•••⟨17⟩ YURT BİNASI•••

2K 194 466
                                    

Lütfen buraya uzun süredir bölüm atmadığım için bana kızın. Kızın da biraz akıllanayım. Çk sinirliyim kendime ( •̀3•́)و💢

Y/N---☟︎︎︎

Shoto ile birlikte okula vardığımızda etrafta nerdeyse 4-5 kişi dışında kimse yoktu. Ya çok erken gelmiştik ya da çok geç kalmıştık.

Büyük ihtimalle geç kalmıştık.

Sınıfa girdiğimde gördüğüm manzarayla içime ferahlık gelmişti.

Sınıfta sadece 3 kişi vardı. Bu da demektir ki geç kalmamışız.

Sırama oturdum ve çantamdan kulaklığımı ve telefonumu çıkartıp biraz kendime zaman ayırmak istedim.

Kaç dakika geçti bilmem, Bakugou sınıfa girince bana selam bile vermeden sırasına oturmuştu.

Aramız bu sıralar çok bozuktu. Bir kaç gün önce, okul çıkışında yaptığından sonra bir kere bile konuşmamıştık.

Bana sinirli miydi? Kızmış mıydı? Yoksa küsmüş müydü?
Saçma
Hiç bir şey yapmadığım halde bana trip atması saçma.

Bir süre sonra sınıf yavaş yavaş dolmaya başladı.

Denki sınıfın diğer ucundan benim sırama (daha doğrusu kafama) buruşturulmuş bir kağıt attı.

Kağıdı elime aldım ve bu ne dercesine ona kafa salladım.
Denki ise başka bir kağıda bir şeyler yazıyordu.

Onu da sırama (kafama) attı ve parmağıyla en son attığı kağıdı işaret etti.

Kağıdı açtım ve kocaman A4 kağıdına yazdığı kısacık yazıyı okudum.

---------------------------------------------------------
İlk attığım kağıdı oku シ︎

---------------------------------------------------------

Sırf bunu yazmak için kocaman kağıdı israf etmediği kalmıştı.

Elime diğer kağıdı aldım ve içinde yüzümü kızartacak bir resim vardı.

Mina diğer taraftan bana bir kaşını kaldırıp gülerek bakarken, Denki eliyle kalp işareti yapıyordu.

İkinci kağıtta özenli bir şekilde Shoto ve beni öpüşürken çizmişti?
Ciddi olamazlardı?
Bu benim dışında başka birinin eline geçseydi ne olacaktı?

Güzel çizmişlerdi. En azından emek vardı.
Kesinlikle saklayacaktım.
Resim hoşuma gitmemişti değil.

Üstünde resim çizili kağıdı çantama koydum ve diğer kağıdın üzerindeki kısacık yazıyı silgiyle sildim ve çantama attım. Belki sonra işime yaradı.

Dersin başlamasından 1-2 dakika geçmiştir, Aizawa Sensei sınıfa girdi.

Aizawa: beni iyi dinleyin kısa kesicem çünkü uykum var. Artık hepiniz ortak sınıf yurt binasında kalacaksınız.

Mina: Sınıf yurdu mu?

Yaorozu; hepimiz birlikte kalacağız yani. Çok güzel.

Bakugou: BEN DEKU İLE ASLA AYNI BİNADA KALMAM!!

Denki/mineta: KIZLARLA AYNI BİNADA MI KALICAZ?!!

Aizawa: susun.

Aizawa Sensei sadece bunu deyip sarı tulumunun içinde yere yığılmıştı.

Galiba ders herzamanki gibi geçecekti.
Herkesin dikkati farklı yöndeyken çantamdan Shoto ve benim birlikte çizildiğimiz kağıdı çıkardım ve kimsenin göremeyeceği bir şekilde ellerimle saklayarak kağıdı daha detaylı inceledim.

sʜᴏᴛᴏ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ 𝘹 ʏ/ɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin