•••⟨11⟩ KUCAK•••

2.3K 199 406
                                    

Medya çok uwu

Y/N----☟︎︎︎

Todoroki'nin arkasından sınıfa girdim ve kendi sırama oturdum. Yaklaşık 4-5 dakika kadar sonra herkes sınıfta kendi yerlerini almıştı.

Bir kaç gündür Akeno benimle uğraşmadığı için gerçekten şanslıydım. Zaten benimle uğraşmasını ve ya muhabbet etmesini istemiyorum.

Öğretmenler sınıfa daha gelmemişti. Ben de elimdeki kolyeyi biraz inceledim. Gerçekten çok güzeldi. Bunu kabul etmem gerek.

Aizawa Sensei 1-2 dakika sonra sınıfa girdi ve tahmin ettiğim gibi uyku tulumuna girdi ve uyudu.
Bize ses çıkartmamamız şartıyla istediğimizi yapabileceğimizi söyledi.

Ne yalan söyleyeyim Aizawa Sensei'ni bazen çok seviyordum. Hele istediğimizi yapmamıza izin verdiği zamanlar.

Sınıftaki herkes sırasından kalmış konuşup zaman geçiriyordu.
Bakugou Midoria'ya bağırıyordu,
Kirishima Sero ile takılıyordu,
Denki ve Mineta kızlara yavşıyordu.

Her şey normaldi.
Ben de Mina ve Uraraka'nın yanına gitmiştim ama gittiğim gibi beni Todoroki'nin sırasına postalamaya çalıştılar.

Mina: GİTSENE Y/N!

Y/N: MİNA BAĞIRMA!

Uraraka: Y/N-SAN BAKSANA ÇOCUK TEK BAŞINA HADİ YANINA GİT!

Y/N: BEN BU GÜN SİZİ İSTİYORUM!

Mina: GİTMEZSEN SENİ ONUN ÜSTÜNE İTERİM!

Y/N: TAMAM DUR GİDİCEM! AMA BIRAKIN KOLLARIMI!

Uraraka: tamam <3

Mina ve Uraraka kollarımı saldıktan sonra todoroki'nin sırasına gitmiştim ve-

Y/N: Hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır..

Geri Mina ve Uraraka'nın yanına doğru gitmiştim. Daha onunla konuşmamıştım ama yinede yüzüm çok pembeleşmişti.

Mina: Y/N ciddi misin?

Y/N: Off Mina o kadar kolay değil!

Mina: (kısık sesle) günah benden gitti.

Y/N: ne?

Mina: bir şey demedim >:>.

Y/N: peki.

Mina----☟︎︎︎

Y/N'i Todoroki'nin üstüne itmezsem şerefsizim Ū-Ū

Silgimi elime aldım ve todoroki'nin sırasının ayak kısmına doğru elimden kaymış gibi yaptım.

Mina: Y/N silgimi bana getiri misin? Ben de şu kağıtları düzenleyeyim.

Y/N: tabiki getiririm.

Y/N benim silgiyi attığım yeri görmüş olacak ki kendinden emin bir şekilde silgiyi arıyordu. Çok cesur bir duruşu vardı. Gülsem mi gurur mu duysam bilemedim :D.

Ben Uraraka'ya elimi sallayarak işaret vermiştim.

Uraraka: HEY Mina-Chan yanıma bi gelebilir misin?

Mina: tabikii Uraraka-san

Plan mükemmel işliyordu. Y/N silgiyi almak için todoroki'nin sırasına yaklaşmıştı ve-

Todoroki ona silgiyi uzatmıştı.

Hızlı olmalıyım Y/N silgiyi tam alacakken yanlışlıkla ona çarpmış gibi yapmıştım. Sonuç-

sʜᴏᴛᴏ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ 𝘹 ʏ/ɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin