Маргааш...
Сэрүүлэг.......
Дахиад л хараал ид гэсээр сэрэв.Гэхдээ энэ 7 хоног л өнгөрчихвөл дахиж ингэж үглэхгүй.Учир нь дараа 7 хоногоос энэ сургуулиасаа гарч Австрали явах бэлтгэлээ базаана.Тэгэхээр нөгөө 2т өнөөдөр явах болсноо хэлэхгүй бол болохгүй.Тогтсон заншлаараа хувцасаа углачихаад сургуулийн зүг!
Анги дээр....
Тунгаа,Сүмбээ 2 дээр очоод тараад зав гаргаарай ярих юм байна шүү гэж хэлчхээд хар цагаан дуугүй явлаа.Тэр 2 гайхаж хоцорсон нь мэдээж:))
Тараад нөгөө кафед....
Та 2 одоо намайг маш сайн сонсоорой гээд бүх болсон явдалыг яритал тэр 2 ангайж орхив.
Тунгаа: Нээрээмуу??? Сооок чи ямар азтайм бээ??
Сүмбээ: Тэгээд хэзээ явхын? Хэр удаан байхын тэнд?
Би:Үнээн,сарын дараа явна,5,6 жил
Сүмбээ: Тэгвэл чи ч гараад өгчээ ядаж 7 хоног хичээлдээ суух юм байгааздэ?
Би: Мэдээж :)) энэ тэрийг ярилцсаар гэртээ харих цаг болоод салцгаав.
Гэртээ харитал бөөн шуугиан болсон хүмүүс!
Ээж: Солонгоо,чиний явах хугацаа урагшилчихаж.эгчийн чинь ажил болохоо байсан гэнээ
Би: Юу вээ?? Хэзээ юм?
Ээж: Дараа 7 хоногт! Маргааш явж бичиг баримтийг чинь зохицуулна,харин чи өөрийгөө бэлдээрэй!
Би: Өө ззө
Хамгийн түрүүнд утсаа шүүрэн Тунгаа,Сүмбээ 2луу залган дахиж хичээлдээ очихгүй болсон талаараа хэлэн сад тавив :'(
Явахаасаа өмнө тэр 2 болон гэр бүлийхэнтэйгээ цагийг зугаатай өнгөрөөв.
6 хоногийн дараа.....
Заа маргааш явлаа даа.Дахиж энэ гэр бүлийхнийгээ харахгүй,2 найзтайгаа ангалзахгүй гэж бодохоор явахаа больмоор ч юм шиг үнэхээр хэцүү байв.
Ээж: Бүх юм чинь бэлэн үү?
Би: Тиймээ ээж
Ээж: Зза тэгээд сайн сураад сайн хүн болоод ирээрэй миний охин гэж хэлэхдээ хоолой нь зангирч байв
Би: Ээж та яагаад байгаан?? Хүн хол явах гэж байхад,тэглээ ч нүд ирмэхийн зуурл хүрээд ирнэ гэж хэлээд тэсэхгүй уйлав. ( Би ээждээ хэнээс ч илүү хайртай!))
Энэ л үед би ээжтэйгээ чин сэтгэлээсээ ярилцаж сэтгэлээ онгойлгож авлаа.Энэ шөнө элдвийг бодон хөрвөөсөөр унтаж чадсангүй.
6 цаг!!!!
Аль хэдийн босоод ачаа тээшээ бэлдэн гарах тийшээ хандав.Онгоц 7гоос хөөрнө.Нөгөө 2 маань сэрсэн л байгаа :/
Онгоцны буудал дээр....
Өө ашгүй ирчихэж! хэмээсээр нөгөө 2 дээр очин чанга тэврэлдлээ( урьд хэзээ ч ингэж тэврэлдэж байсангүй)Тэсэлгүй 3лаа уйлж орхитол эргэн тойронд байгаа хүмүүс бүгд уйлж байх нь тэр! :"((
Гэрийхэн: За одоо уйлж яаахымбээ!! Сайн боловсрол эзэмшүүлж сайн хүн болгохын төлөө явж байгаам чинь
Би: Тиймштээ би удахгүй ирнээ
Тунгаа,Сүмбээ 2: За Соко 3ланд чинь ярьсан юм байгаа тэр төлөвлөгөөндөө заавал хүрнэ шүү!
БИ: Мэдээж !!
Явах цаг минь боллоо.Бүгдийг нь нэг сайн тэвэрчхээд эргэж харалгүй онгоц уруу зүглэлээ.Тэд маань сайн сууж байх болно гэсэн бат итгэлтэйгээр!
Заа дараагийн парт маань Австрали улсад үргэлжлэх болноо! :)) Жаахан нуршуу болсон байж магадгүй ://
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Тавилан.|Харри Стайлс|Фэнфик|
FanfictionИтгэмээргүй хувь тавилан,амьдрал гэдэг зүйлийг хожсон нэгэн охины түүх! Story Of My Life :)