OTRAT 2015

310 20 9
                                    

Ямар халуун юмбээ!!! Би хувцасаа буруу сонгожээ.Австралийн тэнгэр ч олон ааштай юмаа.Би яг үхлээ!!! Энэ охидууд чинь ямар аймар юмбэ.Та нар түрүүлээд орж л бай.Угаасаа би вип тасалбартай юм чинь хэмээн бардам хүлээн зогсов.Нөгөө хоёр ч үүнийг ойлгосон бололтой тайван хүлээн зогсоов.Одоо эхлэхэд хэдэн минут л үлдлээ!! Хамгийн сүүлд шахуу тасалбараа үзүүлэн урагшлав.Бараг л тайзан дээр гарчхаар ойрхон юмаа гайхалтай:))
Сандра:Сам байна уу???
Би: Байлгүй яахав!! гээд самаа гаргаж өгөнгөө бас өөрийхийгөө самнаад амжив.Мөн толь гаргаж ирээд сэмхэн тольдоод авлаа.Аймшигтай улайжээ!! Гэнэт хэнгэрэг хагармаар дууны ая цээл хоолойтой охидуудын хашхирахтай зэрэгцээд чих дэлсэв.
Рамона:Ohhhh my ghadddddd!!! Тоглолт эхэлж байна шүү дээ!!!
Би: Харин тиймээ би ухаан алдлаа!
Рамона:Болохгүй шүү тэсээрэй хха =]]]
Сандра: Гэнэт сэтгэл сэргээд эхэллээ шүү!!
Би: Хха хуцаа чи!! Чи миний утсаар бичлэг хийчих тэгэх үү (Өөрөө тоглолтоо тайван үзэх гэсэн хэрэг)
Сандра: Би чамайг ойлгочихлоо хха:)) зза аваад ир!
Би:Баярлалаа гэсээр тайз уруу харав.Гэтэл!!!
I KNOW YOU SAY
THAT YOU DON'T LIKE IT COMPLICATED гэсээр Харри Стайлс тайзан дээр гарч ирлээ.Шоконд орох?! Харцаа түүнээс салгаж чадахгүй нь ээ!!! Үнэхээр төгс.Зураг бичлэгэн дээр харж байснаас үнэхээр өөр Зүгээр л би яг одоо яаж амьсгалж байгаагаа ойлгохгүй байна.Ингэж байсны оронд үхчихмээр санагдав.Бурхан минь би юу л бодоод байна даа! Ардаас нь Наялл Хоран гитараа барьсаар гарч ирлээ.Толгой минь эргэж эхэллээ.Тэр ч бас зурган дээрхээсээ илүү төгс юм.Зейн Малик!!! Лиам Пейн!!! Луйс Томлинсон!! Тэр гурав зэрэг гарч ирэн золтой л зүрхийг минь зогсоосонгүй.Ядаж байхад би яг л тайзны урд тэдний дэргэд шахуу зогсож байсныг хэлэх үү!! Жирийтэлд хашхирах хүмүүс ч надад сонсогдохгүй би зүгээр л ертөнцөөс тасарч байгаагаа мэдэрлээ.
One Direction: Ohh Yeahh!!! Here we go again!!! Төгс гэдэг үг хаана нь ч хүрэхгүй залуус юмаа.Гэнэт би өөрийнхөө биеийг барих ёстойгоо ойлголоо.Эргээд хартал баахан нүүр аман дээрээ зурсан охид зүгээр л галзуурч байгаа нь харагдав.Тэднийг шоолосхийн тайз уруу эргэн харав.Яг урд минь Харри зогсоод "Thank you for coming!!! We're on the road again" гэж хэлтэл нисэх мэт болоод хөнгөхөөн мишээв.Бусад охид орилж уйлаад дэндүү сэтгэлийн хөөрөлтэй юмаа.Би ч ийм л дээ.Зүгээр л өөрийгөө дарж байгаа хэрэг! Энэ янзаараа хэр их тэсэхийг мэдэхгүй нь! Зүгээр л тайз уруу гөлөрсөөр тоглотын хагасыг өнгөөрөөчихлөө!! Одоо ямар дуу бол?? Шинэ цомгийх нь дуунуудыг амьдаар нь хамгийн анх сонссон хүмүүсийн нэг болчихсондоо хэтэрхий баярлаж байлаа.
