Andjela i Nina su krenule jedna na drugu, stvarno nisam znala sta da radim.
N: Nisi je trazila do sad sta mislis da ce te mesec dana cekati?
A: Zapravo trazila sam je, po celom gradu, svaki dan zvala, isla kod svih prijatelja njenih..
J: Zao mi je sto nisam mogla nigde da izadjem.. ovo mi je prvi put posle mesec dana da sam izasla..
Andjeli sam se pravdala jer mi je previse nedostajao njen dodir, poljubac, sve te navike sto nisam ovih mesec dana mogla imati.
J: Nedostajala si mi, nismo ni ti ni ja krive, Nina je bila tu pruzila mi je tu paznju sto nisam imala od tebe naravno ne zbog nas vec zbog mojih. Sjebana sam previse zasvidjala mi se Nina bas jer je tu.
N: Znaci ljubila si se sa mnom i sve ostalo samo jer ti je Andjela falila?
A: Pa nista hajde da ja odem sa nekom osobom jer ti nisi bila tu..
J: Ne mozete da razumete jebeno sve sto govorim smirite se malo.
A: Trazim te 38 dana Tea... 38 dana, svaki dan odbrojavam... i nadjem te i ti ki kazes da ti se druga devojka svidja? Stavi se u moju situaciju.
J: Mislila sam da te nikad necu videti...
A: Nije opravdanje ovo.
N: I sta sad?
J: Znala sam da ce ovo biti greska, svidela si mi se ali ne moze ovo ovako. Ja volim Andjelu i zelim sa njom.
A: Ako me toliko zelis koliko sad pricas moraces da me osvojis opet.
J: Treba mi vremena. Idem kuci da se iskuliram... Videcemo se kad budem mogla.. Zao mi je zbog svega. Ne mogu da sklopim kockice u glavi neke.
A: Ocekujes ja da vucem za obe?
J: Vrsis prejak pritisak na mene.. Nemoj to da radis. Nina zao mi je ali to je to stvarno.
Nina je gledala u cudu, Andjela takodje nisu znale sta da kazu pa sam se samo pokupila zvala tetku i otisla kuci.