Aku memandang Hwasa yang terbaring lemah diatas katil hospital. Pagi tadi dia mengalami kemalangan. Aku benar-benar marah pada siapa yang melanggar gadis itu hingga begini.
Telefon aku yang berada di poket seluarku.
"hello?" jawabku.
"..."
"aku takda masa sekarang Jimin. Aku kena jaga Hwasa" jawabku.
"..."
"yelah saya akan datang sekejap lagi." balas ku selepas itu aku terus memutuskan talian panggilan kami. Aku melangkah keluar dari wad Hwasa. Lagi pula masa melawat akan berakhir sekejap lagi. Aku berjalan keluar dari hospital dengan perasaan yang marah walaupun aku bersikap tenang di luar namun aku benar-benar mahu tahu siapa orang yang melanggar Hwasa.
Kereta yang aku pandu menuju ke Mansion Taehyung. Kami tidak bekerjasama namun selepas Jimin berkata kalau dia sudah tahu siapa orang yang melanggar Hwasa.
Dan kata dokter pula, Hwasa mengalami cerderaan ringan tiada yang harus aku risaukan serta keluarganya.
Sampai sahaja aku di mansion Taehyung aku keluar dengan diikuti oleh orang-orang suruhan Taehyung mereka seperti tidak mahu aku lari.
Aku lihat Taehyung duduk tenang bersantai dengan gelas wine anggur di tangannya.
"hi sweetheart" sapa Taehyung. Sengaja, sengaja membuatkan aku terikat padanya semula. Namun aku akui aku masih punya perasaan indah buatnya. Perasaan cinta padanya. Namun aku takut, takut diriku ditolak sekali lagi.
"ada apa kau nak berjumpa denganku?"
Soalku, Taehyung bangun lalu berjalan mendekatiku jarak kami hanya satu meter sahaja. Dan aku sedikit pun tidak berkelip memandangnya.
"sayang.. Aku nak kau-"
"just don't- don't call me sayang. Miso is already enough." kataku memotong percakapan Taehyung.
"why? I love to call you by sweet way sweetie." balas Taehyung.
"terus terang sahaja Taehyung, I don't play game."
Taehyung tersenyum dengan matanya sudah berlainan seperti... Seorang pembunuh. Dia sememangnya seorang pembunuh. Kerana dahulu matanya jauh berbeza meskipun memegang status Mafia Boss.
Taehyung meletakkan wine yang dipegang tadi atas meja ruang tamu ini. Aku hanya melihat saja gerak gerinya.
"aku yang suruh budak-budak aku langgar Hwasa." kata Taehyung terus saja darah ku seperti gunung berapi.
"why you do that!?! What the hell Taehyung!!!" marahku sambil menolak dadanya. Dan seperti biasa bodyguard Taehyung menahanku.
"aku buat bersebab, because I know friends is everything to you sweetie. Tetapi dia baik-baik sahaja kan? Tiada masalah dengan dia kan?" perli Taehyung dengan mimik wajahnya sekali.
"aku akan buat pertawaran dengan kau sekali lagi miss Lee, and I really love work with you."
"berhenti sebagai pegawai polis dan berkerja sahaja dengan aku"
Aku benar-benar tidak suka dengan lelaki yang berdiri dihadapanku ini. Dia ego pentingkan diri sendiri. Dia tidak perlu orang yang berada di sekeliling dia.
"if I say no?"
Taehyung ketawa kecil. Dia duduk dengan mengilangkan kakinya bersandar tenang pada sofa.
"I will kill that woman.....for you sweetie. Kalau dia mati bermakna kau yang lakukan." ugut Taehyung. Aku cuba melepaskan diri dari tahanan orang suruhan Taehyung.
"apa pun yang kau mahu lakukan aku akan halangnya Taehyung. Mybe you forget that I'm part of your team before. Tapi aku langsung tidak takut kalau kau cuba berani mengugut aku."
Taehyung berubah mimik wajahnya dia benar-benar marah dan geram sekarang. Taehyung bangkit lalu berjalan mendekati ku yang sudah melutut di hadapannya.
"and you forget that I'm not only boss of gengster baby, this is mafia not gengster."
Sekejap sahaja aku terbaring lemah diatas lantai sejuk ini. Taehyung menendang aku hingga tersungkur di hadapannya.
"k-kejam!"
"yes I am baby. Ikut perintah aku atau kawan kau mati malam ini juga." jawab Taehyung. Aku memandang Taehyung dengan sayup mata yang lemah. Bagaimana tidak aku cuba menahan pernafasan Taehyung tendang tepat pada rusukku.
"aren't it hurt baby? Daddy hurts you hem?" kata Taehyung menyentuh lembut kepalaku.
Malam berlalu pagi, aku terbangun di ruangan bilik aku sendiri. Mereka kah yang menghantar aku semalam?
"tak guna punya lelaki sakit rusuk aku." kata ku membebel pagi buta begini. Aku mencapai telefon aku. Aku sebuah pesanan masuk.
Unknow number.
Aku bagi kau masa Miso, hujung minggu ni apa aku nak tahu kau dah join aku. Think about Hwasa.
Aku mengeluh tanpa aku sedar. Why? Kenapa kau perlu berbuat begini. Semuanya sudah berlalu Taehyung. Kau yang tolak aku tetapi kau masih mahu berhubungan denganku apa yang kau mahu sebenarnya. Lemah langkahku atur menuju ke bilik mandi. Aku perlu bersiap untuk melawat Hwasa ke hospital.
Taehyung memandu dengan kadar biasa sahaja dia berniat untuk melepaskan gerah nafsunya yang membuak inginkan layanan nikmat.
Siapa lagi kalau bukan Irene yang dicarinya. Lama benar gadis itu tidak memunculkan diri.
Kereta Ferrari hitam masuk kawasan rumah banglo milik keluarga Kim ini. Kawasan ini masih sama seperti masih ada ibunya dahulu. Taehyung berjalan keluar dari keretanya.
Mata lelaki bermarga Kim kni sudah melihat sodok tubuh gadis pemangsanya.
"hello babygirl."
Double update💜.
YOU ARE READING
MAFIA BOSS S1
ActionKIM TAEHYUNG ft. LEE MISO Cinta? Kim Taehyung tidak percayakan cinta. Sifat lelaki itu dingin, keras kepala dan sifat tidak pedulinya. Terlahir dari keluarga mafia. Lee Miso pula gadis yang juga terlahir dari kalangan Mafia. Namun tidak berkunjung...