Ljubile smo se jos dosta i posle nekih sat vremena mazenja, ljubljenja i pricanja u trenutku ljubljenja me je neko pokucao po ramenu. Okrenula sam se i videla Stefana.
S: Tea? Sta radis to? Mislio sam da si prosla tu fazu.
J: Stefane nije faza bila nikad..
Bila sam jako uspanicena da ce reci mami, a mama samo za to nije znala. Pored Stefija je stajao i Marko.
M: Mogla si reci da si presla na tu stranu a ne ovako.
Nasmejao se onako skenjano.
J: Marko iskreno ja nisam vezana za tebe nije da te ne volim ali ne znam preterujes puno u vezi tj. ovo nase se ne moze ni nazvati veza.
M: Pa da u svakom slucaju varala si me koliko puta i to samo sad u subotu? Cuo sam sve Tea..
J: I? Sta bi sad uradio? Sopio me mozda opet?
S: Sta? Opet? Tea sta se desilo?
J: Pitaj svog druga Marka.
Besno sam rekla i otisla do toaleta. Zakljucala vrata i sela dole. Plakala naravno.
A: Tea.. Otvori..
Cutala sam jer nisam htela da me cuje kako placem.
A: Muka mi je ako zelis da pravim rigoleto na sred toaleta da ne mozes da izadjes okej onda.
Otkljucala sam vrata jer je uspela da me nasmeje i naravno nije joj bilo muka. Zagrlila me je i rekla da ce sve biti okej. Meni su suze opet krenule jer vidim da brine o meni. Pustile smo se iz zagrljaja, poljubila me je i opet rekla da ce sve biti okej. Kada smo izasle iz toaleta Stefan i Marko nisu bili tu.
K: Izvinite molicu i vas dve da izadjete.
J: Molim?
A: I nas dve? Sta smo mi uradile?
K: Ti momci sto su bili sa vama, njih smo izbacili jer su se skoro potukli, ne znam sta se desava ali molicu vas lepo da izadjete da ne bi policiju morali da mesamo u ovo.
Izasle smo napolje obe u soku.