XI

1K 14 0
                                    

Sedim sama u sobi i gledam u sat na zidu. Sad sam trebala biti vec kod Andjele.. Culo se zvono pa sam izasla iz sobe da cujem ko je.
A: Dobro vece, htela sam samo da vas pitam da li je Tea tu? Trebale smo se naci pre pola sata da idemo zajedno na trening pa mi nije jasno zbog cega nije dosla.
M: Zato sto joj ja nisam dozvolila, treba da odes, ona nije to sto ti mislis da jeste. Imala sve sto je pozelela, ti mozda nisi pa si zbog toga takva ali Tea nije.
A: Izvinite ne znam o cemu pricate?
M: Vrlo dobro znas o cemu pricam, sada zelim da ostavis moju cerku na miru i da joj se ne priblizis vise nikada.
J: Mama? Sta pricas ti? Kakve ima veze sto sam imala sve u zivotu? Nisama mala vise... Ne mozes me drzati pod staklenim zvonom..
M: Andjela je l tako?
A: Tako je..
M: Vreme je da odes.
Andjela me je pogledala, naravno da joj nije bilo prijatno zbog toga svega. I meni nije bilo, zaista sam tuzna zbog svega..
J: Otisla je, sad si srecna? Srecna si jer ja nisam srecna?
M: Ne znas ti sta je jos sreca, mlada si jos.
J: Vazi mama, u redu je.
Jutro je, spojila sam svega mozda 2 sata spavanja, osecam se premoreno i uzasno. Spremila sam se za skolu i krenula da izlazim.
M: Evo ti kljucevi, cekaj me u kolima.
J: Idem sa Tinom, verovatno je ispred.
M: Ne, ides sa mnom, moramo do direktorice.
J: Imam casove bukvalno...
Stigle smo u skolu naravno nisam mogla da se opirem, otisle smo do direktorice.
D: Dobro jutro, izvolite?
M: Dobro jutro, pa ovako, zelela bih cerku da ispisem iz ove skole.
J: Molim?? O cemu pricas ti?

That GirlWhere stories live. Discover now