A: U cemu je njen problem?
J: Voli da mesa prste u sve
T: Lokalna lezbejka hahaha
Pogledala sam u Andjelu kojoj nije bilo svejedno.
A: A Tina, ti imas nesto protiv lgbt populacije?
Propala sam kroz zemlju i pocela da crvenim jako.
T: Naravno da ne, mi smo svi ljudi nemam ja pravo da kazem bilo sta za osobe koje spavaju sa istim polom. Ja se tu ne pitam nista.
A: Cemu takav smeh onda haha, da je neko od nas gej uvredio bi se
T: Cekaj jesi ti gej?
I evo ga... Zvanicno sam buknula pretvorila sam se u crvenu boju totalno. Andjela me je pogledala i skontala da mi nije prijatno da pricam o tome.
A: Nisam, nego sta da jesam sigurno bih se uvredila.
T: Izvini, stvarno nemam nista protiv gej ljudi.. Zao mi je sto je tako ispalo...
Cutale smo sve tri par sekundi.
T: Tea pogotovo ti izvini..
J: Tina cuti molim te..
T: Pa mislim druzite se sad, u cemu je problem?
A: Tea je l ima nesto sto treba da znam?
J: Naravno da ne
T: Hajde kazi joj da ti se sv......
Skocila sam na Tinu i prekrila joj usta rukom. Andjela me je povukla i upitala:
A: U cemu je problem?
J: Par dana pre sinoc sam joj rekla da mi se svidjas jer si mi izgledala gotivno mnogo, i jos plus sam pijana bila..
A: Nije kao da ne znam...
Nasmejala se preslatko, dok nas je Tina posmatrala.
T: Okkkk, znaci moja najbolja drugarica nije htela da mi kaze da je lezba? Mislim znala sam ja donekle to... Ali... Vi ste zajedno... Staa???
J: Hajde tiiseee.....
Par ljudi oko nas se okrenulo i pogledalo u nas. Pa sam sapnula
J: Da, zajedno smo.
T: Sta ce ti reci Stefan? Mama?
J: Sto se tice Stefana... On vec zna sinoc nas je video i prihvatio je to...A mama... ne znam... ne zelim jos da joj kazem, ne zelim jos niko da zna.