I tako smo otisle do kafica i porucile po pivo, pricale smo i zezale se, ogovarale nafurane osobe i slozile se da mrzimo iste osobe.
A: Nego hoces mi reci tvoju orijentaciju?
J: Am.. Kako to mislis? Orijentaciju? Hahaha
A: Jao... Sexuality? Kako da ti objasnim ne znam hahaha
J: (znala sam o cemu se radi samo sam zelela da cujem tacno pitanje od nje) reci na nasem jeziku lepo pitanje haha
A: Je l se lozis na devojke ili momke?
Zapanjena sam stala jer se nisam nadala od nje takvo bas direktno pitanje..
J: Hahahah pa probaj pogoditi?
A: Ne znam.. Sve osobe mogu da procitam samo tebe ne mogu.. Kao da imas neki stit oko sebe, otporna si na mene..
Nasmejala sam joj se, jako je slatko to sve rekla, cak imam osecaj da joj se svidjam...
A: Dakle?
J: Bi sam.
A: I to je super!
K: Zelite li da platite racun?
J: Mislim da cemo uzeti po jos jednu votku.
K: znaci jos 2 votke?
J: Da
A: Neka budu duple.
K: Uredu odmah.
J: Zasto duple bre, sutra je utorak.
Nasmejala se onako da joj se provide prelepi beli zubici, i tad sam skontala da mi se svidja...
A: Bice ovo dugo vece.
J: Treba stici i kuci znas?
A: Zar ti keva ne radi?
J: Jaoo tako je do sutra do nekih 2 sam sama.
K: Izvolite.
J: Hvala.
A: Hvala lepo.
A: Onda super mozemo do jutra da pijemo.
Nasmejala se opet onaj njen osmeh sa rupicom na desnoj strani. Krenula sam da uzmam gutljajcic votke.
A: Nee!! Idemo na eks!
J: Jao udavicu se u votki vise..
A: Ajmoo ziveli!
Podigla je casicu i nazdravile smo, obe smo napravile face jer je jaka naravno.
~Bilo je oko 3 ujutro nas dve smo se ispricale, i hvala Bogu dosta napile.
J: Nego zanima me, koja je tvoja orijentacija?
A: Sta ti mislis?
J: U ovom trenutku ne mislim nista..
Sela je pored mene i gledale smo se na par sekundi, onda mi se priblizavala a njene usne su bile samo par milimetra udaljene od mojih. Samo sto nisam zadrhtala, osetila sam kako mi srce lupa verovatno je i ona cula to pa se nasmejala, i na kraju se samo udaljila. Ostala sam u soku i razmisljala o tome sta se moglo desiti i zasto se jebeno nije desilo.
A: Izvini ako ti je neprijatno sad.
J: Okej je..
Rekla sam tuzno nekako.
A: Sto si skenjana.
Bila sam jako pijana pa sam mogla da joj kazem sve.
J: Ti nisi nastavila kad si vec dosla dotle..?
A: Nisam znala da li zelis to.. Imas decka zar ne?
Povukla sam je ka sebi i poljubila, par minuta smo se ljubile i odmakle se.
J: Ko jebe decka.~Davajte mi ideje za stranicu na instagramu isto za price, samo one ce verovatno biti i sa slikama. 🤗 osecajte se slobodno da se javite na insta, link vam je u mom opisu.