Evettt yb'e hoş geldiniz UwU Ve lütfen hayalet okuyucu olmayın sjsjdsk
Keyifli okumalar~💖
Y/N'lerin evinde---☟︎︎︎
Neredeyse bütün bir gün Diana ile odamda sohbet etmiştik ve birbirimizi daha yakından tanımıştık. Akşam olunca Diana kendi evine doğru yol almıştı. Ben de salona annemin yanına gitmiştim. Annem arkasını dönüp bana bakmıştı. Ama sonra tekrar önüne dönüp televizyon izlemeye devam etmişti.
Neden bu kadar fazla abartıyordu ki?
Yavaş yavaş annemin yanındaki koltuğa yönelmiştim. Tam oturacağım sırada annem ayaklarını koltuğa koymuştu. En başta şaşırmıştım. Ama sonra diğer koltuğa oturmak için ilerlerken annem o koltuğa... Yastık fırlatmıştı?
Ve yüzünde hâlinden memnun bir ifade vardı.
Ne olduğunu tam olarak anlamamıştım. Karşı taraftaki koltuğa ilerlerken annem o tarafa da bir yastık fırlatmıştı.Ben anneme sorarcasına bakarken o gülüyordu. Sonra eliyle bana gel işareti yapmıştı. Yattığı koltukta biraz geriye giderek bana yatmam için yer açmıştı.
Annemin bana yer açtığı alana uzanmıştım. Hala ne olduğundan pek emin değildim. Annem bir yandan televizyona bakıyor, bir yandan da saçlarımı karıştırıyordu. Bu onun beni sevme şekliydi.
Peki neden böyle yapmıştı? Annemin beni sevdiğini biliyorum ve bana kızgın olduğu zamanlarda birbirimize her ne kadar kızarsak kızalım yine de barıştığımız olurdu. Ama daha önce 2-3 sefer dışında böyle büyük bir kırgınlık yaşamamıştık.
Galiba bu hoşuma gitmişti.
Annem kafamı okşarken uykum gelmişti. Ve biraz olsun sakinleşmiştim. Akşam annem ile pek konuşmadık. Ama yanında yattım ve film izledik. Galiba bana artık çok fazla kızgın değildi.
Annen: Y/N
Y/N: efendim anne?
Annen: seni bu konu hakkında pek sıkmak istemiyorum ama.. niye kavga ettiniz? Sadece bunu merak ediyorum.
Y/N: Anne sonra anlatsam sana?
Annen: Sen nasıl istersen kuzum.
O gece annemin kucağında uyumuştum. Annem gerçekten bu hayatta değer verdiğim insanlardan bir tanesiydi.
sᴀᴀᴛ 04:37
Gözlerimi açtığımda annemin kucağında yattığımı anlamıştım. Onu uyandırmadan kalmış ve mutfağa gitmiştim. Elime bir bardak alıp su içmiştim.
Yukarı çıkıp annemin odasındaki battaniyeyi alıp aşağıya inmiş ve battaniyeyi annemin üstüne
Örtmüştüm.Odama çıkıp, kendimi yatağa atmıştım. Nasıl olsa saat sabahın 04:41'i olmuştu.
Yatağa girdiğim zaman uyuyamamıştım. Galiba uykum kaçmıştı. Biraz oyalanırsam uykum gelebilirdi. Telefonumu aldım ve todoroki'ye yazdığım hattı takmak geldi aklıma. Telefonumu açtığım zaman bir kişi bana mesaj atmıştı. Ama mesajı atan kişi?
Todoroki?
Offf doğru ya dün sınıfta ona bu hattan yazmıştım. Sonra hattı değiştirmemiştim. Mesaja tıkladım ve yazdığı mesajı okudum.
TODOBABE: biraz geç kalmıştım. Afedersin. Zaten sınıfa geldim beni görmüşsündür. Mesajını geç gördüm biraz. Afedersin.
Bunu bana dün okuldan sonra yazmıştı. Ben neden saat 04:47'de yazmayayım ki?
Y/N: affettim seni 🤍
Y/N: hazır sen uyuyorken ben içimi dökeyim
Y/N: AKENO DENEN P*Ç VAR YA! ONU KEŞKE DÖVEBİLSEM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sʜᴏᴛᴏ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ 𝘹 ʏ/ɴ
Fanfiction⚠︎Acemice yazılmış bir kitaptır ve çok eskidir⚠︎ Kitap tuttuğu için kaldırmıyorum