Mafia Boss☠️ |heyitsmemisya
Aku bangun pagi, aku masih lagi lihat wajah Taehyung dia masih lena tidur. Aku kemudian bangun lalu mengerjakan rutin harian aku seperti biasa.
Aku masuk semula ke dalam bilik aku lihat Taehyung sedang berbual dengan seseorang di telefonnya.
"I call you back later" kata Taehyung lalu menutup telefonnya dia berpaling melihat aku di belakangnya.
"bwo?" soal Taehyung. Aku merenung wajahnya.
"jom.. Sarapan dah siap, temankan saya makan." kata aku. Taehyung mengangguk kemudian aku dan Taehyung sama-sama keluar.
Taehyung dan aku sama-sama menikmati sarapan kami pagi ini. Taehyung fokus dengan makannya dimana aku pula curi-curi pandang lelaki yang bergelar suami aku. Sejak akhir-akhir ini aku jadi perlu perhatian dia.
Aku juga tak tahu kenapa.
"Taehyung.. Boleh tak awak temankan saya ke hospital hari ni? Saya ada check up?" kata aku padanya. Taehyung memandang aku wajahnya mendatar.
Taehyung seperti sedang berfikir. Dia kemudian menarik nafasnya lalu menyuap semula sarapannya.
"boleh" jawabnya, aku tersenyum ceria.
"gomawo!" ucap aku.
Aku dan Taehyung menunggu di ruang tunggu hari ini tidak banyak yang datang buat check up, aku sengaja datang lewat sikit kerana selalunya lewat begini semakin sikit.
Taehyung berpeluk tubuh, ramai nurse perempuan yang lalu lalang curi pandang kearah Taehyung. Aku jadi. Cemburu pula.
"Puan Kim?" panggil seorang jururawat perempuan. Taehyung menarik tangan aku bangun bersamanya.
Aku dan Taehyung masuk dan kemudian dokter memeriksa aku.
Dalam perjalanan kami pulang, Taehyung memegang telefonnya hari ini dia tidak memandu sebaliknya orang suruhan Taehyung yang memandu.
Drrt..
"hello Jimin?" aku memandang sekilas kearah Taehyung kemudian dia diam seketika. Taehyung mengangguk kepalanya.
"I will be there, Aku kena hantar Miso balik dulu" kata Taehyung. Aku mengalihkan perhatian aku kearah Taehyung.
"kenapa? Ada masalah ke?" soal aku padanya.
"Jimin cakap dia nak jumpa aku. Pasal Eric." jawab Taehyung aku mengangguk. Aku tersedar kalau aku sedang dicari oleh Eric. Dan aku sendiri tidak mengerti kenapa.
YOU ARE READING
MAFIA BOSS S1
ActionKIM TAEHYUNG ft. LEE MISO Cinta? Kim Taehyung tidak percayakan cinta. Sifat lelaki itu dingin, keras kepala dan sifat tidak pedulinya. Terlahir dari keluarga mafia. Lee Miso pula gadis yang juga terlahir dari kalangan Mafia. Namun tidak berkunjung...