Pokazala sam joj skolu, pricale smo nesto oko treninga pa me je ona pitala da idemo zajedno i ja sam se naravno slozila.
~Na casu~
T:I sta bi?
J:Nista sta da bude?
T:Pa je l ste ista pricale?
J:Jesmo ali nista bitno ovako, sto pitas?
T:Ne smem?
J:Pa smes hahaha
Ucutale smo onako, osecala sam kao da se hladimo jedna od druge kao da se tek zblizavamo, cudno mi je to ipak ne zelim izgubiti najbolju drugaricu, ali kad ne znam kako bi reagovala kad bih joj rekla da mi se svidja devojka.. Zvonilo je za kraj poslednjeg casa, Tina i ja smo isle pa skoro cutajuci, jednostavno nemam snage da je lazem. Dosla sam kuci i odmah pravac u sobu kad odjednom stize mi zahtev za prijateljstvo od Andjele. Sva ushicena uzimam telefon i citam, mislila sam da ce me ispaliti.
A:Ej, hoces da propustimo trening veceras pa da odemo do nekog kafica ili slicno?
J:Pa, hajde, svakako mi mama radi pa sam sama kuci.
A:Onda dogovoreno, vidimo se kod skole u 7.
J:Vidimo se 😊
Odavno nisam preskakala trening, a stvarno bih volela malo da se provedem, samo mi jos i ovo treba, ponedeljkom da pijem ugh..~Izvinite sto je malo kraci deo, kroz svakakva sranja sada prolazim pa nemam bas vremena za pisanje ovoga.. hvala na razumevanju~