~16h~
Tina ulazi u moju sobu dok sam ja opet zadremala, sva ushicena me budi.
J:Ustala sam mozes prestati da skaces po meni.
T:Jebote, sta si ti sinoc sve radila znaci sta si govorila pa alo...
J:Jao molim te mi reci da sam bar malo normalna bila.....
T:Daj bre, kao prvo sa kim si se sve ljubila.. Ali dobro za to cu kasnije da ti jebem mater.. Ti si meni onako ladno dosla i pokazivala onu novu devojku, i govorila mi kako ti se svidja.. Znaci ja sam se skenjala..
J:Koja nova devojka?
Nasmejala sam se iako sam znala na koju je mislila, ta devojka je krenula trenirati kosarku sa mnom nova je u gradu, zaista joj ni ime ne znam ali jako joj lepo ide i kosarka i sve. Stvarno ima lepe obline, i onako prelepa je..
T:Stvarno ces se samo nasmejati sad?
J:Pa sta da ti kazem, bila sam pijana..
T:Ti si sama govorila da to nije izgovor.
J:A dobro sta da kazem mislim ostala sam bez teksta i to je to.
T:Dobro..
Cudno me je pogledala mrzim sto moram najbolju drugaricu da lazem, ali mislim da ne podrzava LGBT+ zato se i plasim da joj kazem.
~Ponedeljak~
Alarm zvoni u 06:45, ustajem iz kreveta i spremam se za skolu, napolju me vec ceka Tina koja po obicaju pizdi jer ja kasnim. Stigle smo u skolu, i pricamo na klupi u dvoristu kad dolazi Marko, Marko je inace moj, da kazem, decko:
M:Sta ima, kako bilo u subotu?
J:A sta da ima alkohol ljudi nista novo.
Skenjano mu odgovorim jer stvarno mi se ne da sada sa njim da raspravljam sa kim sam se sve ljubila te noci.
M:Nadam se da si pazila sta radis..
J:Jesa...
Prekida me Tina koja krece da skici i gleda u jednom pravcu:
T:Aa vidii ko je tamo ko to ulazi u skolu!
Okrecem se kao idiot da bih videla koga je ona ugledala i onda vidim nju.. Devojku sa treninga, koja sva zabunjena ide u nasem smeru.
J:Ajde sedi lepo pravi se sve u fulu kao da je okej
T:Sela
X:Ej, Tea, je l da?
Zabola sam, totalno, kao prvo jer mi je prisla, kao drugo sto ja ne znam njeno ime a ona moje da. Tina me udara nogom da niko ne vidi.
J:Ej, da Tea je.
Nasmesila sam se i ona je isto tako, taj njen osmeh ,brate, savrsen.. Pruzila je ruku Tini, da se upoznaju.
X:Ja sam Andjela
T:Tina, drago mi je.
A:I meni je. Nego, posto jedino vas znam hocete li mi pokazati okolinu ove skole, ne mogu se pohvatati sa spratovima?
J:(jos uvek u soku) Aha..
T:Ja stvarno zurim idem da vidim sta je sa Markom sta je tako pobegao idi ti Tea, pokazi joj skolu.
J:Okej..
A:Ako nije problem naravno?
J:Nije, opusteno.