~13~

48 0 1
                                    

William

Po tom co jsem se Anny snažil půl hodiny rozesmát, jsme šli domů. Pozval jsem k sobě domů Anny. Myslím že se jí u mě líbilo dávala to celkem jasně najevo. Zrovna jsme s Anny seděli u televize a dívali jsme se na horor - horor protože jsem sobec a jedno objetí od Anny mi nestačí a při hororu se bude bát a bude se ke mě ze strachu tulit - když nám oběma  zazvonil telefon, který oznamoval nově příchozí zprávu.

Vstal jsem a podíval jsem se na telefon.  Anny totiž byla schovaná pod dekou. Vzal jsem telefon do ruky, vypl jsem televizi, sedl jsem si vedle Ann a ona si položila hlavu na mojí hruď. Dal jsem si kolem ní ruku a odemkl jsem telefon. Byla tam zpráva od Lisy. Stálo tam... Dneska je u mě párty. Doufám že přijdete. Budou tam bublinky a možná i něco tvrdšího. Sraz je v sedm v parku. Jen jsem se na zprávu usmál a telefon jsem položil zpět na stolek. 

Opřel jsem se zpátky k Anny a pohladil jsem ji po zádech. seděli jsme tak asi půl hodiny. Podíval jsem se na hodiny a řekl jsem ,,Ann? Už by jsme se měli jít připravit." Anny kývla na souhlas a pak jí ruka vystřelila k ústům. ,,Já ale nemám co na sebe" řekla a pak se začala rychle zvedat z pohovky. Jemně jsem ji zatlačil zpět na pohovku a pak jsem jí oznámil ,,Anny do čeho by jsi se prosím tě chtěla převlékat?" Nechápal jsem ji  ,, Vždyť v mojí mikině jsi roztomilá.." Anny se začervenala ,,Opravdu?" řekla roztomilým hláskem ,,Opravdu" utvrdil jsem si své rozhodnutí a pak jsem ji dlouze políbil. 

Vstal jsem a šel jsem nám udělat něco k pití. To jak jsme se s Anny chovali jsem nebral jako že spolu chodíme ale líbil se mi tento vztah který jsme spolu měli. Pro mě bylo hlavní... chtěl jsem se s ní vyspat. Nutně jsem ji potřeboval mít ale mozek mi to nedovoloval a já jsem nechápal proč... ,,Willi ?" Probral jsem se z myšlenek ,,Ano Anny?" Zeptal jsem se jestli něco nepotřebuje ,,Nejsi tam s tím pitím nějak dlouho?" ,,Už jdu Ann.." Odpověděl jsem a vzal obě skleničky do ruky.

Lisa

Anny se ve škola chovala divně k Williamovi. Mrzelo mě to protože vypadal zničeně. Celou vyučovací dobu jsme si psali o té večerní párty. Anny neustále trvala na tom že mi s ní pomůže, i přes to že jsem ji říkala že mi s tím pomůže můj nový přítel. Opravdu jsem mu řekla ano. 

Anny mi po škole napsala že asi nebude mít čas. Pochopila jsem to tak že asi bude s Williamem. Byla jsem ráda za to že spolu po škole vycházejí fajn, teda alespoň více než ve škole. 

Mike za mnou po škole doběhl a řekl mi že se mnou bude připravovat tu párty. Jen jsem kývla na souhlas a šli jsme ke mě domů. Mamka mi napsala že tenhle víkend nepřijedou že musí jet na nějakou služební cestu a to znamenalo že ta párty mohla být dnes. Došli jsme s Mikem domů z nákupu, na kterém jsme byli cestou ze školy. Já jsem šla vařit oběd. Zručně jsem se v kuchyni pohybovala, protože když nejsou rodiče doma tak si musím vařit sama. 

Po chvíli jsem na zádech ucítila pohled. Otočila jsem se a to už jsem byla nalepená na Mikovi. Chtěla jsem něco říct ale on mě místo toho políbil. Nebyl to žádný hladový polibek, byl to lehký polibek na rty, jako kdyby Mike zkoušel zda je to bezpečné. Jednou rukou mě chytil za ruku a tu druhou přesunul na můj bok.

Mike

Pozoroval jsem Lisu jak zručně připravuje oběd. Pohybovala se ladně a to jen připravovala jídlo. Vydal jsem se směrem k ní. Otočila se přesně ve chvíli kdy jsem stál už přímo u ní. Chytil jsem ji za bok a za ruku. Něžně jsem ji políbil, jen tak zlehka jako by to bylo něco nebezpečného. Lisa hned začala spolupracovat a zapletla mi prsty do vlasů. Vyzvedl jsem Lisu  na kuchyňskou linku a vypl sporák. Na chvíli mi hlavou probleskla vzpomínka jak jsem takhle nedávno líbal Anny. Chytl jsem Lis za stehna a vysadil si ji na sebe. Koutkem oka jsem uviděl gauč. "Jak příhodné" pomyslel jsem si a vydal jsem se k němu.  Položil jsem na něj Lisu jako princeznu a mezi polibky jsem se na ni usmál. 

