal kvůli plánu ale to jsem jí říct nemohl a tak jsem vymyslel chabou výmluvu. ,,Jen mě zajímalo v kolik půjdeš spát." Ona jen kývla že pochopila a vytáhla z kabelky klíče. Už je chtěla dát do zámku ale já jsem ji natiskl na dveře a hluboce jsem ji políbil. Svoje ruce jsem jí dal na boky a její ruce mi skončily ve vlasech za které mírně zatahala. Odtáhl sem se od Anny a ona mě objala, hlavu mi položila na hrudník. Omotal jsem kolem ní paže a sevřel jsem jí v medvědím objetí. Anny se odtáhla a řekla ,,Dobrou Vinny" Potom mi zmizela z dohledu v domě.
Šel jsem domů a začal jsem se připravovat na plán. Měl jsem v plánu že bych ji řekl že se mi líbí. Zabalil jsem si do tašky lano, baterku, náhradní nůž a pití. Pak jsem se najedl a vyrazil jsem k sobě do pokoje. Když bylo za pět minut jedenáct, vyrazil jsem ven ze svého pokoje. vylezl jsem oknem abych pak měl natažené lano po kterém polezu zpět do pokoje.
Seskočil jsem na zem a chtěl jsem jít k domu kde Anny bydlí když v tom jsem uviděl otevřené okno k Anny do pokoje. Usmál jsem se protože díky tomu nehrozilo že se budu muset vybavovat s jejími rodiči a navíc mi to urychlí plán.
Šel jsem pod to okno a vyndal jsem si z batohu druhý provaz. Hodil jsem ho nahoru na střechu a pomocí satelitu jsem ho tam připevnil aby se mi snadněji lezlo. V pokoji kde okno bylo otevřené byla tma a to mi skvěle hrálo do karet. Byl jsem oblečen v černé a tak jsem ve tmě skoro nebyl vidět.
Vlezl jsem do pokoje a rozhlédl jsem se. Anny seděla na posteli a něco dělala na notebooku. Byla opřena o zeď a světlo z notebooku ji oslepovalo a tak jsem měl perfektní příležitost, sednout si k její posteli. Chvíli jsem jen seděl a pozoroval jsem ji a pak...
ČTEŠ
FNaF - ztracená
ActionMladá dívka si hledá práci ví že potřebuje nějakou brigádu ale zároveň musí stíhat školu. Tam má ale problémy pár nových žáků a jeden nejdivnější. Fialooký chlapec ji pomotá hlavu neuvěřitelným způsobem. V jedné chvíli stojí v kanceláři na noční br...