Наялл UPTOWN FUNK ийг дууож эхэллээ.Хха манай энэ ч ингэнэ л дээ!! Дайрекшионерууд улам чанга орилов.Хэнгэрэг хагарах нь ээ!!! Ядаж байхад энэ ард талын охин яасан муухай хашхирдымбдээ!! гэсээр эргэж харан жуумалзчихаад тайз уруу буцаж хартал Харри над уруу харж байх нь тэр!!! Өө үгүй дээ Бийзус минь чи солиорчихож ийм юм гэж байхгүй.Сэтгэл чинь хэтэрхий их хөөрчихсөн байгаа болохоор л чи хий сэтгэж байна! Эсвэл тэр зүгээр л жирийтэлийг харж байгаа байх! хэмээн өөрийгөө тайвшруулж жирийтэл уруу харав.Гайхалтай харагдаж байна би энэ фандомд орж ирсэнээрээ өөрөөрөө бахархдаг гэж бувтнасаар тайз уруу харцаа чиглүүлэв.Ийм юм гэж байх уу?? Энэ боломжтой юу??? Харри Стайлс үнэхээр над уруу харж байв.Би тийм инээдтэй харагдаад байгаам болов уу?? Эсвэл нүүрэн дээрээ юм наачихсан юмуу? Хэрвээ наасан бол бусад охид ч бас нүүрэн дээрээ зурсан л байнашт! Яагаад над уруу хараад байгаам бол!!! гэх мэт хэсэгхэн хугацаанд хөөрхөн хөөрхөн юм бодоод амжчихав:))
~~Харри'S пов~~
Ээ тэнгэр минь ямар үзэсгэлэнтэй охин бэ! Энэ охин цэвэр европ биш бололтой.Өвөрмөц царайтай юмаа!! Энэ Наялл,Луй 2 энэ дуугаа дуустал нь дуулаасай! Жаахан хараадхы.Өөө яагаад эргээд харчихавдаа! Миний харцнаас залхсым болов уу?? Эсвэл миний харц тийм аймар байгааму? Бүр эсвэл надад дургуймуу? Тийм байх боломжгүй! Тэгвэл тэр тоглолтонд ирэхгүй байсан юм.Тэр зүгээр л ичээд байх шиг байна.Өө бурхаан! тэр эргээд харчихлаа.Үзэсгэлэнтэй юмаа.Би яагаад байнаа! Стайлс больж үз!
~~Бийзус'S пов~~
Би тэрний нүдэнд өртчих шиг боллоо.Өө тэр босоод явчихлаа шүү дээ хэмээн санаа алдав.Залуус тайзны тал талаас селфы авах гэж голд нь цуглав.Инээдтэй юмаа :)) Гэнэт Рамона хүчтэй нудрав.
Рамона: Сая Харри чам уруу харсан.Чи анзаарснуу?
Би: Анзаарахгүй яадын! Гэхдээ би нээх тоогоогүй л дээ.Над уруу хараагүй ч байж болох юм.
Рамона:Хха том тэнэгтэнэ биз:)) Чи урьд нь уулзаж байсымуу?
Би: Юу гэждээ.Үгүй би анх удуу бодитоор нь харж байна.
Рамона:Тэгээд Харри яагаад?? Ямар ч байсан надад нэг санаа байнаа
Би: Ямар?
Рамона:Тоглолт дуусаад яаж ийж байгаад чи залуусын гарын үсгийг авах гэж уулзах хэрэгтэй.
Би: Тэр боломжгүй ээ.Би чадахгүй.Чи энэ охидыг хар л даа бас эдгээр хамгаалагчдыг?
Рамона:Би зохицуулахыг хичээе!
Би: Зза харжил байя.Хэрвээ чи тэгэж чадвал би чамайг шүтье хха:))
Рамона:Хха за харжы2:)) гэсээр тайз уруу анхаарлаа хандуулав.Харригаас нүдээ үнэхээр салгаж чадахгүй нээ! Өиссөн хар хувцас нь гайхалтай зохижээ.Дууг нь амандаа даган дуулж,харцаа салгаж чадахгүй байсаар тоглолт өндөрлөх тийшээ хандав.Новш гэж ямар хурдан дуусах болчихвоо хэмээн болож байтал
Рамона: За Бийз сонсож бай! Би одоо хүмүүсийг сийрэхээр нь худлаа ухаан алдах болно.Харин чи нэг хамгаалагчийг нь дуудан над дээр авчраарай.Аль болох чанга хашхираарай.
Би:Хүүеээ солиороод байгаач.Би чадахгүй.
Рамона:Чи өөрөө солиор.Алдах юм байхгүйм чинь хийгээд үзье!
Би:Үгүй ээ гэсээр маргалдаж байтал залуус сүүлийн дуугаа дуулан тайзны доош оров.Энд тэндгүй уйлалдсан хүмүүс.Гэнэт бүгд хаалгаар гаран гүйтэл Рамона газар унав.Одоо цаг нь биш штээ тэнэгээ гэсээр нэг хамгаалагчид хэлбэл хурдхан шиг гүйж ирэн Рамонаг өргөж яван намайг дагуулан тайзны ар уруу заав.Би Сандрад гараад байжыгарай хэмээн хэлчихээд тайзны ар уруу гүйлээ.Гайхамшиг болж тэнчээ 1Dгийхэн байх юм бишүүз? хэмээн битүүхэн итгэл тээн ортол хэн ч алга Хамгаалагчийх нь станцаар:
Луй,Зейн,Лиам 3 автобусандаа сууж амжлаа.Харри Наялл 2 амжсангүйээ.Хамгаалалтын машинд нуугдаж байгаа.Чи хурдхан шиг аваад араас хүрээд ир гэв.Аан дайрекшионерс автобус уруу гүйсэн юм байнашт! Харри Наялл 2 яасын бол хэмээн бодож байтал
Тэр хамгаалагч: Зза энэ охин яасын болоо.Ямартай ч ингээд орхиж болохгүй нь лав.Тэгэхээр 3лаа хамгаалалтын машин уруу явахгүй бол та нарын нэг (Directioners-ийн нэг) олоод ороод ирж магадгүй.Та 2 үнэхээр азтай юмаа гэсээр Рамонаг өргөн бослоо.Тэр азтай гэдэг үгийн яах гэж хэлсэн юм бол? Арай Харри Наялл 2ын байгаа газар уруу явж байгаам боловуу хэмээн битүүхэн итгэл тээн араас нь дагав.Нэгэн хар машинд орох бөгөөд ортол Наялл Хоран өөдөөс инээн гарч ирэх нь тэр! Би Рамонагийн араас ухаан алдаж унахнээ! Тэгэхээр Харри бас байгаам байна тиймүү хэмээн баярлан бодтол өөр хүн алга.
