•••⟨4⟩ YENİ KIZ + KÜÇÜK ANILAR•••

2.6K 199 560
                                    

Ehem dikkat uzun bölüm :D (1758)

TODOBABE: bizim evin camından arkadaşımla konuşurken.. izlendiğimizi fark ettim. Yüzünü göremedim. Ama karanlıktan dolayı siyah görünen uzun saçları vardı.

TODOBABE: o kız senmiydin?

has- ne desem ki! Şimdi evet bendim desem dicek ki bu kız sapık (djdjdjx)

Hayır dersem o zaman ona yalan söylemiş olurum. Açıkçası.. ona yalan söylemek.... Yapmak isteyeceğim en son şey...

Belki bana kızacak ama... Doğruyu söylemek en iyisi.....

Y/N: Evet bendim... AMA ÖNCE BENİ DİNLE

TODOBABE: insanları gözetlemek hoş bir şeymi?

Bunu demesiyle gerçekten sinirlenmiştim.. o derste beni izliyordu. BUNU KENDİ GÖZLERİMLE GÖRMÜŞTÜM AQ!

Y/N: SEN DERSTE Y/N'İ İZLERKEN İYİ AMA!!!

TODOBABE: n-ne? Ben derste kimseyi izlemiyordum. Hem sen derste beni mi izliyorsun?

Y/N: tamam bak yeter şimdi beni dinle yanındaki o kız (!) Var ya! O kız bizim sınıfa gelmesin! Hem sınava bile girmedi!!

TODOBABE: bu seni ilgilendirmez.

Y/N:...

Bunu demesiyle.. çok kırılmıştım...

TODOBABE: hey? Ne oldu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

TODOBABE: hey? Ne oldu?

Y/N: niye bana bu kadar kızdın... Senin değiştiğini sanmıştım..

TODOBABE: saçmalama ben Bir şey yapmadım ve değiştiğini sainmıştım derken ne demek istediğini anlamadım. Gitmeliyim.

Y/N: peki...

Neden bana karşı fazla sert davrandı?
Ne yaptım ki?

~S̶A̶B̶A̶H̶ ~

Kalktığımda gözlerimde bir ağrı hissettim. Başta önemsemedim. Üstümü giyindikten sonra banyoya girdim. Tam saçımı toplamak için ayna karşısına geçmiştim ki....

Geçmeseymişim....

Göz altlarım... Ağlamaktan mahvolmuştu... Dün gece çok ağlamıştım.
Ama şimdi buna zaman ayıramazdım. Hemen yüzümü yıkadım, saçımı topladım ve annemin yaptığı tostu alıp evden çıktım.

Okula vardığımda kapıda beni bekleyen Momo ve Uraraka'yı gördüm. İkiside koşarak yanıma geldi.
Başta beni gördüklerine sevinmişler gibi görünüyordu ama sonra suratları biraz endişeli gibi görünüyordu.

Momo: Y/N-San iyi misin? Hasta görünüyorsun?

Uraraka: Y/N? Göz altların şişmiş? İyi misin? Revire gidelim mi?

sʜᴏᴛᴏ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ 𝘹 ʏ/ɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin