Mafia Boss☠️ |heyitsmemisya
Aku tersedar dari tidurku, aku benar-benar ingin terlelap. Aku terdengar bunyi suara orang mengeluh kesakitan. Aku tidak dapat melihat dengan jelas wajah orang tersebut. Pandangan aku sedikit kabur sedikit membaik.
"argh!"
Aku menoleh kiri dan kanan tangan aku diikat. Aku kemudian dapat melihat dengan jelas. Jungkook dan Jimin sedang membelasah tiga lelaki. Seorang lelaki masih belum mampu ditumpaskan.
"c-chenyeol" rintih aku. Chenyeol mendekat kearah aku. Mengacukan pistol kearah dahiku.
"jangan!!" jerit Jimin. Jungkook dan Jimin kaku di tempat mereka berdiri sekarang. Aku cuba untuk mengerakkan badanku. Namun percuma sahaja kerana aku diikat.
"jangan bergerak seinci pun kalau tak perempuan tak guna ini mati. Chenyeol membuka ikatan tadi kemudian digarinya tangan aku.
" lepaskan lah!! "
" useless baby! Kau takkan lepas sekarang percayalah kau tak da gunanya pun untuk Sehun! Kita orang gunakan kau untuk hancurkan Taehyung" kata Chenyeol. Aku merenung Chenyeol.
"I thought this is our plan! Stop!" kataku saat Chenyeol memikul aku di bahunya.
Aku menjerit meminta dilepaskannya, aku lihat nenek aku dengan Sehun dia sedang melutut dihadapan Taehyung dan Sehun.
Kedua-duanya seperti kelelahan berlawan. Aku membanting agar melutut dihadapan Sehun.
"thank you sweetheart.. Kau dah tolong aku dapatkan Taehyung. Hari ini aku akan bunuh sekaligus orang yang kau sayang" kata Sehun.
Aku merenung Sehun, ingin sahaja aku meludah wajahnya. Aku lihat nenek aku sudah memandang aku dengan pandangan lemahnya.
"jangan sentuh aku lelaki tak guna!"
pang!
Terpeleng kepala aku saat ditampar oleh Sehun dia mengacukan pistol kearah nenek aku.
"s-stop! J-jangan buat macam tu!" kataku. Aku sudah rasa nak menangis sahaja. Taehyung pula diam sahaja.
"I will deal with you then Sehun." kata Taehyung.
"deal apa!? Aku taknak apa-apa deal! Yang aku nak kau mati!" kata Sehun. Taehyung ketawa.
"kau bunuh aku percuma sahaja Sehun, no fight! Kalau kau betul-betul nak gantikan tempat aku let's fight then" kata Taehyung.
Sehun ketawa. Dia sudah mengagak kalau Taehyung akan mencabarnya kembali.
"okey deal!"
Taehyung mendekat kearah Sehun. Dia melihat seberapa ramai orang suruhan Sehun. Dia kemudian menarik senyuman jahatnya buat Sehun.
Orang suruhannya tidak cukup melawan orang-orang Taehyung.
"kalau kau kalah percayalah, I show you who are the real of Kim Taehyung." kata Taehyung. Perlawanan mereka bermula dia mengelak banyak kali serangan Sehun.
YOU ARE READING
MAFIA BOSS S1
AzioneKIM TAEHYUNG ft. LEE MISO Cinta? Kim Taehyung tidak percayakan cinta. Sifat lelaki itu dingin, keras kepala dan sifat tidak pedulinya. Terlahir dari keluarga mafia. Lee Miso pula gadis yang juga terlahir dari kalangan Mafia. Namun tidak berkunjung...