Мэдээж би ийм юм болохыг мэдэж байсан учраас хэнд нь ч ямар ч тайлбар өгөхгүйгээр, хэнийх нь ч асуултад хариулахгүйгээр хичээл таран тартал чимээгүйхэн суулаа. Энэ өдөр хэн ч хичээлдээ анхаараагүй нь туйлын үнэн. За одоо яг яах билээ гэж бодохтой зэрэгцэн хонх дуугарлаа. Ямар ч байсан Сандра, Рамона 2той ярилцах нь юу юунаас илүү дээр юм шиг санагдав. Миний бодлыг уншсан юм шиг л тэр 2 гүйж ирэн ам уралдан ярьж эхлэв.
Сандра: За тэгэхээр бид 2ын мэдээгүй ямар нэг зүйл өчигдөр болсон байх нь тийм үү?
Би: Харин өчигдөр хэлэх гэсэн хэтэрхий орой болчхоод л...
Рамона: За тэр яахав. Тэгээд уулзаад яасан? Юу гэж байна? Бид нарын хийсэн зүйл зөв байж уу?
Би: Одоохондоо мэдэхгүй ээ. Гэхдээ юу гээч? Наялл миний дугаарыг авсан!!!!
Сандра, Рамона: OMG!!!!!😱😱 Нээрээ юмуу ?? Чи тэгээд өгсөн үү?
Би: Юу гэж ийм юмаар тоглож байдаг юм? Өгөлгүй яахав. Ийм том боломж гарч ирж байхад.
Рамона: Тийм шүү. Одоо тэгээд яах уу?
Би: Одоо яг юу мэдэж юу хийх вэ дээ. Ямар ч байсан миний дугаар Наяллд байгаа юм чинь юу хийхээ өөрөө мэдэж байгаа байх. Өө бас Наялл намайг Твит дээрээ дагасан.
Сандра: Ёооооо нээрээ үнэндээ хэлэх үг алгаа. Тэгвэл бараг ойгомжтой. Гэхдээ арай Наялл чамд дурласан бол Харри....????
Би: Наа чинь л гол асуудал болчхоод байна. Одоо юу болохыг л харах хэрэгтэй. гэсээр бид 3 асуудлыг шийдсэн болоод яриагаа өндөрлөв. Тэр 2 өнөөдөр ажилтай гэсэн учраас шууд гэртээ харихаар сургуулиас гарлаа. Үүдэнд Викли зогсоод хүлээж байсан бололтой.
Викли: Харилаа юу?
Би: Тэгье дээ. Чи хаачхын?
Викли: Харин хийх юм олддоггүй ээ. Чамайг хүргэж өгч болох уу?
Би: Засс, хэзээ асуудаг болчихсон юм?
Викли: Мэдэхгүй ээ. За явцгаая.
"Бийз's Pov"
За байз, Виклид энэ бүх зүйлийн талаах хэлэх үү, яах уу? Юу гэж бодох бол? Зза өөрөө асуувал зүгээр л хальт л хэлье.
Викли: Орой завтай юу?
Би: Юун гэнэт асуудын:)) Завтай л
Викли: Хамт кинo үзье.
Би: Тэгье ээ.
Викли: Алдарт Наялл Хоран чамайг Твит дээрээ дагасан гэсэн үнэн үү?
Би: Харин тхх.
Викли: Чи тэрнийг яагаад тэгэж байгааг мэдэж байна уу?
Би: Гүй ээ. Чи мэдэж байгаа муу?
Викли: Үгүй л дээ хха зза тэр ч яахав. 8:30с үзэх үү?
Би: Оройтчих юм биш үү?
Викли: Би чамайг хүргэж өгнө штнээ :))) Чи тэглээ ч Мэлбурнд байна шүү дээ.
Би: Ззө :)))
**Гэрийн гадаа ирэв**
Би: За орлоо.
Викли: За яг цагтаа шүү. 8 гээд.
Би: За.
**Өрөөндөө орон нөөтөө асаав**
Дахиад л хэдэн зуун мэдэгдэл. Тэрэн дундаас Наяллаас ДМ ирсэн байв. Ухаан алдахнээ. Юу гэж байгаа бол???
***@nialloffical: Өнөө орой завтай юу? *** OMG. Яг яах вэ? Жаахан эртхэн шалгадаг байж л дээ. Одоо хэрвээ завтай гэчихвэл Викли яах билээ? Одоо нэгэнт өнгөрсөн байх л аа. Завгүй л гэе. Гэхдээ ямар ч байсан Сандра, Рамона 2 луу залгаж асуух гэтэл 2лаа утсаа авахгүй нь юу в дээ. Сүмбээ рүү залгатал ашгүй утсаа авав. Түүний хариу нь яг миний бодсонтой ижил байсан тул Наялл руу "Өнөөдөр завгүй ээ. Уучлаарай." гээд явуулчхав. Бас о их зориг шүү. Энэ тэрийг хийсээр байтал 8 аль хэдийн болчихсон байв. Утсаа шүүрч аваад л Виклитэй уулзаж нэг үдшийг ч болов маш сайхан өнгөрүүллээ. Мэдэхгүй ээ миний хувьд Наяллд тэгж хэлсэндээ харамсахгүй байсан нь үнэхээр гайхмаар байлаа. Өдөржингөө яваад ядарсан бололтой нүд минь анилдана. **Утас дуугарав**.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Тавилан.|Харри Стайлс|Фэнфик|
FanfictionИтгэмээргүй хувь тавилан,амьдрал гэдэг зүйлийг хожсон нэгэн охины түүх! Story Of My Life :)