•••⟨15⟩ İKİMİZİN BİR GÜNÜ•••

2K 191 386
                                    

Sabah

Y/N----☟︎︎︎

çok rahatsız bir pozisyonda uyumuştum. Neden yatarak uyumamıştım?

Bu oda çok güzel kokuyordu. Ama bu koku nereden geliyordu?

Gözlerimi hafifçe açtım ve kafamı kaldırdığım anda todoroki'nin kucağıma düşmesi bir oldu.

Yan yana mı uyumuştuk?

BİZ YAN YANA/BİRLİKTE Mİ UYUMUŞTUK?!

Şikayetçi değilim. Niye sevdiğim çocuğun kollarımda uyumasından rahatsızlık duyayım ki?

Ama o uyanana kadar böyle kalamazdık. Ona ne diyecektim?
Birlikte uyuduğumuzun farkına varınca ona ne diyecektim?

*Biz birlikte yattık todoroki*
Falan diyemem!

Lanet olsun! Ne diyecektim!?

Kafamı todoroki'ye çevirdim. Çok güzel uyuyordu. Sonra bu an bir daha karşıma çıkmaz diye elimdeki fırsatı değerlendirdim.

Yanağına masum, küçücük bir öpücük kondurdum.

Evet Shouto Todoroki gerçekten çok güzel kokuyordu. Bu rahatlatıcı koku ondan geliyordu.

Saatlerce böyle kucağımda kalmasını istiyordum. Onu bu şekilde. Benden kimse alamazdı.

Daha fazla dayanamadım ve onu koltuğa yatırıp yanına yattım. Uyanırsa ne yapacağım şu an umrumda bile değildi.

Sadece benim olmasını istiyordum.

Bu sevgi beni hasta ediyordu.
Beni iyileştiren sadece o idi.

O uyurken yüzünü inceliyordum.
Kusursuz bir yüzü vardı.

Burnu, çenesi, saçları yanakları, dudakları,.. herşeyiyle kusursuz biriydi.

Nedense içimde bir merak oluştu. Acaba o uyanınca beni uyandırıp bana kızar mıydı yoksa benden soğur muydu?...

O kadar da olmazdı herhalde..

Todoroki arkasını döndüğü anda kenardan telefonumu aldım ve bütün gece cebimde kaldığı kırılmamış olmasını dilediğim hattı çıkartıp taktım.

Y/N: GÜNAYDIN!!!?💞

Y/N: ÖZLEDİN Mİ BENİ?

Y/N: Ben seni özledim..

Y/N: hey! Uyanmadın mı sevgilim?

Y/N: bak bu hoşuma gitti.

Y/N: acaba Ne zaman senin karşında sana sevgilim diyebileceğim?

Y/N: umarım yakın bir zamanda olur..

- telefondaki hattı çıkardım ve kendi hattımı geri taktım. Ve yine kırılmaması dileğiyle hattı cebime attım ve kafamı yastığa koyarak todoroki'nin saçlarını izlemeye başladım.

12 dakika sonra

Galiba uyumuştum. Benim gözlerimi açmamla todoroki'nin gözlerini açması bir olmuştu. Yaklaşık 2-3 saniye birbirimize bakarak olayları kavramaya çalışıyorduk.

Y/N: AA- ŞEY TODOROKİ-KUN!!

Todoroki: A-AFEDERSİN!

İkimizde koltuktan bağırarak kafamızı kaldırmıştık.

Gerçi ben koltuktan düşmüştüm.

Y/N: AGH- BELİM GİTTİ!

Todoroki: Y-Y/N iyi misin?

sʜᴏᴛᴏ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ 𝘹 ʏ/ɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin