Хурц нарны туяа нүүрийг минь түлэх шахам тусна.Өглөө болжээ.Утас дуугарах нь сонстов.Зүрх минь яг л гарч ирэх мэт хурдан бөгөөд хүчтэй цохилно.Утсаа авч шинэ зурвасаа шалгахаас айх мэдрэмж үнэхээр аймшигтай байв.Тэгсэн хэдий ч утсаа шүүрэн авч харвал Викли..... Хүсч байсан хүнээс чинь бус өөр хүнээс ирэх мессэж юу юунаас илүү гунигламаар.Гайхалтай ингээд л энэ өдөр дахиад л уйтгар гунигаар дүүрэн өнгөрөх нь илэрхий байв.Нэгэнт авчихсанаас хойш шалгаж үзэхээр шийдэв.
Викли: Сайхан амарсан уу? Өчигдөр ямархуу байвдаа?
Би:Сайхан.
Викли: Би уг нь 2ыг асуусан юмсан?!
Би: Нэг үгээр 2уланд л нь л хариулчихлаа
Викли:Ххэ зза :)) Өнөөдөр ямар нэгэн төлөвлөгөө бий юу?
Би: Алга даа
Викли: Тэгвэл 2уулаа салхинд жаахан алхъя
Би: Тэгье ээ
Викли: Ашгүй дээ.3 гээд гараад ирээрэй
Би: Зза. гэсээр харилцаагаа дуусгалаа.Ингэхэд одоо хэд болоод байгаа билээ хэмээн бодсоор цагаа хартал 1:30!! Юу вээ?? Би ийм аймар унтсан юмуу.Цаг 30 минутын дараа яг амжиж харагдаач гэж бодсон хэдий ч хурдхан шиг орноосоо сугаран босож угаалгын өрөөний зүг хурдлалаа.Шүршүүртээ орсон болоод хурдхан шиг нүүр амаа янзлав.Аль чадахаараа хурдласан хэдий ч 30 минут л үлджээ.Хувцсаа өмссөөр байтал 20 минут л үлдэв.Ороо гялс хурааж өрөөгөө янзалчихаад доошоо буутал Перль угтав.
Перль: Сайхан амарсан уу? Яасан гарах гэж байгаа юмуу?
Би: Сайхан2.Нам унтчихаж.Харин тиймээ.Ангийхаа хүүхэдтэй уулзаад ирье.
Перль: Цайгаа уугаад гараа
Би: Хэрэггүй ээ.Одоо бараг амжихгүй нь гэсээр гэрээс гарав.Тэр аль хэдийн иржээ.
Викли: Цагаа ч яс барьж байна шүү :))
Би: Аанхан :)) Манайхыг яаж олж ирэв?
Викли: Тэрийг асуух хэрэг байна уу? Хамгийн амархан зүйл чинь тэр штээ! :"))
Би: Тааллаар чинь болог! =]]
Викли: Зиакк.Хаачих уу?
Би: Чи гаръя гэснээрээ шийд л дээ.
Викли: За тэгвэл эхлээд цэцэрлэгт хүрээлэн орж жаахан сууя.
Би: Тэгье2:")) гэсээр чигээрээ урагш алхацгаав.Явах зуураа Монгол дахь амьдралаа ярьсаар явтал бараг ганцаараа ярьсаар явтал ирэх газраа ирчихлээ.Нэг сандал олон авч сууж жинхэнэ үүл харж үүлний тухай ярих болтлоо бүх зүйлийг ярьсан байв.Тэр үнэхээр дажгүй хөвгүүн байлаа.Надад үнэхээр их таалагдав :3.Гэтэл гай газар доороос гэгчээр нисдэг үнээнүүд хаанаас ч юм гараад ирэв.Новш гэж наашаа чиглэн алхааж байна.
Лаура: За юу байцгаана даа?
Викли: Юмгүй дээ.Юу байна? Юу хийж яваа юм?
Лаура: Бид хэд салхинд гараад л та хэдийн хожлыг тэмдэглээд явж байна :))))
Викли: Мм.
Лаура: Харин та 2 юу хийж яваа юм?
Викли: Салхилаад л...
Лаура: Болзоо гэж ойлгож болохуу?
Би: Үгүй ээ.Найзууд
Викли: Одоохондоо л...
Би: (Царай минь барайв) Түүнийг нударлаа
Лаура: Зза баяртайцгаа гээд Виклилүү харж инээмсэглээд над уруу муухай харав.Миймээ энэ бол тогтсон заншил.
Би: Чи тэнэгтээрэй хөөе!
Викли: Яагаад болохгүй гэж?
Би: Учир нь.... (Ходоод минь хонхолзоод гэдэс минь дуугарав.Новш гэж ичмээр юмааа.!!!!!!! >_<)
Викли: Хха цайгаа уугаагүй юмуу хахахха :")) Эхлээд кафе орох ёстой байжэээ.
Би: Амжаагүй юмаа.Ззө ер нь би харилөөө.(Ичиж үхэх шахав)
Викли: За юугэждээ!! Явж кафе олж сууя!
Би: Зза -.- хэмээн улаа бутарсан царайтай юм араас нь даган бослоо.Нэг их удаан алхалгүй нэгэн кафе олж суув.Өөртөө тааруулж хэдэн юм захиалчихаад сууж байтал араас нэг хүн мөрөн дээр гараа тавин хоолойгоо заслаа....
За дараагийн партаа удахгүй бичнээ.Уншаад VOTE гааяс :")) :**
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Тавилан.|Харри Стайлс|Фэнфик|
FanfictionИтгэмээргүй хувь тавилан,амьдрал гэдэг зүйлийг хожсон нэгэн охины түүх! Story Of My Life :)