•••⟨7⟩ DİANA•••

2.2K 208 361
                                    

Affedin beni ಥ╭╮ಥ. Baya uzun bir süredir yb atmamıştım. İnşallah affedilirim sjsjkrjd iyi okumalar 💖

Y/N'lerin evinde---☟︎︎︎

Y/N: hemen çık evimden.

Akeno: üzgünüm ama hayır. Bu buluşmayı ayarlamak için çok uğraştım. Annen bana başta güvenmedi bile. Sonradan ona ikimizin fotoğrafını gösterdim ve kabul etti.

Y/N: bizim seninle hiç fotoğrafımız yok ve olmasını istemiyorum. Annemi kandırdın demek

Akeno: onu bunu bırak. Seni uyarmaya geldim. Zaten fotoğraf montaj.

Y/N: senin uyarılarını umursamıyorum. Çık git. Kapı arkanda.

Akeno: seninle konuşmadan gitmicem! Ayağını denk al!

Y/N: tabi canım tabi hadi hoşt.
Sana ihtiyacım yok canım.

Akeno: beni sinirlendirme! Yeter! Oyalamaya çalışma! Bıktım senden!

Y/N: SANKİ BEN SANA BAYILIYORUM!

Akeno: TAMAM YETER! SENDEN NEFRET EDİYORUM VE HEP NEFRET EDİCEM. OFF. Ama.. eğer todoroki'den uzak durursan... Seninle arkadaş olabiliriz Y/N.

Akeno'nun bu dediği tepemin atmasına neden olmuştu. Sanki ona çok muhtaçtım. Sanki onun gibi bencil ve kaba bir insanla arkadaş olmak isterdim. Ve todoroki'yi ona asla bırakmam!

Y/N: (el hareketi >:>)

Akeno: BUNU YAPTIĞINA PİŞMAN OLACAKSIN!

Y/N: of seninle arkadaş olmak. Hmmm düşünüyorum da. Haha hayır.

Y/N: todoroki'den ASLA vazgeçmicem!

....

Yazarın Anlatımıyla;

Akeno ve Y/N evde bağıra bağıra kavga ettikleri için komşular ne olduğunu merak edip kapıyı tıklattıktan sonra kapı açılmayınca endişe duydular ve Y/N'in annesini aradılar. Annesi mecburen işten zor izin alarak eve geldi ve kızları ayırdı. Akeno'yu evine gönderdikten sonra
Y/N ev cezası aldı ve Y/N'in annesi Akeno'nun ailesini aratıp durumu bildirdi. Akeno 1 hafta ev cezası alırken Y/N 4 gün ev cezasına çarptırıldı.

Y/N----☟︎︎︎

Kızgın bir şekilde odama çıktıktan sonra yastığımı alıp duvara attım. Kavgayı başlatan oydu ve gene ceza alan bendim. Akşam annem kapımı tıklatıp içeri girmek istedi ama ben kapıyı kitledim ve ona gitmesini söyledim.

𝑺𝒂𝒃𝒂𝒉

Yatağımdan kalktıktan sonra aklıma dün gece gelmişti. Ne zaman uyumuştum ki?
En son sinir krizi geçirmiştim.

Aşağı indiğimde annem mutfakta yemek hazırlıyordu.

Tekrar yukarı çıkıp üstümü giyindim ve sofraya oturdum. Kahvaltımızı yerken ne annem ne de ben tek kelime etmiyorduk. Anlaşılan olanlar annemin de canını fazlasıyla sıkmıştı.

Kahvaltımızı bitirdikten sonra annemle sofrayı kaldırdık. Sonra tam kapıdan okula gitmek için çıkacakken annem bana seslendi;

Annen: nereye gidiyorsun? Ev cezan var.

Y)N: Anne bu gün pazartesi. Okul var.

Annen: tamam. Okuldan dönerken oyalanmadan eve geliyorsun. Aksi takdirde cezanın süresi uzar.

Y/N: peki..

Annemin dedikleri beni daha fazla üzerken aklıma okulda Akeno'yu görüceğim gelmişti. Zaten bozuk olan moralim daha fazla bozulmaya başlamıştı.

sʜᴏᴛᴏ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ 𝘹 ʏ/ɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin