(14 Şubat Sevgililer Günü)
Benim için saplar günü TnT
Neyse saplık sultanlıktır TvT
İyi okumalar :)Y/N----☟︎︎︎
Notu okurken ağızım açık kalmıştı. Kim olabilirdi, asla tahmin edemeyeceğim kişi?
Notu tekrar tekrar okuyordum. Belki yazan kişinin yazısı tanıdık gelirdi.
Notu çantama attım ve tam tenefüse çıkacakken sınıfta kimsenin olmadığını fark ettim. Bu fırsattan yararlanmam lazımdı.
Telefonumu çıkardım ve todoroki bana ne yazmış baktım.
TODOBABE: şaka yapıyorsun değil mi?
TODOBABE: gerçekten evime gelmiş olamazsın.
TODOBABE: saat çok erken
TODOBABE: öte yandan şu sarılma fikri.
TODOBABE: peki olur. Ama arkamı dönersem karışmam.
Off ne kadar gıcık. Ama yinede çok tatlı.. Neden beni bulmaya bu kadar hevesli? Demek ki onun çok hoşuna gidiyorum heheh ( ͡° ͜ʖ ͡°). Birazcık bu oyunu uzatmalıyım. Kim oyun oynamayı sevmez ki?
Telefonumu çantama geri koydum ve çantamın içinden notu çıkartıp tekrar okudum. Kim olabilirdi? Tahmin edemeyeceğim kişi dediği için belki başka sınıflardan tanımadığım biridir.
Ne olursa olsun. Bu kişiyle arkadaştan fazlası olamam. Benim gözüm todoroki'den başkasını görmez! Görmeyecek!
Aniden tenefüs zilinin çalmasıyla yerimden fırladım. Sınıfa gelen Denki'nin sesiyle irkildim ve notu gene çantama attım.
Denki ve Mina ellerinde büyük bir torbayla sınıfa girmişlerdi. İçinde ne vardı acaba?
Y/N: Mina, Denki? Onun içinde ne var?
Mina/Denki: ders başlayınca görürsün
Dediler ikisi bir anda. İkisinin yüzünde de hâlinden memnun bir ifade vardı.
Acaba Mina'ya bana kim olduğunu bilmediğim birinden bir not geldiğini söylesem bana o kişiyi bulmada yardım eder miydi?
Tabiki ederdi sonuçta o Mina! Her zaman yardım sever ve iyi kalpli biri.
Ama bunun gibi boş işlere onu katmak istemem.Sonuçta kim olduğunu bilmiyorum.
Belki birisi bana oyun oynuyordu?
Belki birisi beni.. todoroki'den uzak tutmaya çalışıyordu..?Akeno?
O olabilir miydi?
Kırk yıl geçse aklıma bile gelmezdi sonuçta.
Ben olasılıkları düşünürken sınıftaki neredeyse herkes kendi sıralarındaki yerini almıştı.
Denki: hey öğretmenler gelmeden önce size bir sürprizimiz var sınıf!
Sınıftaki herkes kafasını çevirip Denki'ye bakmıştı.
Mina'da sırasından kalkıp Denki'nin sırasına geçti ve getirdikleri torbayı açtılar. Ve içinden hiç düşünmediğim bir şey çıkmıştı.
Küçük kekler.
Üstünde kalp işareti olan dolgulu küçük kekler.
Mina ve Denki sınıftaki sınıftaki herkese onlardan dağıtıyordu. Ama sıra bana gelince bana vermemişlerdi.
Ben Mina'ya garip bi şekilde bakarken Mina, Todoroki'ye küçük keki vermişti.
Sonra benim sırama yaklaştı.
Torbayı kurcaladı. Yüz ifadesi hem hâlinden memnun hem de üzülmüş gibiydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sʜᴏᴛᴏ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ 𝘹 ʏ/ɴ
Fiksi Penggemar⚠︎Acemice yazılmış bir kitaptır ve çok eskidir⚠︎ Kitap tuttuğu için kaldırmıyorum