Annen: Y/N! MARKETE GİDER MİSİN?
Y/N:BANA BAĞIRMA! ÜSTÜMÜ GİYİNİP GELİYORUM.
Annen: SEN BANA BAĞIRMA! AYRICA ÜSTÜNÜ GİYİNMENE GEREK YOK! ALT ÜSTÜ MARKETE GİDİCEKSİN
Y/N:OF YETER TAMAM SEN BANA BAĞIRANA KADAR GİYİNDİM BEN!
Annen: YETER OYALANDIN İYİCE GEL LİSTEYİ VEREYİM AL GEL!
Y/N: NİYE HALA BAĞIRIYORSUN!
Annen: YETER SUS!
Annem sayesinde oyun da oynayamaz olduk aq. Her fırsatta yerimden kaldırıyor beni.
Annemden listeyi alıp dışarı çıktım. Tam markete girecekken..
Todoroki?
O niye buradaydı
Bekle bir dk...
Yanında..
YANINDAKİ KIZ KİM?
ALLAH'IM İNŞALLAH YANLIŞ GÖRÜYORUMDUR
(Aga foto koyamadım buraya (•-•;)ゞkızın tipini merak ediyorsan hikayenin sonuna bak)
Kızın adı Akeno Naji (Kısaca kimsenin sevmediği gıcık karakter).
Akeno Naji:
--» küçüklüğünden beri todoroki ile arkadaş. Pek görüşemeselerde arada bir yol bulup görüşürlerdi. Kısaca küçüklüğünden beri todoroki'yi seviyor
Ayrıca;
Akeno, Endeavor'a ailesi dışında yakın olan biri olduğu için çevresindekilere hava atmayı seviyor.
(Endeavor'a yakın olmasının sebebi todoroki. Hani arkadaşlar ya.)Marketi unutup onları takip etmeye başladım.
Bir süre yürüdükten sonra Todoroki'lerin evine girdiler. Bende camdan onları izlemeye başladım.
Bu kız çok sinirimi bozdu.
Evin camından içeri baktım
Oradalardı...
onlara baktım iyi ki beni görmüyorlar. Sadece sohbet ediyorlar. Aklıma Todoroki'ye yazdığım hat geldi. iyiki yanıma almışım. Zaten cebimden çıkartmam. Kendi telefon hattımı çıkarıp Todoroki'ye yazdığım telefon hattını taktım.İkisini ayırmak için hatta yazmaya başladım.
Y/N: todobabe'im nasılsın konuşmayalı uzun zaman oldu özledim seni
Neden telefonuna bakmıyordu? bildirim mi gelmemişti?
Ya-
Çok salak bir insanım mobil veriyi açmamışımMobil veriyi açınca mesaj gitti ve todoroki çevrimiçi oldu. Bir anda kalbim hızlanmaya başladı.
TODOBABE: meşgulüm konuşamam ve biz konuşmayalı sadece bir gün oldu bence uzun değil.
Y/N: insan sevdiği kişiyle konuşmayınca yıllar geçmiş gibi hisseder
TODOBABE: şu an evde bir arkadaşımla konuşuyorum sonra yazarsın işim var.
Y/N: ne konuşuyorsunuz böldüm mü pardon -
TODOBABE: bizim sınıfa gelecekmiş onu konuşuyoruz ve evet bölmüş oldun konuşmamızı.
Y/N: bizim sınıfa mı geliyor yani? Postala onu başka sınıfa
TODOROKİ----☟︎︎︎
Ne saçmalıyor bu nasıl başka sınıfa postalayabilirim ki?
Todoroki: nasıl yani?
BİLİNMEYEN: sınıfta olmasın kavga ederiz suratını yırtarım onun
Todoroki: neden yapasın ki onu tanımıyorsun bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sʜᴏᴛᴏ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ 𝘹 ʏ/ɴ
Fanfic⚠︎Acemice yazılmış bir kitaptır ve çok eskidir⚠︎ Kitap tuttuğu için kaldırmıyorum