~22~

25 0 3
                                    

William

Seděl jsem vedle Ann a koukal jsem na ni jak jen neurčitě pokrčila rameny a nedala mi ani náznak toho na jaký film by se chtěla koukat. ,,Copak se děje?" Zeptal jsem se po tom co jsem pustil nějaký film co mi přišel první pod ruku.

Sedl jsem si vedle ní a podal jsem jí deku do které se zabalila a opřela se o opěradlo gauče. ,,Nic. Jen mám strach." odpověděla mi potichu že jsem ji skoro neslyšel. Podal jsem ji sklenici vína a dal ji ruku kolem ramen. 

,,Není důvod Ann." řekl jsem a snažil jsem se znít mile. Podívala sed na mě zmateně. ,,Postarám se o tebe." řekl jsem  a Ann se na mě mile usmála. Napila se vína a pak si položila hlavu na moje rameno. U srdce mě zahřál zvláštní pocit který mě vylekal ale za chvíli jsem se tak ponořil do děje filmu že jsem na něj zapomněl.

Skoro jsem při tom filmu usnul. Byl jsem unavený a u Ann se spalo docela příjemně že jsem měl co dělat abych udržel oči otevřené. Když byl film u konce, chtěl jsem dojít vypnout televizi ale Ann která mi usla na rameni mi v tom zabránila. Usmál jsem se nad tím a vytáhl si z kapsy mobil. 

Chvíli jsem jezdil po instagramu abych nemusel Ann budit. Ann se po chvíli zavrtěla a lehla si na druhou stranu takže ležela v polštářích hlavou u opěrky. Vypnul jsem telefon a došel jsem vypnout i televizi. Protáhl jsem se ale nevěděl jsem co dál dělat tak jsem se natáhnul vedle Anny na gauč. Oba jsem nás přikryl dekou a za chvíli jsem usnul přitulený k zádům mojí Ann.

Vzbudilo mě hlazení malé ruky po hrudi. Podíval jsem se na Ann a usmál se. Přitáhl jsem si ji na sebe do polibku a když mi zapletla ruce do vlasů, zavrněl jsem slastí. Chytil jsem ji  za zády a opatrně ji přetočil pod sebe. Ann mi dala ruce za krk a nohy mi omotala kolem pasu takže jsem byl hezky u její prdelky. 

Projela mnou vlna vzrušení a můj penis s sebou párkrát škubnul. Přesně věděl co bude následovat a už se těšil stejně jako já. Ann na mě visela a já se tak mohl zvednout z gauče. Moji rodiče byli už měsíc na služební cestě a ještě tak dva měsíce tam měli být a tak jsem měl celou tu dobu barák pro sebe.

Odnesl jsem si ji v náručí jako princeznu po schodech nahoru do mého pokoje. Když jsem došel k posteli, hodil jsem na ni roztouženou Ann která vypadala že za chvíli slastí vybuchne. Taky jsem byl už dost nadržený a skoro to už bolelo. 

Došel jsem zavřít dveře a cestou za ní jsem si sundal tričko a pozoroval jak si Ann rukou vjela mezi stehna. Skoro jsem po ní skočil a její ruce jí uvěznil za hlavou. Jednou rukou jsem jí chytil za obě zápěstí a druhou jsem ji držel za bok zatím co jsem ji hladově líbal. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 24 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

FNaF - ztracenáKde žijí příběhy. Začni objevovat