Mina: Y/N Y/N Y/N Y/N Y/N Y/N !!!
Uraraka: Y/N!! Biz geldik!! Kapını aç komşu!!
Telefonumdan kafamı kaldırdım ve ağır adımlarla kapımın önüne gelip kapıyı açtım.
Mina: birazdan oda turu yapıcaz. Biz önden seninkine bakmaya geldik.
Y/N: nasıl istersen.
Kapının önünden çekildim ve çalışma masamın önündeki sandalyeye oturdum.
Ayakta duracak halim yoktu.Mina: gitar mı çalıyorsun!!
Uraraka: keşke bize söyleseydin!
Y/N: söylemeye gerek duymadım.
Mina gözlerini daha nereye koyacağımı bilemediğim gitarımdan ayırıp bana baktı.
Mina: Y/N?
Y/N: efendim.
Mina: istersen bahçeye çıkalım. İçerisi sana iyi gelmemiş gibi.
Y/N: hayır.. odamda iyiyim. Gitmek istemiyorum.
Mina ve Uraraka birbirlerine baktılar. İkisi de endişeli görünüyorlardı.
Uraraka: sen biraz dinlen istersen.
Mina: iyi dinlen de gel ama. Aşağı indiğinde seni üzgün ve uykulu görmek istemiyorum.
Y/N: tamam.
Mina ve Uraraka odamdan çıktıkları zaman bu oda gezisine lanet ettim.
Şu an Shoto'nun yüzüne bakmak istemiyordum. Nasıl bakabilirdim ki?Kitaplığımdan elime rastgele geçen bir kitabı yatağıma uzanarak okumaya başladım.
Zaman geçse de her şeyi unutsam.
19:08
Uykum geldiği için kitabımı rafa geri koydum ve elime telefonumu aldım.
Hayattan hiç bu kadar çok bıkmamıştım.
Yaptığım tek bir hata çok büyük sonuçlar doğurmuştu.
Y/N: lanet olsun-
Tık tık tık *kapı tıklama efekti djdjs*
Yatağımdan kalktım ve yerde duran terliklerimi giyindim.
Kapıya yaklaştıkça içimden bir ses bana kaç, uzaklaş diyordu.
Shoto: Y/N?
Shoto: içeride misin?
Hayır.. hayır hayır hayır. Ne yapacam?! Lanet olsun! Saklanmalıyım!
Beni görmesini istemiyorum!Dolabıma yaklaştım ve kapağı sessizce açtım. Ama içi doluydu ve buraya girersem büyük ihtimalle dolap devrilirdi.
Shoto: Y/N?
Gözlerimi odamın her köşesinde gezdirdim.
Sonra gözlerim arası hafif açık olan cama denk geldi.Küçük ama hızlı adımlarda cama ilerledim ve yaptığım şeyi tekrar düşündüm.
Tanrım lütfen burada olduğumu anlamasın.
Camımı geçebileceğim kadar açtım ve aşağı atlamaya hazırlandım.Ama bunu yapar mıyım bilemiyorum.
Buradan atlarsam herhalde bileğimi kurardım! Bu delilik!Shoto: Y/N, Mina senin burda olduğunu söyledi. İçeri giriyorum.
Hayır hayır HAYIR!
Başka çarem yok! Kahretsin!
Sessiz bir şekilde önce sağ ayağımı aşağı uzattım. Kafamı öne eğdim ve yüksekliğe baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sʜᴏᴛᴏ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ 𝘹 ʏ/ɴ
Fanfic⚠︎Acemice yazılmış bir kitaptır ve çok eskidir⚠︎ Kitap tuttuğu için kaldırmıyorum