Y/N----☟︎︎︎Revirin kapısından çıktım ve sınıfa ilerledim. Hala biraz başım ağrıyordu. Ama genede kendimi iyi hissediyordum.
Sınıfa girince ilk önce Todoroki'yi görmek istiyordum. Sınıf kapısını 3 kez tıklattıktan sonra içeri girdim. Fakat sınıfa girmemle üstüme gelen sınıf arkadaşlarım bir oldu.
Mina: AŞKM İYİ MİSİN?
Momo: Y/N-San senin için çok endişelendim.
Deku: Y/N iyisin değil mi?
Krishima: başın ağrıyor mu?
Soruları teker teker cevaplarken içeriden bir patlama sesi duyuldu.
Arkadan herkez Bakugou'ya dönmüştü.Bakugou herkesi kenara itip benim yanıma gelmişti.
Bakugou: oi oi Y/N nasıl başardın bunu?
Aslında bunu söylerken arkasını dönmüştü.
Galiba Akeno'ya bakıyordu.Y/N: aslında tam olarak hatırlamıyorum.
-YALAN HERŞEYİ HATIRLIYORUM.
AMA BU ONUN YANINA KALMAYACAK.Tam ben küçük bir yalan daha uyduracakken Bakugou araya girdi ve intikamımı yarı yarıya aldı.
Bakugou: ben ne olduğunu gördüm Y/N.
Bunu demesiyle herkez Bakugou'ya bakmıştı.
Bakugou: BU SALAK TODOROKİ'NİN ARKADAŞI AKENO, Y/N'E ÇELME TAKTI.
VAYYY PAŞAM AFRM. Bakugou'nun bunu demesiyle herkez Akeno'ya bakmıştı.
Akeno: h-hayır Bakugou-kun ben ee...
Bakugou: sen ne ? HADİ DEVAM ET!
Todoroki: Bakugou.
Bakugou: SEN KARIŞMA BE!
Akeno: BEN Y/N'E ÇELME TAKMADIM. Sadece ayağım ortada kalmış ve Y/N'de takılıp düştü. Özür dilerim Y/N. Ayağımı oraya koymasaydım takılıp düşmezdin.
-VAY BE NE GÜZEL YALAN SÖYLÜYOR. Tam ağzımı yeniden açacakken Bakugou tekrar araya girdi.
Bakugou: SG LAN YALAN ATMA.
Akeno: BENİM YAPIP YAPMADIĞIMI KANITLAYAYAMAZSIN, Kİ YAPMADIM. YANLIŞLIKLA OLDU!.
Bakugou: SENDE TAMAMEN MASUM OLDUĞUNU KANITLAYAMAZSIN!
Akeno: SENDE-
Todoroki: Bakugou ve Akeno burası sınıf-
Bakugou:SEN SUS!
Y/N:bakug-
İida: ARKADAŞLAR BURASI SINIF ORTAMI LÜTFEN KAVGA ETMEYİN (el-kol hakeretleri)
Momo: evet İida-Kun haklı.
İida: AYRICA Y/N-SAN'IN BAŞI AĞRIYOR OLABİLİR! LÜTFEN SESSİZ OLUN. AYRICA TENEFÜSÜN BİTMESİNE 2 DAKİKA 54 SANİYE KALDI.
İida'nın bunu demesinin ardından Bakugou biraz olsun sakinleşmiş görünüyordu.
Ders başladığından beri Akeno'yu izlemiştim. Onun Todoroki'ye bakmadığından emin olmak istiyorum.
D̶E̶R̶S̶ B̶İ̶T̶İ̶M̶İ̶
Bu kızın derdi neydi?
Ders boyu tam tamına 4 kez arkasını dönüp Todoroki'ye bakmaya çalışmıştı. 3. Kez baktıktan sonra hocadan yediği onca azara rağmen hala bakmaya cüret etmişti.Son ders bitiminde herkez çantasını toplarken Akeno çantasını toplamayı bırakmış ve Todoroki'nin yanına gitmişti. Kafamı hafiften arkaya çevirdim ve onları dinlemeye çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sʜᴏᴛᴏ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ 𝘹 ʏ/ɴ
Fanfiction⚠︎Acemice yazılmış bir kitaptır ve çok eskidir⚠︎ Kitap tuttuğu için kaldırmıyorum