Měla na sobě šedou sukni která ji sahala jen do poloviny stehen. Pod ní měla Tmavě modré krajkové tanga . Jemně jsem prsty zahákl za tu slabou látku a stáhl je pryč.  ,,Už dlouho jsem si ji přál spatřit." Řekl jsem a usmál jsem se na Lisu. Byla mírně nervózní a tak jsem se k ní nahnul a políbil ji na špičku nosu.  Pomalu jsem sehnul hlavu a políbil ji do žlábku mezi prsy. Její hrudník se začal zvedat rychleji než normálně. Liss byla pana to jsem se dozvěděl z nedávného rozhovoru s Kate, a mě vzrušovalo pomyšlení že její první budu já. Chytil jsem lem jejího trika a vytáhl ho nahoru. Viděl jsem v jejích očích strach smíchaný s chtíčem. Ruce měla za hlavou a tak mi nic nebránilo stáhnout jí triko. Podíval jsem se na ni. Ležela mi celá odevzdaná a mě z toho zacukalo v klíně. Nejistě se pousmála a najednou jako by to ani nebyla ona. Sebejistě se zvedla a přešla ke mě.

Lisa

Přešla jsem k němu. Najednou jako kdybych neměla žádné zábrany. Pohybovala jsem se jistě. Došla jsem k Mikovi a položila jsem mu ruce na hrudník. Jelikož je Mike skoro o hlavu vyšší, musela jsem zaklonit hlavu. Mike se trochu naklonil a políbil mě. Začala jsem mu pomalu rozepínat košili zatím co mě Mike hladově líbal. Když jsem už rozepla i poslední knoflík, Mike odhodil košili někam kde před chvílí přiletěly moje kalhotky. 

Mike měl celkem dlouhé vlasy a tak jsem si s nimi ráda hrála. Jednou rukou jsem Mika držela za zátylek a druhou ruku jsem přesunula za pásek od jeho kalhot. Prudce jsem zatáhla za konec pásku a Mike ho jedním rychlým pohybem vytáhl z jeansů. Podržel si ruce s páskem za zády a nechal mě abych mu mohla sundat jeansy. Klekla jsem si a sundala jsem mu i boxerky. Mike odhodil jeansy a pásek mi obmotal kolem krku. Po tom co jsem je stáhla jsem uviděla jeho vztyčenou chloubu. Opatrně jsem ji chytila a párkrát po ní zapumpovala, pak jsem si ho vložila do pusy. 

Po chvíli ukázkového kouření se mi Mike udělal do pusy. Poslušně jsem to vše spolykala. Mike si došel pro kalhoty. Vyndal z nich malý balíček, potom ho ale jen položil na stůl. Přišel ke mě a chytl mě za stehna. Svoje nohy jsem mu obmotala kolem pasu a malinko jsem se nadzvedla. Mike do mě nasměroval svoji chloubu. A když mi Mike mírně zatlačil na boky začala jsem pomalu přirážet. Mike mě při prvním přírazu málem pustil ale naštěstí se vzpamatoval v čas a udržel mě.

Sténala jsem Mikovi v náručí a myslela jsem si že víc rozkoše už nezvládnu ale Mike mi s každým přírazem dokazoval úplný opak. Cítila jsem jak se blížím k vrcholu a zakřičela jsem silněji Mikovi to dalo impuls a vyvrcholil ve mě. ,,Miku...!" Zakňučela jsem když mě Mike pokládal na gauč. ,,Šššš..." konejšil mě unaveně Mike. Byla jsem nadržená a bolelo to. Mike to asi vyčetl z mého obličeje protože si klekl k mé jeskyňce a začal mě lízat. Po chvíli přidal i jeden prst. S každým přírazem jeho prstu ze mě vytékalo jeho sperma. Opět jsem začala vzdychat jako o závod. Za chvíli jsem vyvrcholila i já a Mike se ke mě lehl. ,,Miluji tě" řekla jsem Mikovi a přitáhla jsem si ho do dravého a hlubokého polibku. ,,Já tebe taky Liss" odpověděl Mike po tom co jsem se odtáhla. Chtěla jsem zavřít oči a spát v náručí svého přítele ale Mike se najednou zvedl.

,,Teď nemůžeš jít spát Liso" Podívala jsem se na Mika skrz škvírky. ,,Proč?" zeptala jsem se smutně. ,,Protože se musíme vysprchovat a za chvíli bude ta párty a my jsme zatím nic nevymysleli." Na chvíli jsem se nad tím zamyslela. Měl pravdu. Uspořádala jsem párty, pozvala tam hromadu lidí ale místo toho abych uklízela nebo něco připravovala tak se tu válím na gauči znavená výborným sexem a jsem zpocená. Ani na sobě nemám oblečení. ,,Ano to máš pravdu. Hosté přijdou" Podívala jsem se na hodiny a ruka mi vystřelila k puse ,,Za dvě hodiny" Rychle jsem se začala zvedat.

FNaF - ztracenáKde žijí příběhy. Začni objevovat