•••⟨10⟩ KOLYE•••

2.1K 195 397
                                    

Y/N----☟︎︎︎

Eve dönmek için Todoroki'nin okul kapısının önünden gitmesini bekledim. Bana bakarsa herhalde kalp krizi geçirirdim. Ama şu anda önemli olan bu değil.

Ben Todoroki Shoto'ya sarılmıştım.

Hala bunun etkisindeydim.

Todoroki'nin oradan gittiğini görünce bende eve doğru koşmaya başlamıştım.
Ama bu gün sevgililer günüydü. Anneme bir hediye alıp eve gitmek istiyordum.
Annem her ne kadar benim hediyelerime güvenmese de.

Eve girmek yerine ilerideki bir Mini Marketten anneme hediye almaya karar vermiştim.

İçeriyi gezdim ama anneme göre pek bir şey bulamadım.

Marketten çıkarken gözüme annemin en sevdiği parfüm markası takıldı. %15 indirim vardı. Anneme bunu almaya karar vermiştim.

Alışverişi yapıp çıktım.
Eve geldiğimde zile bastım ve anneme hediyeyi verdim. Çok sevinmişe benziyordu. Galiba yıllar sonra ona aldığım en normal hediye olduğu içindir.

Odama çıktım ve yatağıma uzandım. Uykum vardı. Uyumak istiyordum.
Sonra aklıma yapmam gereken Matematik ödevleri geldi. Bıkkın bir şekilde yataktan kalktım ve çantamı karıştırdım. İçinden Matematik kitabını çıkardım ve-

Çantamın içinde küçük bir kutu vardı.
Kim ne zaman koymuştu?

Kitapları odamdaki masaya koydum ve kutuyu elime aldım. Ya başka birininse? Açmasam mı- ama öyle de içimde kalır. Belki de bana gelmişti yani.

Fazla dayanamadım ve kutuyu açtım. İçinde gerçekten fazlasıyla güzel ve çok pahalı görünen bir kolye vardı.

 İçinde gerçekten fazlasıyla güzel ve çok pahalı görünen bir kolye vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

---UnU ben bu kolyeyi sevdim :')---

Kutuyu kenara bıraktım ve kolyeyi elime aldım. Etrafta bir not olmalıydı. Kime ait olduğunu bilmiyordum. Belki not çantama düşmüştür diye çantamın içini iyice kurcaladım. Ve düşündüğüm gibi çantamın içinde bu kolyenin yanında gönderilen bir not vardı tahminimce. Notu açıp okumaya başladım.

---------------------------------------------------------

Merhaba prensesim! Umarım hediyeni beğenirsin. Sana çok yakışacak! Kolyenin desenlerinde seninkiler gibi melek kanatları var!
Senin seveceğini düşündüm. Sevgililer günün kutlu olsun. Benim için yarın bu kolyeyi takıp okula gel.
Önceki notta yazdıklarımı unutma! Çünkü ben sinirlenirsem iyi şeyler olmaz..

---------------------------------------------------------

Bu not hem çok tatlıydı hem de çok ürpertici. Demek bana bunu ismini bilmediğim o kişi almıştı ha?. Ve yarın bu kolyeyi boynuma takmamı ve o şekilde okula gitmemi istemişti. Bundan zarar gelmezdi. Değil mi?

sʜᴏᴛᴏ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ 𝘹 ʏ/ɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin