Дасах.

313 13 4
                                    

Гэнэтийн болсон явдалд цочирдон нөгөө хоёрыг явъя хэмээн нударчихаад босохоор өндийтөл хүн бүр наашаа хараад ч байгаа юм шиг санагдав.Хурдхан л гарахын түүс болсоор заалнаас гарлаа.

Рамона: Сая яг юу болчихов?

Би: Би өөрөө ч ойлгохгүй л байна!

Сандра: Тэр чамайг яасан гэж үнсэж байгаам бол?? Викли угаасаа чамд сайн болчихож л дээ:))

Би: Мэдэхгүй ээ ямар ч байсан надтай мөрийцсөн

Рамона: Юу гэж?

Би: Хэрвээ Викли энэ тэмцээндээ түрүүлбэл өөртэй нь болзоонд явахыг надаас хүссэн.Лаура эд нар хараад байсан болохоор хурдхан хажуунаасаа холдуулахын тулд зөвшөөрчихсөн юм л даа тэгээд тэрний баярлах нь их л сонин байдлаар илэрдэг юм шиг байна даа!

Сандра: Зза тэгвэл ойлгомжтой л юм байна.Тэр чамд дурлачихаж.Харин нөгөө нисдэг үнээнүүд/хөгжөөн дэмжигч охид :"))/  яах бол?

Би: Мэдэхгүй юм даа.Би ямар албаар ингээд байгаа биш.Ойлгох л байлгүй дээ

Рамона:За тиймдээ.Одоо нэгэнт гараад ирчихсэн юм чинь харих уу даа??

Би: За тэгье2

Сандра: Ээ манай Жош тоглох гэж байгаа штээ!

Би: Ямар чинийх юмуу? Тэглээ ч тэр чинь Лауратай үерхдэгшт! Одоо мартаж үз

Рамона: Тийм шүү,тэрнээс сайхан залуучууд зөндөө байгаа.Алив явцгаая гэсээр бид 3 гэрийхээ зүг алхав.Гадаа нэлээн бүрхэг ч зөөлөн салхи үлээж байлаа.Өнөөдөртөө ингээд орцгооё доо.Нөгөөдөр уулзъя гэсээр Сандра гэрлүүгээ оров.Рамона бид 2 харих зуураа нэлээн хэдэн зүйл ярилцав.

Рамона: Бийз? Одоо Виклигийн баг зоолттой хожно.Чи болзоонд явах уу?

Би:Хммм..... Сайн мэдэхгүй л байна.Гэхдээ амласан юм чинь хальт явсан болно доо

Рамона:За тиймдээ.Викли ч уул нь сайн хүүхэд.Нисдэг үнээнүүдийн нэлээн хэд нь Виклид сайн.Харин Викли тэд нарыг нэг нүдээрээ ч үздэггүй юм даа.

Би: Тэгвэл муу залуу юм биш үү? Эмэгтэй хүүхэд гомдоогоод??

Рамона: За юу гэж дээ,сайн биш юм чинь үерхлээ гээд сэтгэлээр нь тоглох л хэрэг гарна шт :/

Би: Өө тийм юм байна тэ.

Рамона:Харин тхх.Нээрээ 1Dгийн тоглолт дараа 7 хоногт билүү?

Би: Тийн.тэгэхээр би энчээ ирээд сар болчихжээ.Яасан ч хурдан юм.

Рамона:Харин тхх:))

Тавилан.|Харри Стайлс|Фэнфик|Место, где живут истории. Откройте их для себя