Хамгаалагч: Харри хаана байгаан?
Наялл:Урд талын автобусанд.Харин энэ 2 юун охид билээ?
Хамгаалагч:Харин нэг нь ухаан алдаад уначихаж!
Наялл: Өө орхиогүй нь зөв болж! Танилцы гээд над уруу гараа сунгав.Өө бурхан минь би Наяллыг гарыг атгах гэж байна уу даа!! хурдхан шиш атгахгүй бол гараа татчихаж магадгүй юм гээд Бийзус гээд атгав.Үнэхээр зөөлөн! Би шинээр амьдрах шиг л болоод далавч ургасан юм шиг санагдаж эхлэв.Гэхдээ энэхүү сэтгэл хөдлөлөө дарах хэрэгтэй!
~~Наялл'S пов~~
Бийзус! Сайхан нэртэй юмаа!! Миний таарч байсан охидоос ондоо юмаа.Магадгүй тэр намайг хэн гэдгийг сайн мэдэхгүй бололтой байгаа байдлаас нь харвал дайрекшионер биш зүгээр найзынаа даган ирсэн байж болох юм.
~~Бийз's пов~~
Яасан дулаахан харцтаймбэ! Над уруу ингэж харж юу бодоод байгаам бол!! хэмээн бодож байтал машины хаалга дуугарч Харри Стайлс орж ирэв!!! Заа Бийз минь тэвчдэг юм штээ гээд Харри уруу харав.Харригийн нүд гайхсан харцаараа намайг дээш доош гүйлгэж харлаа.Гэтэл РАмона ханиалгасаар сэрлээ.(Юун аймар жүжиглэдэг юм хха)
Харри: Энд юу болоод байгаа юм?
Хамгаалагч:Бүгдийг хэлэн,та 2 яагаад хоцорчхов?
Наялл:Наад Харри чинь нэг охин харсан тэгээд гэтэл Харри амыг нь гараараа даран Юу ч бишдээ хэмээн инээмсэглэв.
Харри: Харри Стайлс гээд гараа сунгалаа.Би бас л ухаан алдах дөхөж Бийз гээд гарнаас нь атгав.Бодсонооё жижиг гартай юм
~~ Харри'S пов~~
Юу болоод байнаа! Би энэ охиныг хайж байтал тэр өөрөө намайг хайгаад олоод ирлээ шүү дээ! Энэ чинь л хувь заяа гэдэг нь байх.Би түүнд дуралчих шиг....
~~Бийз'S пов~~
Нэг охин!!! Зза би үнэхээр тэнэг юм.Яаж бодохоороо өөрийгөө гэж боддог байнаа хха.Ичмээр юм хэмээн болож байтал Рамона:
Эрхмээ би ээжлүүгээ залгаж болох уу? Та нар одоо явахгүй бол болохгүйшт
Хамгаалагч:Нээрэээ тийм шүү.За энүүгээр ярьчих гээд утсаа сарвайв.
Рамона:Өө баярлалаа.гэсээр Сандра уруу залгах шиг болов. Өө ээж та намайг ирээд авчих.Аа тийн бас Бийзийн утас уруу залгаарай.Миний утасны цэнэг дуусчихсан.Бийзийн дугаар гээд миний дугаарыг 2 удаа чангаар давтав.Тэр үнэхээр ухаантай юмаа!!! Үнэхээр их баярлалаа хэмээсэн харцаар харж байтал
Рамона: За явцгаах уу Бийз?
Би: Тэгье.Ээж чинь ирэх байх
Рамона:Ммхм гээд босоод ирэв.Бид ч талархснаа хамгаалагчид хэлээд гарахаар зүглэлээ.
~~Харри'S Пов~~
Юуу вэ!! Ядаж гарын үсэг авахгүйм байхдаа.Энэ 2 тэгээд яах гэж бидний тоглолтонд ирсым бол!!Дайрекшионерс биш байх нь:((

Зиакк.Яг л OTRAтай зэрэгцэж бичлээ=]].Яг одоо энэ явдал болж байгаа байх нь

Тавилан.|Харри Стайлс|Фэнфик|Место, где живут истории. Откройте их для себя