J: Vreme je da idem..
A: Stvarno ne mozes jos malo da ostanes?
J: Mama ce me vec pitati gde sam bila, ne mogu sada rasprave sa njom, svakako ne znam sta bih joj rekla..
A: Okej. Obecaj mi da ces doci danas, reci joj da ides na trening.
J: Dogovoreno!
~Dosla sam kuci i videla kako mama sedi za stolom.
J: Caoo
M: Kako je bilo u skoli danas?
~Pitala me je nekako besno pa sam se uspanicila malo.
J: Super, kako da bude?
M: I to ljubljenje na sred skolskog dvorista?
~Srce mi je stalo na par sekundi, ukocila sam se, nisam znala sta da kazem i kako da reagujem.
J: Odakle tebi to? Kako znas?
M: Zvala me je tvoja razredna, ona vas je videla, da li ces mi objasniti sta je to bilo?
J: Izbacila nas je profesorka sa casa, sedele smo samo, ja sam joj dala prijateljski zagrljaj nikakvo ljubljenje nije bilo..
M: Pa dobro, pitala sam tvoju razrednu za snimke sa kamera, pa cemo videti. Nemoj da me lazes, i sama znas da ces izgubiti moje poverenje skroz.
J: U cemu je problem i da smo se ljubile?
M: Zasto sa devojkom Tea, imas sve sto pozelis u zivotu, nismo te naucili takva da budes, ljubljenje na sred dvorista, sta ce drugi da kazu?
J: Znaci da sam se ljubila sa bilo kojim deckom ni razredna te ne bi zvala, a ni ti ne bi pravila problem oko toga. Znaci problem je u tome sto je devojka, a ne sto sam se ljubila u dvoristu skole.
M: Sutra idem do tvoje skole, a ti ces sada da mi das telefon i ja cu da ti zabranim da ides bilo gde. Pogotovo sa tom novom devojkom, videla sam ja od samog pocetka da ona lose utice na tebe.