XVII

324 6 1
                                    

A: Do kad ti tetka nije tu?
J: Rekla mi je da je ne ocekujem veceras tako da nece biti tu ceo dan danas i celo vece
A: Svidja mi se to
J: Ti se meni svidjas
Andjela me je gledala malo u oci malo u usne, stvarno imam veliku zelju za sve sa njom. Primakla sam joj se i poljubila je, oborila me je na krevet i samo je prestala opet.
J: Zasto svaki put stanes? Tako u kuhinji tako i ovde.
A: Ali necu da ispada da potenciram bilo sta
J: Ali zelim ovo sa tobom
Gledala me je pogledom kojim provocira tako da sam ja ovog puta bila ta koja je nju oborila i pocela ljubiti. Uhvatila me je za vrat i gurala jer je zelela ona da bude dominantna ali takodje sam i ja zelela tako da sam i ja nju uhvatila za vrat.
A: Umirem od zelje da uradim sve sa tobom
J: Ne znam sta te sprecava
Dok smo se jos gurale po krevetu drzajuci jedna drugoj vrat sa drugom rukom sam joj dotakla usne i Andjela se u jednom trenutku samo izmakla i pocela da ustaje.
J: Sta je bilo? Je l nesto nisam dobro uradila?
A: Imam prebacaje pomeri se
J: Ne zelim da se pomeram, kakve prebacaje, sta se desava??
Uhvatila me je za vrat jace nego kad smo pokusavale da dominiramo, jako agresivno.
A: U glavi mi je scena kako si sa Ninom sve ovo radila
J: Povredjujes me
Suze su mi krenule od bolova, bolelo je to fizicki ali smatram da je vise psihicki. Udaljila se od mene tacnije ustala je a ja sam otrcala u kupatilo sela na pod i pocela da placem.
Izasla sam nakon 20 minuta a Andjela je sedela u dnevnoj sobi.
J: Mnogo si mi pala u ocima zbog ovoga.
A: Zbog cega?
Pokazala sam joj vrat, pored crvenila pocele su vec modrice da se vide.
Uplaseno me je gledala i krenula da me zagrli.
Pruzila sam ruku da je odbijam i da mi ne prilazi.
J: Nemoj ovo raditi..
A: Izvini.. Prebacaji su uticali na ovo sve samo ne zelim da te izgubim
J: Mislim da si me ovim izgubila
Zagrlila me je i gurala me dok nisam bila naslonjena na zidu a ona je stajala ispred mene i ruke su joj bile na zidu. Plakala je.
A: Ne zelim da te izgubim jebeno opet, ne mogu to da dozvolim. Samo od tebe imam ono iskreno "i ja tebe" kad ti kazem "volim te" samo od tebe imam to na koji ja nacin to osecam.
Pocela je da udara u zid rukama.
J: Ajde samo prestani vise
A: Mislim da nisam spremna za ovo sa tobom.
J: upravo si mi rekl da ne zelis da me izgubis
A: I ne zelim, zelim da budemo drugarice a ako stvarno osecas tu emociju prema meni cekaces me.
Pocela sam plakati jer ne zelim da je vidim sa drugom osobom.
J: Samo nemoj da prestanes da me ljubis
A: I da hocu, ne mogu da ti odolim.

That GirlWhere stories live. Discover now