Bab 34 : Mission : Agreement

83 5 0
                                    

Mafia Boss ☠️ |heyitsmemisya

Taehyung keluar dari kereta Mersedes Benz-C Class hitam itu berhenti di depan bangunan pejabat polis. Taehyung keluar setelah itu dengan konco-konconya. Termasuklah dengan Jimin, Jungkook dan Yoongi.

Taehyung berjalan terus ke pejabat ketua polis di bangunan itu. Dan di luar bangunan polis itu dibarisi dengan orang suruhan Taehyung.

"hai Mr. Choi." sapa Taehyung dengan seorang detekif perempuan didalam itu mengacukan pistol kearah Taehyung. Jimin, Jungkook dan Yoongi turut tidak tinggal diam, sama-sama mengacukan pistol kearah detekif wanita itu.

"si-young turunkan senjata awak" arah Encik Choi kepada Si-Young.

"tapi tuan dia orang yang busan hendaki!?" kata Si-Young.

"si-young!!" murkah Encik Choi apabila Si-younger engan mendengar arahannya. Akhirnya dia terpaksa mengalah.

"kamu keluar dulu nanti kita bincang semula." arah Encik Choi lagi. Si-young pun keluar.

Taehyung senyum sinis dan duduk di sofa sambil menyelangkan kakinya.

"so.. Aku tak suka berlama-lama kat sini sebenarnya let's talk about our agreement 3 years ago." kata Taehyung.

"kenapa?" soal Encik Choi pura-pura tidak mengerti. Taehyung terkekeh. Sambil berdiri dan memasukkan kedua tangannya ke dalam poket seluar.

Jimin mengeluarkan telefon jenama Samsung lalu ditayangkannya video isteri dan anak Encik Choi.

"a-apa semua ni!!? Kau janji takkan ganggu keluarga aku Taehyung!!" marah Encik Choi.

"kau juga bagi tahu apa kena barang-barang aku diseru pihak berkuasa di busan!!?" marah Taehyung semula.

"a-aku betul-betul tak tahu tentang itu Taehyung." kata Encik Choi. Taehyung menarik kasar kolar uniform polis lelaki itu.

"aku tak suka orang ganggu business aku!!" murkah dibuatnya. Dia paling pantang kalau periuk nasinya dikacau.

"tapi aku tak peduli pasal itu yang aku nak sekarang kau... Bagi aku info pasal siapa dalang yang berani cari mati dengan aku" kata Taehyung merenung tajam kearah ketua polis itu. Encik Choi.

"baiklah.. T-tolong, tolong lepaskan keluarga aku." rayunya. Dia tersilap langkah untuk membuat perjanjian dengan Taehyung. Mereka berempat keluar dari ibu pejabat polis itu.

Mersedes Benz-C Class itu keluar menyurusi lebuh raya.

"macam mana sekarang?" kata Jungkook.

"kita tunggu saja encik Choi bagitahu siapa lepas saja k orang tahu terus cari siapa dia." kata Taehyung memberi arahan.

"tapi dia memang sudah berada di Seoul sebenarnya, mungkin encik Choi akan terus datang jumpa dia agaknya." kata Yoongi. Taehyung mengangguk.

"boleh jadi. Aku harap dia tak lagi bermain dengan lagi. Standby saja kalau dia bermain-main dengan kita.. Just kill his family ambik anak perempuan." kata Taehyung.

Yoongi menjeling Taehyung.

"kau dah kahwin tak payah lagi dah" kata Yoongi. Taehyung terkekeh sinis.

"aku bukan ambik dia untuk aku. Form now on kau semua pun boleh rasa perempuan tak kisah lah sebab Boss kau ni dah insaf." kata Taehyung. Jimin terus menarik nafas lega.

"ah.. Adalah peluang aku rupanya ingatkan sampai ke tua aku takkan dapat perempuan." kata Jimin. Jungkook ketawa.

Taehyung akan sentiasa menjadi tarik perhatian perempuan dia sangat beraura gently.












Aku berjalan keluar dengan Hwasa, aku ditemani oleh dua orang pengawal yang dihantar oleh Taehyung. Kandungan aku kian menampakkan benjolannya. Jadi aku menggunakan sweater biru besar sedikit dari saiz tubuh aku. Selesa.

"kau kuat pula makan sekarang" ejek Hwasa. Aku menjelingnya.

"kau tahu aku bertuah kalau suami aku yang kuat makan macam ni, ini! Aku pula macam beruk dah rasa." kataku. Hwasa ketawa.

Meja aku dan Hwasa diketuk perlahan aku mendongak melihat siapa orang yang mengetuk meja kami.

"Eric?" Hwasa mengangkat keningnya dia terkejut melihat lelaki itu.

"hi? May I join you two?" kata Eric. Aku dan Hwasa mengangguk. Hwasa meminta diri ke tandas sebentar. Dia meninggalkan aku dan Eric berdua.

"lama tak jumpa makin cantik" puji Eric padaku, aku mengedipkan mataku berkali.

"aaa haha.. Saya memang cantik dari dulu lagi kan?" kata aku. Eric tersenyum. Akhirnya kami bertiga makan bersama.

Aku sedang berada di tandas, Hwasa dan Eric menunggu kami di luar. Tiba-tiba..

Drrt..

"hello? Taehyung-ah."

"bila balik? Jangan lama-lama kat luar sana" tanya ya dingin. Aku tersenyum.

"dah nak balik dah" ucap aku. Taehyung berdehem sahaja. Aku masih lagi tersenyum malu. Peduli juga dia tentang aku.

Tiba-tiba sahaja tubuh aku terasa seperti ditarik kuat oleh seorang lalu dtumbuknya aku, mengena namun kali kedua dia ingin menyasar perut aku nasib aku sempat menahan tangannya namun aku ditolak kasar olehnya hingga aku terhempas kuat ke lantai.

Kerana aku cuba untuk memutarkan kepalanya, alhasilnya aku pula yang tersakiti.

"ARGH!!" pekik aku.

"Miso!? Yah!? Miso-ah!!!?" aku dengar jelas suara teriakkan Taehyung. Lelaki itu berlari keluar, aku dengar suara Hwasa memanggil aku dari luar.

"ah.. Perut aku sakit!!!" jerit aku. Perut aku krem.

"boss! we are attacked!!" kata pengawal Taehyung. Eric mengangkat aku. Dia kemudian bergegas memberikan aku kepada pengawal aku.

"bawa dia ke hospital, saya dan Hwasa akan kerja dia." kata Eric pada pengawal itu, pengawal itu memandang Hwasa. Setelah mendapat anggukkan daripada wanita mereka berdua pergi.

 Setelah mendapat anggukkan daripada wanita mereka berdua pergi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
MAFIA BOSS S1Where stories live. Discover now