XII

995 17 0
                                    


Ispisala me je iz skole, sve mi se srusilo.. Prebacena sam u privatnu skolu idem vec mesec dana. Niko ne zna gde sam, sigurna sam da me Andjela nece cekati posle svega ovoga sto se izdesavalo. Telefon jos nisam dobila. Ne idem nigde bez necije pratnje..
J: Mama molim te, nisam mesec dana nigde izasla pusti me veceras na tu zurku, svakako tako niko ni ne ide sem ovih iz moje nove skole.
M: Znas kakav je dogovor, nema izlazenja. Ako zelis da izadjes mora te neko pratiti.
J: Ma daj vise, shvatila sam da nije bilo okej sve to sa Andjelom, pogresila sam i to je to.. Pusti me sramota me je vec, kao da mi nije dovoljno sto nemam ni telefon..
M: Imas srece sto imas mladu tetku pa ce ona ici sa tobom da te ne bude sramota.
J: Ne mogu da verujem... Ali dobro zahvalna sam bar na tome.
Spremila sam se za zurku i otisla. Nasla sam se sa par novih drugarica (Nina, Mina i Ivana).
M: Je l moguce da smo te videle negde posle skole, ovo je sok ahaha.
J: Nemoj da mi stajes na muku, ovo tamo mi je tetka...
I: Jebote kako imas mladu tetu..
J: Znam, sreca u nesreci..
N: Ne mogu da verujem da te je mama prebacila iz skole samo zato sto si imala tamo devojku.. Kako meni nista ne kazu.. Koliko puta sam dovodila devojku kod mene kuci.
J: Joj ne znam Nina..
N: Jedva cekam da i tebe odvedem tako i da se upoznas sa mojima
I: Mi odosmo ostavicemo vas dve same
M: Cao, cao drugarice vidimo se posle
N: Hajde sa mnom u wc, gorim od zelje da te poljubim.
Otisle smo u wc, zajedno smo tipa nedelju dana. Sigurna sam da i Andjela ima nekoga vec.
~Andjela~
A: Jebote mesec dana je nema nigde, nije moguce da je isparila i nije moguce da ne izlazi nigde.
T: Hajde ovde jos da proverimo i ima jos i jedno mesto posle.
Tina i ja trazimo Teu vec dosta dugo, sve smo obisle samo ovaj deo nismo. Moram je naci..
A: Ajde da popijemo pice bar
T: Hajde
~Tea~
J: Teta mi se sigurno vratila proslo je 20 minuta vec Nina moramo izaci..
N: Jebeno... Ajde dobro..
Izasle smo, drzale smo se za ruke. Svaki put mi se ucini da vidim dobro poznato lice medju puno ljudi.. Opet mi se Andjela ucinila.

That GirlWhere stories live. Discover now